„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie (z podziałem na 3 części)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStegna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00288081
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie (z podziałem na 3 części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170047751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552478286

1.5.8.) Numer faksu: 552478286

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops-stegna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-stegna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie (z podziałem na 3 części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db143bd6-4f8a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00278509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail sekretariat@gops-stegna.pl).
• Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą oraz udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail sekretariat@gops-stegna.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie reprezentowana przez Joannę Ostrowską – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie (adres e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl), z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego, 82-103 Stegna. Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Łukasz Gołda (adres e-mail inspektor@cbi24.pl)
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie (z podziałem na 3 części)”.
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
(t.j. Dz.U.2021.1129 ze zm.);
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
• prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie reprezentowana przez Joannę Ostrowską – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie (adres e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl), z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego, 82-103 Stegna. Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Łukasz Gołda (adres e-mail inspektor@cbi24.pl)
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie (z podziałem na 3 części)”.
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
(t.j. Dz.U.2021.1129 ze zm.);
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
• prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.2261.03.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowego schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym. Forma pomocy udzielana jest w oparciu o art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 1876 ze zmianami). Udzielenie schronienia następuje przez tymczasowe przyznanie osobie bezdomnej tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych. Standardy podstawowych usług świadczonych
w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018, poz. 896), z podziałem na 3 części:

Część 1: udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi do 10 osób bezdomnych (kobiet/mężczyzn), które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy innych osób w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, lub które posiadają decyzję o skierowaniu do domu pomocy społecznej i oczekują na umieszczenie w domu pomocy społecznej - z możliwością spożycia jednego gorącego posiłku dziennie
lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach – całodziennego wyżywienia oraz zapewnieniem usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej (schronisko z usługami opiekuńczymi);

4.2.5.) Wartość części: 120000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a)cena oferty brutto – cena za osobodobę brutto (z jednym gorącym posiłkiem) (,,cena”)-60,00%
b)odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego(,,odległość”)- 40,00%
SUMA 100%
2.Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Ocena oferty wyrażona jest w punktach.
3.Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
Dla części 1-3
We wszystkich kryteriach oferta może uzyskać łącznie max. 100 pkt
P= PC + PO
P - oznacza sumaryczną ilość punktów,
PC- liczbę punktów za kryterium „cena” (max. 60 pkt),
PO- liczbę punktów za kryterium „odległość” (max. 40 pkt)
4.Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, według następujących wzorów:
a)DLA CZĘŚCI 1-3 Kryterium „cena”. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za osobodobę z jednym gorącym posiłkiem. Najniższa cena otrzyma 60 punktów. Ilość punktów za cenę będzie obliczana według następującego wzoru:

cena za osobodobę wraz z jednym gorącym posiłkiem oferty najtańszej
PC= -------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%
cena za osobodobę oferty wraz z jednym gorącym posiłkiem oferty ocenianej

b)DLA CZĘŚCI 1-3 Kryterium ,, odległość ” - 40 punktów
Kryterium ,,odległość” będzie rozpatrywane na podstawie odległości miejsca realizacji usługi od siedziby GOPS ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna Odległość mierzona będzie za pomocą „googlemaps” w ustawieniu wyznacz trasę dla auta osobowego. Również Wykonawca winien posłużyć się tą aplikacją, celem podania prawidłowej odległości w ofercie.
Przyznaje się odpowiednio albo 0 albo 10 albo 30 albo 40 punktów w następujący sposób:
Odległość schroniska od GOPS Stegna w km:
1.powyżej 150 km- 0 pkt
2.od 70 km do 150 km-10 pkt
3.od 50 km do 70 km- 30 pkt
4.do 50 km- 40 pkt
6.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.
7.Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryteria otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 punktów. Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający będzie stosował zasadę, że podlegające zaokrągleniu liczby o wartości od 1 do 4 będą zaokrąglane
„w dół”, a liczby o wartościach od 5 do 9 „w górę”.
8.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
9.Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
10.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym SWZ, uzyska największą liczbę punktów w procesie oceny kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowego schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym. Forma pomocy udzielana jest w oparciu o art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 1876 ze zmianami). Udzielenie schronienia następuje przez tymczasowe przyznanie osobie bezdomnej tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych. Standardy podstawowych usług świadczonych
w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018, poz. 896), z podziałem na 3 części:
Część 2: udzielenie schronienia do 5 osób bezdomnych –mężczyzn (zdolnych
do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku z możliwością spożycia jednego gorącego posiłku lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnieniem usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej;

4.2.5.) Wartość części: 60000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a)cena oferty brutto – cena za osobodobę brutto (z jednym gorącym posiłkiem) (,,cena”)-60,00%
b)odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego(,,odległość”)- 40,00%
SUMA 100%
2.Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Ocena oferty wyrażona jest w punktach.
3.Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
Dla części 1-3
We wszystkich kryteriach oferta może uzyskać łącznie max. 100 pkt
P= PC + PO
P - oznacza sumaryczną ilość punktów,
PC- liczbę punktów za kryterium „cena” (max. 60 pkt),
PO- liczbę punktów za kryterium „odległość” (max. 40 pkt)
4.Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, według następujących wzorów:
a)DLA CZĘŚCI 1-3 Kryterium „cena”. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za osobodobę z jednym gorącym posiłkiem. Najniższa cena otrzyma 60 punktów. Ilość punktów za cenę będzie obliczana według następującego wzoru:

cena za osobodobę wraz z jednym gorącym posiłkiem oferty najtańszej
PC= -------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%
cena za osobodobę oferty wraz z jednym gorącym posiłkiem oferty ocenianej

b)DLA CZĘŚCI 1-3 Kryterium ,, odległość ” - 40 punktów
Kryterium ,,odległość” będzie rozpatrywane na podstawie odległości miejsca realizacji usługi od siedziby GOPS ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna Odległość mierzona będzie za pomocą „googlemaps” w ustawieniu wyznacz trasę dla auta osobowego. Również Wykonawca winien posłużyć się tą aplikacją, celem podania prawidłowej odległości w ofercie.
Przyznaje się odpowiednio albo 0 albo 10 albo 30 albo 40 punktów w następujący sposób:
Odległość schroniska od GOPS Stegna w km:
1.powyżej 150 km- 0 pkt
2.od 70 km do 150 km-10 pkt
3.od 50 km do 70 km- 30 pkt
4.do 50 km- 40 pkt
6.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.
7.Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryteria otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 punktów. Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający będzie stosował zasadę, że podlegające zaokrągleniu liczby o wartości od 1 do 4 będą zaokrąglane
„w dół”, a liczby o wartościach od 5 do 9 „w górę”.
8.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
9.Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
10.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym SWZ, uzyska największą liczbę punktów w procesie oceny kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowego schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym. Forma pomocy udzielana jest w oparciu o art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 1876 ze zmianami). Udzielenie schronienia następuje przez tymczasowe przyznanie osobie bezdomnej tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych. Standardy podstawowych usług świadczonych
w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018, poz. 896), z podziałem na 3 części:
Część 3: udzielenie schronienia dla 1 osoby bezdomnej –kobiety (zdolnej
do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku z możliwością spożycia jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego
oraz zapewnieniem usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej;

4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a)cena oferty brutto – cena za osobodobę brutto (z jednym gorącym posiłkiem) (,,cena”)-60,00%
b)odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego(,,odległość”)- 40,00%
SUMA 100%
2.Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Ocena oferty wyrażona jest w punktach.
3.Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
Dla części 1-3
We wszystkich kryteriach oferta może uzyskać łącznie max. 100 pkt
P= PC + PO
P - oznacza sumaryczną ilość punktów,
PC- liczbę punktów za kryterium „cena” (max. 60 pkt),
PO- liczbę punktów za kryterium „odległość” (max. 40 pkt)
4.Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, według następujących wzorów:
a)DLA CZĘŚCI 1-3 Kryterium „cena”. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za osobodobę z jednym gorącym posiłkiem. Najniższa cena otrzyma 60 punktów. Ilość punktów za cenę będzie obliczana według następującego wzoru:

cena za osobodobę wraz z jednym gorącym posiłkiem oferty najtańszej
PC= -------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%
cena za osobodobę oferty wraz z jednym gorącym posiłkiem oferty ocenianej

b)DLA CZĘŚCI 1-3 Kryterium ,, odległość ” - 40 punktów
Kryterium ,,odległość” będzie rozpatrywane na podstawie odległości miejsca realizacji usługi od siedziby GOPS ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna Odległość mierzona będzie za pomocą „googlemaps” w ustawieniu wyznacz trasę dla auta osobowego. Również Wykonawca winien posłużyć się tą aplikacją, celem podania prawidłowej odległości w ofercie.
Przyznaje się odpowiednio albo 0 albo 10 albo 30 albo 40 punktów w następujący sposób:
Odległość schroniska od GOPS Stegna w km:
1.powyżej 150 km- 0 pkt
2.od 70 km do 150 km-10 pkt
3.od 50 km do 70 km- 30 pkt
4.do 50 km- 40 pkt
6.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.
7.Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryteria otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 punktów. Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający będzie stosował zasadę, że podlegające zaokrągleniu liczby o wartości od 1 do 4 będą zaokrąglane
„w dół”, a liczby o wartościach od 5 do 9 „w górę”.
8.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
9.Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
10.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym SWZ, uzyska największą liczbę punktów w procesie oceny kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część IV pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
2.spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający precyzuje ten warunek.
W celach statutowych Wykonawcy posiadają ujęte prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym oraz będą wpisane do „Rejestru miejsc, w których gminy województwa pomorskiego zapewniają tymczasowe schronienie osobom bezdomnym” opublikowanego w czerwcu 2020 przez Wojewodę Pomorskiego
c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający precyzuje ten warunek
Przedstawią potwierdzoną kopię aktualnej polisy OC firmy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną 10 000 zł.
d)zdolności technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
-Wykonawca przedstawi niezbędne do prawidłowego wykonania usługi udokumentowane przedłożeniem co najmniej po 1 referencji potwierdzającej realizację w okresie ostatnich 3 lat zamówień polegających na udzielaniu usługi schronienia poprzez prowadzenie schroniska dla osób bezdomnych na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł- zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
-udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że dysponują kadrą placówki – zgodnie z normami zapisanymi w Rozp. MRPiPS z dnia 27.04.2018 w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych (…), Dz. U. 2018, poz. 896, tj.:
-zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku;
-zatrudnienie nie mniej niż 1 pracownika socjalnego (kwalifikacje zgodnie z art. 116 ust. o pomocy społ.) na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku.
-w porze nocnej -zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna - zgodnie z zapisem art. 48a ust. 2g) ustawy o pomocy społecznej opiekun musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
-Zamawiający uznaje, że niezbędni specjaliści mogą reprezentować dwie (a niekiedy nawet trzy) ww. merytoryczne branże, to niezbędnym jest, aby zespół merytoryczny składał się minimum
z dwóch w pełni uprawnionych specjalistów, którzy wspólnie będą zdolni do realizacji ofertowanego opracowania.
-Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcą o realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
e)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 2 do SWZ, dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp które stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału na dzień składania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale IV pkt 2, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp stanowi jedynie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia
w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, ponieważ wymagał ich złożenia w ogłoszeniu i dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia.
Wykaz podmiotowych środków dowodowych wymaganych od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z załącznik nr 4 do SWZ. Uwaga: Wykaz składany przez wykonawcę jedynie na żądanie zamawiającego.
b)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
c)Wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zamówienia publicznego- Załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia- Załącznik nr 3 do SWZ
Pełnomocnictwa – o ile Wykonawca ustanawia pełnomocników do wykonywania czynności w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dotycząca możliwości składania ofert wspólnych, korzystania z zasobów innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału oraz podwykonawstwa.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców.
2) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą tej części realizacji zamówienia, dla której Wykonawca polega na jego wiedzy i doświadczeniu.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
6) Wszelka korespondencja będzie dokonywana tylko z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik/lider pozostałych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oprócz zmian wynikających z art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:
1) zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o której mowa w § 5 Załącznika nr 6 do SWZ oraz zmiana cen jednostkowych brutto wynikająca ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług VAT,
2) wydłużenie terminu obowiązywania umowy tj. świadczenia przedmiotowej usługi, jeżeli będzie to konieczne do zachowania ciągłości świadczenia usługi dla dobra osób bezdomnych będących podopiecznymi Zamawiającego, o ile nie spowoduje to zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 Załącznika nr 6 do SWZ umowy.
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów dotyczących podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia zapłaty powiększonej o należny podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki.
Zmiana wysokości stawki dotyczącej wykonywanej usługi nie podlega aneksowaniu, o ile zostanie opublikowana w Dzienniku Ustaw.
Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu.
Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam jazdy na rowerze w podciśnieniu- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam jazdy na rowerze w podciśnieniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stegna: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANTAR, GMINA STEGNA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stegna: Budowa parkingu w miejscowości Jantar.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup i dostawa leków różnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH - 1 PAKIET
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI