Świadczenie usług prania i dezynfekcji termicznej prania wraz z dzierżawą bielizny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług prania i dezynfekcji termicznej prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, odbiór i dowóz z/do punktu wydawania bielizny w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o.o(...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrabuty
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającySZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00084209
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług prania i dezynfekcji termicznej prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, odbiór i dowóz z/do punktu wydawania bielizny w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o.o(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30

1.5.2.) Miejscowość: Prabuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2624346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalprabuty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka z o.o. - 100% udziału samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prania i dezynfekcji termicznej prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, odbiór i dowóz z/do punktu wydawania bielizny w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o.o(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5895ee0a-ce6d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=282

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu
o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
sięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2.Zamawiający dopuszcza w
komunikacji(innej niż składanie ofert i załączników do ofert, w tym oświadczeń o których mowa w art.
125ust.1)komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adresemail:zamowienia@szpitalprabuty.pl. 3.Adres strony internetowej
prowadzonego postępowania:http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=282

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej(ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady
(UE)2016/679zosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchyleniadyrektywy95/46/WE,zwanego dalej RODO informuję, że:Administratorem Pani/Pana danychosobowych jestSzpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. (zwany dalej Szpitalem) z
siedzibą w Prabutach 82-550,ul.Kuracyjna 30, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ,
VIII WydziałGospodarczypod numerem KRS 0000432908, posiadająca numer NIP5811956717 oraz
numerREGON170746756;Szpital wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktowaćpoprzeze-mailiod@szpitalprabuty.pl, Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na
podstawie art.6 ust. 1lit.cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznegow przedmiotowym postępowaniu; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18
oraz art.74ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jak również
inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub
zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną
Administratora ;Dane osobowe wykonawcę zawarte w protokole postępowania będą przechowywane
przez okres 4 lat,oddnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia. Z uwagi na ograniczenia
techniczne(możliwość wprowadzenia tylko 4000 znaków) – nie ma możliwości wprowadzenia całej
treści klauzuli.Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale XIX
SWZ.Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan :- na podstawie art. 15
RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art.16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art.18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków
,o których mowa w art. 18 ust.2 RODO ***;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art.20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust.1 lit. cRODO.**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zostawania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji termicznej prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, odbiór i dowóz z/do punktu wydawania bielizny w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o.o. wraz z wdrożeniem elektronicznego systemu bezdotykowego identyfikacji prania, przez okres 33 miesięcy.
2. Kompleksowa usługa będąca przedmiotem zamówienia polegać będzie na:
- praniu wraz z dzierżawą bielizny (wykaz asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy zawiera Tabela nr 1)
- praniu pozostałego asortymentu będącego własnością Zamawiającego (wykaz asortymentu do prania zawiera Tabela nr 2)
- praniu połączonym z dezynfekcją termiczną w pełnym spektrum działania Tbc, B, F, V, S,
- maglowaniu bielizny pościelowej,
- prasowaniu bielizny fasonowej,
- oznaczeniu tagami automatycznej identyfikacji radiowej do bezdotykowego liczenia bielizny,
- segregacji bielizny, a następnie pakowaniu w perforowane worki foliowe przeźroczyste,
- segregacji oraz zafoliowaniu bielizny fasonowej i transportowaniu jej na wieszakach,
- bieżącym przeglądaniu, kwalifikowaniu i naprawianiu (wg potrzeb) szwalniczym (przyszywanie guzików, zszywanie pęknięć, wymiana zamków, nap, itp.) asortymentów będących własnością Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Ilości prania i dzierżawy bielizny określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania 60% wartości przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
 sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia,
 wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp, oraz:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał pozytywną opinię właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego potwierdzającą, iż pralnia, w której wykonane będą usługi posiada zezwolenie właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej, noworodkowej oraz pranie bielizny skażonej.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał pozytywną opinię właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego świadczącą o tym, że Wykonawca dysponuje środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej, spełniającymi wymagania sanitarne.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę wdrożonego i certyfikowanego systemu RABC zgodnego z normą PN-EN 14065 oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001, a także certyfikowanego systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 i ISO/PAS 45005 COVID -19
- Zamawiający wymaga, aby pralnia, w której będzie realizowane zamówienie posiadała:
• minimum 2 pralnicę tunelową do prania wodnego dla bielizny fasonowej (w tym odzieży barierowej),
• minimum 1 pralnicę tunelową do prania wodnego dla bielizny płaskiej,
• agregat do czyszczenia chemicznego dla bielizny i odzieży, która ze względu na skład surowcowy nie może być prana wodnie,
• minimum 1 komorę ozonową do dezynfekcji fartuchów rentgenowskich, i innego asortymentu, który nie może być prany wodnie ani czyszczony chemicznie,
• automatyczne urządzenie do sortowania odzieży operacyjnej,
• urządzenia do automatycznego składania odzieży operacyjnej,
• tunel typu finischer do obróbki ubrań operacyjnych,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pozytywna opinia właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego potwierdzająca, iż pralnia, w której wykonane będą usługi posiada zezwolenie właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej, noworodkowej oraz pranie bielizny skażonej.
2) Pozytywna opinia właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego świadczące o tym, że Wykonawca dysponuje środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej, spełniającymi wymagania sanitarne.
3) Certyfikaty jakościowe ISO i RABC: certyfikowanego systemu RABC zgodnego z normą PN-EN 14065 oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001, a także certyfikowanego systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 i ISO/PAS 45005 COVID -19 lub równoważne

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Karty charakterystyki produktu wystawione przez producenta tagów, potwierdzające, że tagi spełniają wymagania opisane w załączniku nr 3 do SWZ
b) Dla środków dezynfekcyjnych - wpis do Rejestru Produktów Biobójczych
c) Karta techniczna tkanin asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy, potwierdzająca gramaturę i skład
d) Próbki w ilości po 1 sztuk dla każdego z asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy w tym postępowaniu, które zawiera Tabela nr 1 pozycje 1-9
e) Dodatkowo dla pozycji 4,5,6 w Tabela nr 1- dzierżawa bielizny:
• Deklaracja zgodności CE
• Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
• Wyniki badań tkanin asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 lub równoważną, nie starsze niż dwa lata
• Instrukcja używania w języku polskim

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Karty charakterystyki produktu wystawione przez producenta tagów, potwierdzające, że tagi spełniają wymagania opisane w załączniku nr 3 do SWZ
b) Dla środków dezynfekcyjnych - wpis do Rejestru Produktów Biobójczych
c) Karta techniczna tkanin asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy, potwierdzająca gramaturę i skład
d) Próbki w ilości po 1 sztuk dla każdego z asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy w tym postępowaniu, które zawiera Tabela nr 1 pozycje 1-9
e) Dodatkowo dla pozycji 4,5,6 w Tabela nr 1- dzierżawa bielizny:
• Deklaracja zgodności CE
• Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
• Wyniki badań tkanin asortymentu będącego przedmiotem dzierżawy wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 lub równoważną, nie starsze niż dwa lata
• Instrukcja używania w języku polskim

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp:
1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ
3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4
do SWZ
4) Pełnomocnictwo:
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy
b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców
Dodatkowo:
1)w przypadku rozwiązań równoważnych o których mowa w art. 104-107 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami, niezależnie od tego czy Zamawiający żąda złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych, czy nie.
2) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
3) w przypadku o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

18. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
19. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
20. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do wyznaczonego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie.
21. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu.
22. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, o którym mowa w ustęp powyżej, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
23. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
24. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie; wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw do wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
25. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
26. Zamawiający nie przewiduje obowiązku o którym mowa w art. 60 Pzp osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
27. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian zawiera projekt umowy (załącznik nr 2 do SWZ)w par. 9 . Ze względu na ograniczoną ilość znaków prosimy zapoznać się z jego treścią

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pobranie próbki z paznokci osobie leżącej- Starogard Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pobranie próbki z paznokci osobie leżącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.