Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów osuniętych z dróg położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów osuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na parkingu strzeżonym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającyMiasto Gliwice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00121171
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów osuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na parkingu strzeżonym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238 55 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów osuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na parkingu strzeżonym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d71805-b71c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice (...)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/12991

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu
przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej,
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP ) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.
Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z pózn. zm.)., na parkingu strzeżonym na które składają się następujace czynności :
1) Przyjęcie i przechowanie każdego odholowanego pojazdu zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ), w sposób niepowodujący jego uszkodzenia i zniszczenia.
2) Przechowywanie odbywać się będzie zgodnie z przewidywaniami Zamawiającego w ilości :

RODZAJ POJAZDU Szacunkowa liczba pojazdów przechowywanych /w przeliczeniu na 36 m-cy
1. ROWER LUB MOTOROWER 5 szt.
2. MOTOCYKL 1 szt.
3. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) DO 3,5 TONY 68 szt.
4. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) POWYŻEJ 3,5 TONY DO 7,5 TON 1 szt.
5. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) POWYŻEJ 7,5 TON DO 16 TON 1 szt.
6. POJAZD O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ (DMC) POWYŻEJ 16 TON 1 szt.
7. HULAJNOGA ELEKTRYCZNA 3 szt.
8. URZĄDZENIE TRANSPORTU OSOBISTEGO 3 szt.
9. RYCZAŁT ZA PRZECHOWYWANIE POJAZDU USUNIĘTEGO W TRYBIE ART. 50a PORD 55 szt.

RAZEM 138 szt.

3) Ewidencjonowanie przyjętych pojazdów, zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4) Ochrona i nadzór pojazdów oraz ich ładunków.
5) Umożliwianie osobom upoważnionym dokonywania oględzin zabezpieczonego pojazdu na terenie parkingu.
6) Wydawanie pojazdu z parkingu właścicielowi lub osobie upoważnionej.
7) Dokładanie należytej staranności oraz rzetelności dla zapewnienia najwyższej jakości świadczonej usługi.
8) Udzielanie pomocy rzeczoznawcy przy wykonywaniu oględzin usuniętego pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w § 1 i 2 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować parkingiem strzeżonym, który:
1) znajduje się na terenie miasta Gliwice,
2) jest oznakowany tablicą informacyjną zawierającą co najmniej : nazwę Wykonawcy, jego adres i telefon kontaktowy,
3) jest wyposażony w nawierzchnię utwardzoną, zabezpieczony ogrodzeniem o wysokości min. 1,40 m, zamykany bramą wjazdową, oświetlony oraz odśnieżany i zabezpieczany przed oblodzeniem w okresie zimowym,
4) posiada co najmniej 50 miejsc parkingowych dla samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
5) posiada co najmniej 5 miejsc parkingowych dla samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony,
6) posiada na terenie parkingu całodobowe stanowisko dyspozytorskie umożliwiające przyjecie i wydanie pojazdu,
7) jest całodobowo dozorowany poprzez monitoring wizyjny oraz ochronę fizyczna,
8) jest zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej,
9) posiada miejsce wydzielone do przechowywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych,
10) posiada miejsce wydzielone do umożliwienia oględzin pojazdu/ów przez potencjalnych nabywców pojazdu/pojazdów,
11) ma zapewniony swobodny dostęp do przechowywanych pojazdów (umożliwiający co najmniej dokonanie oględzin pojazdu, dostęp do wnętrza pojazdu, usuniecie z miejsca parkingowego przez holownik).

5. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający określa warunki zmiany umowy zgodnie z Rozdziałem 25. SWZ oraz § 10 wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zadania: "Świadczenie usług polegających na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie miasta Gliwice, na podstawie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)., na parkingu strzeżonym"

Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie zostanie udzielone z z dniem podpisania umowy z mocą obowiązywania nie wcześniej niż od dnia 11.05.2022 r. na okres 36 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych, których wysokość określona została w § 5 ust. 1 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

Opis sposobu przygotowania i składania oferty został określony w Rozdziale 16. SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI