Świadczenie usług przez 14 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przez 14 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2022 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłodzko
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296890
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przez 14 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 81 79

1.5.8.) Numer faksu: 74 660 96 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpr.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.bip.klodzko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przez 14 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be3e0654-5369-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Wymagania techniczne dla wykonawców oraz sposób wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem jak wyżej.
Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamawiającego: e.sulkowska@pcpr.klodzko.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej RODO) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
z siedzibą w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, w imieniu którego działa dyrektor;
dane kontaktowe:
• ul. Kościuszki 2, 57 – 300 Kłodzko
• e-mail: pcpr@pcpr.klodzko.pl
• telefon: 74 865 8179 10; faks: 74 660 96 22
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, e-mail: iod@klodzko.praca.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do osoby/podmiotu wyłonionej/go w trybie postępowania, celami przetwarzania będą także: realizacja umowy, realizacją obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, dochodzenie lub obroną roszczeń.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych:
a) oferentów są:
 przepisy ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych,
 przepisy ustawy z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
 przepisy ustawy z 09.06.2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
b) danych osoby/podmiotu wyłonionego:
 zawarta umowa,
 przepisy prawa, w szczególności w/w oraz:
• ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych,
• ustawy z 23.04.1964 r. kodeks cywilny,
• ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3, Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione innym uczestnikom postępowań oraz podmiotom i organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także innym podmiotom działającym z upoważnienia Administratora w celach związanych z realizacją postępowania bądź umowy.
6) Dane osobowe zawarte w ofercie przechowywane będą przez 10 lat, bądź 15 lat jeżeli zadanie finansowane jest ze środków UE.
Dane osobowe udostępnione przez osobę/podmiot wyłoniony mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż w/w jeżeli jest to konieczne do realizacji umowy bądź dochodzenia roszczeń.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa i jest warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie niezawarcie umowy.
8) Przysługuje Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Zgłoszone żądanie nie będzie mogło być zrealizowane w zakresie w jakim pozostaje w sprzeczności z przepisami prawa bądź prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
9) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) Pani/Pana danych nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ZOPS.210.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przez 14 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2020 r., poz. 821 ze zmian.), zwanej dalej „ustawą” dla 210 rodzin zastępczych/ rodzinnych domów dziecka na terenie powiatu kłodzkiego w terminie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w oparciu o art. 112 ustawy Pzp.:
O zamówienie mogą ubiegać się osoby, które spełniają niżej wymienione warunki:

1) posiadają obywatelstwo polskie,
2) ukończyły studia wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub posiadające wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka,
3) nie są i nie były pozbawione władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie była im zawieszona ani ograniczona,
4) wypełniają obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do nich wynika z tytułu egzekucyjnego,
5) nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, umyślne przestępstwo skarbowe lub przestępstwo karane z urzędu,
6) nie łączą usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego,
7) nie prowadzą postępowań w zakresie świadczeń realizowanych przez powiat.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć:

1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią środek dowodowy (potwierdzenie), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
2. Dokumenty potwierdzające wykształcenie/kwalifikacje zgodnie z art. 78 ust. 1 pkt 1 lit a i b ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej – kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3. Wykaz wykonanych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia lub o tematyce pokrewnej do obszaru tematycznego zadań – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykaz oceny z realizacji zadań koordynatora przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4 do SWZ.
5. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
6. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe – załącznik nr 5 do SWZ.
7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych – załącznik nr 6 do SWZ.
8. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek
w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego – załącznik nr 7 do SWZ.
9. Oświadczenie o niepozbawieniu władzy rodzicielskiej oraz jej zawieszeniu lub ograniczeniu (dotyczy, gdy kandydat posiada dzieci) – załącznik nr 8 do SWZ.
10. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kłodzko: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kłodzko
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kłodzko: Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI