Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach projektu: „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369986216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: subregionalnecentrum@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/subregionalnecentrum
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi opieki zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach projektu: „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e09733-5907-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00110080/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach projektu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”. RPMP. 09.02.03-12-0455/16-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://epuap.gov.pl.
Szczegółowe zasady zawiera pkt 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1. Zamawiający informuje, że:
26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: subregionalnecentrum@umt.tarnow.pl;
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164
z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
26.1.8. posiada Pani/Pan:
26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
26.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)
26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
26.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;
26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;
26.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym.
26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:
26.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
26.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy zlecenie dla uczestników projektu pn. „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim”.
2. Pielęgniarka/pielęgniarz (czyli osoba wyznaczona do realizacji zamówienia) musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie, doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej itp. w okresie ostatnich 5 lat, aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy, aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ważną polisę ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanego zawodu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 i nr 7 do SWZ.
4. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby każda z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem pracy złożyła oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 5 i nr 7 do SWZ.
5. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego tj. Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań , ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość zmniejszenia lub rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony/pomniejszony zakres za dodatkowym/pomniejszonym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 33,33% szacunkowej ilości godzin wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia oraz dopuszcza zwiększenie ilości godzin pracy pielęgniarki/pielęgniarza do wartości 266,66% ponad szacunkową ilości godzin wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia – tym samym minimalny zakres realizacji umowy w każdej z części zamówienia wynosi 288 h, a maksymalny zakres wynosi 2304 h.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: w przypadku zgłoszenia się/ braku zgłoszenia osób chętnych do objęcia ich opieką zastępczą.
2. warunek uruchomienia prawa opcji: oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-04 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 50 % udziału w całkowitej wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12.1.Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
12.1.1.Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2.Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
12.1.3.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 SWZ.
12.1.3.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.1.3.2.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
12.1.3.3.Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
12.1.4.Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 13 SWZ;
12.1.5.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy), wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 12.1.3 SWZ od tego podmiotu;
12.1.6.Zestawienie osób świadczących usługi pielęgniarskie – według załącznika nr 6 do SWZ (Zamawiający stawia wymóg dołączenia do oferty).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zawarto w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian ujęto w Załączniku nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 13:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu w sposób wskazany w pkt 14.3.11 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 17:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Nazwa zamówienia:Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach projektu: „Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”.
RPMP. 09.02.03-12-0455/16-00.
2.Termin wykonania zamówienia: Usługa świadczenia usług pielęgniarskich będzie świadczona w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 4.01.2022 do 31.12.2022