Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Goleszó

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Goleszów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleszów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-09
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00002176
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Goleszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070841908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cieszyńska 29

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4790 517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgoleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusgoleszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Goleszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca994a1c-a952-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00178214/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Goleszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca994a1c-a952-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.3 Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin- serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pI/pl/regulamin/#regulaminserwisu.
11.12 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze
wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu tj. 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez System Obsługi
Zgłoszeń.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/OUS.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 215000

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, na rzecz mieszkańców
Goleszowa, wskazanych przez Zamawiającego, w miejscu ich zamieszkania. Szczegółowy wykaz usług stanowi załącznik
nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
1. Wykonawca będzie świadczył usługi codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 700 do 2100, za wyjątkiem
dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.
2. Liczba osób objętych usługami na terenie gminy Goleszów wynikać będzie z wydanych przez Zamawiającego decyzji
administracyjnych.
3. Szacunkowa liczba godzin usług wyniesie do 3350 (3000 godzin usług opiekuńczych i 350 godzin specjalistycznych usług
opiekuńczych), w tym:
- godzin gwarantowanych 2340 z następującym podziałem: 2290 godzin usług opiekuńczych i 50 godzin specjalistycznych
usług opiekuńczych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szacunkowa liczba godzin usług wyniesie do 3350 (3000 godzin usług opiekuńczych i 350 godzin specjalistycznych usług
opiekuńczych), w tym:
1) godzin gwarantowanych 2340 z następującym podziałem: 2290 godzin usług opiekuńczych i 50 godzin specjalistycznych
usług opiekuńczych,
2) Do 1010 godzin objętych prawem opcji z następującym podziałem: 710 godzin usług opiekuńczych i 300 godzin
specjalistycznych usług opiekuńczych
4. Wykonawca wykona zamówienie objęte opcją (prawem opcji) od dnia doręczenia Wykonawcy informacji (zamówienia) o
skorzystaniu z opcji. Szczegółowe uregulowania w zakresie odbioru zamówienia opcjonalnego określa § 9 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-16 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja utrzymania pracownika

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.5.1 . Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zgodnie z art. 113 ustawy Pzp:
Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
5.5.2 . Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów, zgodnie z art. 114 ustawy Pzp:
Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
5.5.3 . Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zgodnie z art. 115 ustawy Pzp:
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej objętej
przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych, 00/100),
5.5.4 . Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z art. 116 ustawy Pzp:
5.5.4.1 Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 pracownikami, w tym:
5.5.4.1.1. jeden posiadającymi kwalifikacje, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22
września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2005.189.1598 z późn. zm).
5.5.4.1.2 dwoma pracownikami posiadającymi, co najmniej ukończony kurs dający umiejętności do wykonywania
czynności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (np. PCK lub inny równoważny).
5.5.4.2 Dane osoby biorącej udział w wykonywaniu zamówienia, która świadczy usługi u świadczeniobiorców będących małoletnimi do lat 15 nie mogą być zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
5.5.4.3 W wykazie osób należy wykazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wszystkie te osoby będą wpisane do umowy i dopuszczone do realizacji zamówienia.
5.5.4.4 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,
jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu.
6.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.3 W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym
mowa w pkt 6.1 do oferty załącza się także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w: rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1
SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w
SWZ, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dotyczy: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasoby,
- 16.1 Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminach nie krótszych niż określonych w art.
308 ust. 2 ustawy Pzp.
16.2 Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
16.3 Zamawiający sporządzi umowę w oparciu o:
16.3.1 . projekt umowy oraz postanowienia ujęte w specyfikacji warunków zamówienia,
16.3.2 . złożoną ofertę z uwzględnieniem zapisów wynikających z postępowania przetargowego,
16.3.3 . ustalenia bieżące Zamawiającego z Wykonawcą,
16.4 Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać
ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą
ofertę albo unieważnić postępowanie.
16.5 Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
16.5.1 . kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób wskazanych w wykazie,
16.5.2 . dokumenty potwierdzające upoważnienie do podpisania umowy,
16.5.3 . nr rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności,
16.5.4 . polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej objętej przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na jedno i wszystkie
zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
16.6 W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt
6.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację
zamówienia.
10.4 W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na
doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania,
w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.
10.5 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.6.4. (zdolności
technicznej lub zawodowej) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (zgodnie z art. 117 ust 3
ustawy Pzp). W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp).
10.6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-09 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal e - zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-09 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI