I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
63070341000000, ul.
ul. Jana Kochanowskiego
2a
,
60-844
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8412743, e-mail
przetargi@po.policja.gov.pl, faks
61 8412744.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne /ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne /ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictem kuriera - ul. Dąbowskiego 17a, Poznań, za pośrednictwem operatora pocztowego - ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
Adres:
ul. Dąbrowskiego 17a, Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 usługę pralniczą w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczącyrównież podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy wskaże podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów wprzypadku gdy wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tejbaz danych ww. dokument. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawcamoże złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Do złożeniaprzedmiotowego oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany będzie każdywykonawca, który złoży ofertę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumentów i oświadczeń o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów i oświadczeń będzie zobowiązany wykonawca, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza.1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami, o których mowa powyżej są:- referencje,- inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 1 - 5.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, o treści określonej w odpowiednim załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału (dla części od nr 1 do części nr 31)2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:2.1 wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:2.1.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca,2.1.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem;2.2 innego podmiotu wskazanego przez wykonawcę w ofercie lub oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV.4 SIWZ, w przypadku, gdy zobowiązanie innego podmiotu podpisuje inna osoba niż uprawniony przedstawiciel innego podmiotu.Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.3 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału.4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.5 Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.6.1, o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności :1) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT, jeżeli zmiany będą miały wpływ na wykonanie zamówienia. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;2) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowychjeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń - negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia;3) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania usługi w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) siły wyższej, przy czym przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niezależne od woli i działań stron, których powstania żadna ze stron nie mogła przewidzieć i których powstaniu lub skutkom nie mogła zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą mogą być uznane w szczególności takie okoliczności jak: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki związane z funkcjonowaniem Wykonawcy, mobilizację embargo, zamknięcie granic; warunków atmosferycznych uniemożliwiających zrealizowanie usług w terminie; okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie usług; w przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak, niż o okres trwania tych okoliczności,4) dopuszczalne są zmiany określone w art. 144 ust. 1 pkt.2-6 Ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust. 1d Ustawy Pzp ,z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust.1a i 1b Ustawy Pzp.5) w przypadku niewykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 7 ust. 1, dopuszcza się przedłużenie okresu obowiązywania umowy do czasu jej wykorzystania.2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-16, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub więcej części.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.4. Rozliczenia między Zamawiającym, a wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Chodzież |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Chodzież. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Czarnków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Czarnków. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
wiadczenie usług pralniczych dla KPP Gniezno. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Gniezno. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Gostyń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Gostyń. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Grodzisk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Grodzisk. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Jarocin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Jarocin. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KMP Kalisz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KMP Kalisz. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Kępno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Kępno. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Koło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Koło. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KMP Konin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KMP Konin. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Kościan. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Kościan. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Krotoszyn. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Krotoszyn. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KMP Leszno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KMP Leszno. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Międzychód. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Międzychód. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Nowy Tomyśl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Nowy Tomyśl. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Oborniki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Oborniki. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Ostrów Wlkp |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Ostrów Wlkp. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Ostrzeszów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Ostrzeszów. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Piła. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Piła. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Pleszew. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Pleszew. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Rawicz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Rawicz. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Słupca. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Słupca. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 22
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Szamotuły. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Szamotuły. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Śrem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Śrem. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Środa Wlkp |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Środa Wlkp. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Turek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Turek. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 26
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Wągrowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Wągrowiec. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 27.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Wolsztyn. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Wolsztyn. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Września |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Września. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 29
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Złotów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KPP Złotów. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Świadczenie usług pralniczych dla KMP/KWP Poznań |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług pralniczych dla KMP/KWP Poznań. Ilości oraz zakres określony został w SIWZ oraz w formularzu ofertowym dla części nr 31.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Stawka procentowa prania ekspresowego |
5,00 |
Zastosowanie przy realizacji usług pralniczych biodegradowalnych środków czystości |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: