Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu „Integracja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRajcza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-26
  • ZamawiającyGMINA RAJCZA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00352599
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c23e58d-35c7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rajcza.pl/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl lub m.cymorek@rajcza.com.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystępując do postępowania przetargowego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP, natomiast za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu jak również stanowi załącznik Nr 8 do SWZ (plik pn. Identyfikator postępowania).
Szczegóły opisano w rozdziale IV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez 5. asystentów ds. integracji uchodźców (5 osób) w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.
2. Usługa wykonywana przez asystenta ds. integracji uchodźców realizowana będzie w biurze Punktu Informacyjnego dla Uchodźców mieszczącym się w Gminie Rajcza (praca administracyjno-biurowa) oraz na terenie gminy Rajcza (wszystkie sołectwa) i innych gmin powiatu żywieckiego (usługa asystencka w terenie, załatwianie spraw w Urzędach itp. Nie przewiduje się pracy w formule on-line). Asystenci odpowiedzialni będą za koordynowanie prac Punktu Informacyjnego dla Uchodźców oraz za tworzenie i realizację indywidualnej ścieżki integracji. Asystenci będą świadczyć pomoc w zakresie załatwiania spraw przed instytucjami, w tym zakresie pomocy socjalnej, doradztwo z zakresie poszukiwania stałego miejsca zamieszkania, oferty edukacyjnej oraz kulturowej, prowadzenie grafiku wizyt (porady psychologiczne, porady prawne, szkolenia, itp.), określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla uczestników projektu, organizację imprez i wyjazdów integracyjnych. Punkt Informacyjny dla Uchodźców będzie czynny od poniedziałku do niedzieli, bez dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 18.00, z zastrzeżeniem możliwości świadczenia usługi w innym wymiarze czasu w wyjątkowych okolicznościach.
Szczegółowy zakres obowiązków – dotyczy wszystkich 5. osób:
a) Opracowywanie ścieżki integracyjnej dla uchodźcy będącego beneficjentem projektu.
b) Koordynowanie pracy Punktu Informacyjnego dla Uchodźców wraz z zapewnieniem pracy biura w wyznaczonych terminach.
c) Udzielanie konsultacji beneficjentom projektu oraz kierowanie beneficjenta projektu do asystentów wspierających w przypadku wystąpienia potrzeby bieżącej pomocy.
d) Określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla beneficjentów projektu.
e) Udzielanie pomocy beneficjentom projektu w opracowaniu dokumentów niezbędnych do rekrutacji zawodowej (m. in.CV, list motywacyjny).
f) Prowadzenie grafiku wizyt beneficjentów projektu dla porad psychologicznych, porad prawnych, organizowanych szkoleń i pozostałych form wsparcia udzielanych w ramach realizowanego projektu.
g) Ścisła współpraca z Liderem Projektu oraz koordynatorem projektu w zakresie prowadzenia niezbędnej dokumentacji beneficjentów projektu, kierowania formy wsparcia.
h) Wsparcie w organizacji imprez integracyjnych dla beneficjentów projektu w zakresie określonym przez Lidera Projekt.
i) Wsparcie w organizacji wyjazdów integracyjnych dla beneficjentów projektu w zakresie określonym przez Lidera Projektu.
j) Zadania dodatkowe zgodnie z dyspozycjami Lidera Projektu.
Asystenci odpowiedzialni będą za:
a) Rzetelne prowadzenie powierzonych zadań.
b) Dopilnowywanie terminów realizacji zadań.
c) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
d) Przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych na powierzonym stanowisku.
e) Przestrzeganie regulaminów i instrukcji wynikających z realizacji projektu, tj. „Regulamin projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza” realizowanego w ramach Programu „Razem Możemy Więcej – Pierwszej Edycji Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022–2023”.
f) Przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych.
g) Prawidłowe zabezpieczenie sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych.
h) Dbałość o powierzone mienie.
Zamówienie obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2023 r. Usługa wykonywana przez asystentów ds. integracji uchodźców realizowana będzie w biurze Punktu Informacyjnego dla Uchodźców mieszczącym się w Gminie Rajcza oraz na terenie gminy Rajcza (wszystkie sołectwa) oraz innych gmin powiatu żywieckiego. Asystenci odpowiedzialni będą za koordynowanie prac Punktu Informacyjnego dla Uchodźców oraz za tworzenie i realizację indywidualnej ścieżki integracji. Asystenci będą świadczyć pomoc w zakresie załatwiania spraw przed instytucjami, w tym zakresie pomocy socjalnej, doradztwo z zakresie poszukiwania stałego miejsca zamieszkania, oferty edukacyjnej oraz kulturowej, prowadzenie grafiku wizyt (porady psychologiczne, porady prawne, szkolenia, itp.), określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla uczestników projektu, organizację imprez i wyjazdów integracyjnych. Punkt Informacyjny dla Uchodźców będzie czynne od poniedziałku do niedzieli, bez dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 18.00, z zastrzeżeniem możliwości świadczenia usługi w innym wymiarze czasu w wyjątkowych okolicznościach. Średniomiesięczna liczba godzin pracy przypadająca na 1. osobę to 100. Praca wykonywana będzie w terenie górzystym, w związku z powyższym należy wziąć pod uwagę ewentualne utrudnienia komunikacyjne mogące występować szczególnie w okresie zimowym.
Wymagania bezwzględne – dotyczące wszystkich 5. osób:
a) Ukończone kursy/szkolenia/ studia z zakresu aktywizacji/ integracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym/ w niekorzystnej sytuacji społecznej, w tym m.in.: osób z niepełnosprawnościami, osób należących do mniejszości narodowej lub etnicznej, migrantów, co najmniej 1 kurs/szkolenie/studia.
b) Wykształcenie min. Średnie.
c) Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację.
d) Znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
e) Dyspozycyjność.
f) Umiejętność pracy w zespole.
g) Umiejętność rozwiązywania problemów.
h) Sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków.
i) Umiejętność prawidłowego redagowania pism, dokumentów.
j) Znajomość topografii terenu gminy Rajcza.
k) Znajomość instytucji wspierających/świadczących pomoc na rzecz uchodźców.
Wymagania dodatkowe – dotyczy wszystkich 5 osób (punktowane wg kryterium):
Doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z bezpośrednią pomocą uchodźcom, w tym obywatelom Ukrainy, którą realizowano zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2022r. poz. 583 ze zm.) – min. 6 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zadanie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Wykonawca dysponuje 5. (słownie: pięcioma) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe oraz cechy:
a) Ukończone kursy/szkolenia/ studia z zakresu aktywizacji/ integracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym/ w niekorzystnej sytuacji społecznej, w tym m.in.: osób z niepełnosprawnościami, osób należących do mniejszości narodowej lub etnicznej, migrantów, co najmniej 1 kurs/szkolenie/studia.
b) Wykształcenie min. średnie.
c) Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację.
d) Znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
e) Dyspozycyjność.
f) Umiejętność pracy w zespole.
g) Umiejętność rozwiązywania problemów.
h) Sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków.
i) Umiejętność prawidłowego redagowania pism, dokumentów.
j) Znajomość topografii terenu gminy Rajcza.
k) Znajomość instytucji wspierających/świadczących pomoc na rzecz uchodźców
l) Doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z bezpośrednią pomocą uchodźcom, w tym obywatelom Ukrainy, którą realizowano zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2022r. poz 583 ze zm.) – min. 6 miesięcy. (punktowane wg kryterium).
Wymagania dotyczą wszystkich 5. Osób.
2.4.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 2.4.1., Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. wykazu osób (załącznik nr 2 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki określone w pkt 2.4. składając oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Dopuszcza się zmiany umowy spowodowane siłą wyższą związane z sytuacją epidemiologiczną lub stanem bezpieczeństwa powszechnego uniemożliwiającym świadczenie usług w przewidywanym pierwotnie zakresie. Zmiany dotyczyć mogą okresu wykonania umowy jak i zakresu ilościowego świadczonych usług adekwatnie do obiektywnych możliwości ich realizacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 26 września 2022.r. do godz. 10:00 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu-Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.