Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie gminy Konstantynów Łódzki w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 211-19-67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopskonstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynow.naszops.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie gminy Konstantynów Łódzki w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9e8bbd-37c7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000806/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Konstantynów Łódzki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mopskonstantynow.pl/bip/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenia zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
a. miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,
b. ePUAPu : /MOPS_Konstantynow/SkrytkaESP
c. poczty elektronicznej: sekretariat@mopskonstantynow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. Bł. Rafała Chylińskiego w Konstantynowie Łódzkim, reprezentowanym przez Dyrektora, mający siedzibę przy ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki, tel (42) 211 19 67,
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim;
adres e- mail: iodo@mopskonstantynow.pl lub listownie pod adresem Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie gminy Konstantynów Łódzki w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r. prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ ustawa Pzp".
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zmówienia, oraz zgodnie z terminem archiwizacji obowiązującym u Zamawiającego.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pan/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.271/34/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. usług opiekuńczych u klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim. Usługi opiekuńcze świadczone będą w miejscu zamieszkania podopiecznego, we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 6:00 do 21:00. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: - świadczenie usług opiekuńczych,
zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 12 marca 2004r. o Pomocy Społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.)
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia w wysokości do 30% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w prowadzeniu firmy świadczącej usługi opiekuńcze
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
- Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej pozwalającej na zatrudnienie wymaganej do wykonania przedmiotu zamówienia ilości osób pozwalającej na należyte wykonanie zleconych usług oraz terminowe wypłacenie im wynagrodzenia począwszy od pierwszego miesiąca trwania zamówienia bez uzależniania tego od terminu przelewu od Zamawiającego.
- Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
a suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 200.000,00 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a. posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. od 01.10.2018r. do 31.10.2021r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi opiekuńcze w wymiarze łącznie co najmniej 60 000 godzin. Należyte wykonanie w/w ilości godzin usług opiekuńczych powinno być poświadczone przez jednostki organizacyjne pomocy społecznej na zlecenie, których były świadczone. Wykonawcy występujący wspólnie, którzy wykonywali wspólnie usługi na rzecz jednego podmiotu na podstawie tej samej umowy przedstawiają jeden wykaz wykonanych usług. Przedstawianie tych samych wykazów jako oddzielnych dowodów przy wspólnie wykonywanym zamówieniu będzie uznawane jako jeden dowód.
b. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia i posiadają wykształcenie, kwalifikacje
i doświadczenie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia – rozdz. IV. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednim wykształceniu i kwalifikacjach wymienionych w rozdz. IV (co najmniej 20 osób wykonujących usługi opiekuńcze).
c. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia dysponował biurem/pomieszczeniem w promieniu 20 kilometrów od miasta Konstantynowa Łódzkiego z dostępem do poczty e-mail, wyposażonym w telefon, czynnym w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do16.00. Osoby koordynujące pracę opiekunek powinny być dostępne zarówno dla pracownika MOPS jak i zatrudnionych opiekunek telefonicznie również poza w/w godzinami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Wykaz doświadczenia zawodowego w przeprowadzaniu usług opiekuńczych, osób wskazanych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju wykonywanych usług z podaniem ilości środowisk, ich wartości, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, ilości godzin oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (co najmniej 60 000 godzin w ostatnich 3 latach tj. od 01.10.2018 do 31.10.2021 roku. Wykonawcy występujący wspólnie, którzy wykonywali wspólnie usługi na rzecz jednego podmiotu na podstawie tej samej umowy przedstawiają jeden wykaz wykonanych usług. Przedstawianie tych samych wykazów jako oddzielnych dowodów przy wspólnie wykonywanym zamówieniu będzie uznawane jako jeden dowód - Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na terenie Konstantynowa Łódzkiego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wstępna deklaracja o gotowości do podjęcia pracy u danego Wykonawcy na terenie Konstantynowa Łódzkiego) - Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedstawił wykaz osób obejmujący co najmniej 20 osób. Zmiana osób świadczących usługi może nastąpić wyłącznie z przyczyn losowych i za zgodą Zamawiającego. Warunkiem wyrażenia zgody jest to, aby Wykonawca zapewnił zastępstwo przez osobę lub osoby o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym równym lub wyższym niż osoby zastępowane. Gotowość do podjęcia pracy na terenie Konstantynowa Łódzkiego u wykonawcy składającego ofertę powinna być poświadczona czytelnym podpisem opiekunki.
2. Zgodnie z art. 274 ustawy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
4) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniej niż 200 000,00 PLN (szkoda na rzecz osób trzecich, szkody rzeczowe na rzecz osób trzecich).
5) Dokument potwierdzający prawo do dysponowania biurem/pomieszczeniem w promieniu 20 kilometrów od miasta Konstantynowa Łódzkiego.
6) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym- załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów).
1.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i zobligowani są przedłożyć związku z tym wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do ofert umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
1.3 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
1.4 W przypadku wspólnego ubiega się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
1.5 Wykonawca jest zobligowany osobiście wykonać zakres zamówienia, co do którego spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oznacza to, że członek np. konsorcjum musi być faktycznie zaangażowany w etap realizacji danej części zamówienia, w zakresie której konsorcjum polega na jego potencjale.
1.6 Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik/lider pozostałych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określone są w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp oraz we Wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-03