IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 7.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-26, godzina:
12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. Zasięg działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim obejmuje miasto Piotrków Trybunalski oraz gminy: Czarnocin, Gorzkowice, Grabica, Łęki Szlacheckie, Moszczenica, Ręczno, Rozprza, Sulejów, Tuszyn, Wola Krzysztoporska, Wolbórz. 2. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania; b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych; c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok. Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji; d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru. UWAGA. Zamawiający będzie ponosił koszty przechowywania zwłok nie dłużej niż 24 godziny od zakończenia sekcji/oględzin zwłok. 4. Wykonawca zapewnia ponadto: a) gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; b) odpowiedzialną i zaufaną kadrę do sprawowania pieczy nad powierzonymi zwłokami i szczątkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmarłej; c) rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok; d) świadczenie usług objętych zakresem umowy z najwyższą profesjonalną starannością i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, że Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych jak i wynikających z dobrych obyczajów, a dotyczących poszanowania zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki; e) zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedział się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy; f) środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33940000-1, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie. Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie obejmuje miasto Bełchatów oraz gminy: Bełchatów, Drużbice, Kleszczów, Kluki, Rusiec, Szczerców, Zelów. 2. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania; b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych; c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok. Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji; d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru. UWAGA. Zamawiający będzie ponosił koszty przechowywania zwłok nie dłużej niż 24 godziny od zakończenia sekcji/oględzin zwłok. 4. Wykonawca zapewnia ponadto: a) gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; b) odpowiedzialną i zaufaną kadrę do sprawowania pieczy nad powierzonymi zwłokami i szczątkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmarłej; c) rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok; d) świadczenie usług objętych zakresem umowy z najwyższą profesjonalną starannością i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, że Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych jak i wynikających z dobrych obyczajów, a dotyczących poszanowania zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki; e) zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedział się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy; f) środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33940000-1, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Opocznie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Opocznie. Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Opocznie obejmuje gminy: Aleksandrów, Białaczów, Drzewica, Mniszków, Opoczno, Paradyż, Poświętne, Sławno, Żarnów. 2. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania; b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych; c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok. Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji; d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru. UWAGA. Zamawiający będzie ponosił koszty przechowywania zwłok nie dłużej niż 24 godziny od zakończenia sekcji/oględzin zwłok. 4. Wykonawca zapewnia ponadto: a) gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; b) odpowiedzialną i zaufaną kadrę do sprawowania pieczy nad powierzonymi zwłokami i szczątkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmarłej; c) rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok; d) świadczenie usług objętych zakresem umowy z najwyższą profesjonalną starannością i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, że Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych jak i wynikających z dobrych obyczajów, a dotyczących poszanowania zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki; e) zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedział się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy; f) środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33940000-1, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Radomsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Radomsku. Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Radomsku obejmuje miasto Radomsko oraz gminy: Dobryszyce, Gidle, Gomunice, Kamieńsk, Kobiele Wielkie, Kodrąb, Lgota Wielka, Ładzice, Masłowice, Przedbórz, Radomsko, Wielgomłyny, Żytno. 2. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania; b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych; c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok. Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji; d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru. UWAGA. Zamawiający będzie ponosił koszty przechowywania zwłok nie dłużej niż 24 godziny od zakończenia sekcji/oględzin zwłok. 4. Wykonawca zapewnia ponadto: a) gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; b) odpowiedzialną i zaufaną kadrę do sprawowania pieczy nad powierzonymi zwłokami i szczątkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmarłej; c) rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok; d) świadczenie usług objętych zakresem umowy z najwyższą profesjonalną starannością i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, że Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych jak i wynikających z dobrych obyczajów, a dotyczących poszanowania zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki; e) zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedział się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy; f) środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33940000-1, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim. Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowiecki obejmuje miasto Tomaszów Mazowiecki oraz gminy: Będków, Budziszewice, Czerniewice, Inowłódz, Lubochnia, Rokiciny, Rzeczyca, Tomaszów Mazowiecki, Ujazd, Żelechlinek. 2. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania; b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych; c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok. Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji; d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru. UWAGA. Zamawiający będzie ponosił koszty przechowywania zwłok nie dłużej niż 24 godziny od zakończenia sekcji/oględzin zwłok. 4. Wykonawca zapewnia ponadto: a) gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; b) odpowiedzialną i zaufaną kadrę do sprawowania pieczy nad powierzonymi zwłokami i szczątkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmarłej; c) rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok; d) świadczenie usług objętych zakresem umowy z najwyższą profesjonalną starannością i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, że Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych jak i wynikających z dobrych obyczajów, a dotyczących poszanowania zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki; e) zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedział się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy; f) środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33940000-1, 98370000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: