Świadczenie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej oraz opieki nad chorym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej oraz opieki nad chorym w domu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKępno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającyMiejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00292423
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej oraz opieki nad chorym w domu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie

1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67

1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej oraz opieki nad chorym w domu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c321a9f-5150-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000998/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej oraz opieki nad chorym w domu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAP, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż przy składaniu ofert), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na wskazane w rozdziale XIII w informacjach ogólnych w ust. 3 SWZ, adresy e-mail.
6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się:
1) numerem przedmiotowego postępowania: MGOPS.Ih.26.13.2021 i/lub
2) nazwą skróconą postępowania: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
8. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adresy e-mail, o których mowa w ust. 2.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452),
2) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.Ih.26.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej oraz opieki nad chorym w domu, w miejscu zamieszkania klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępnie, mieszkańców Miasta i Gminy Kępno, którzy z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione jak i osób, której rodzina nie może takiej opieki zapewnić.
2) Przez usługi opiekuńcze w formie pomocy sąsiedzkiej należy rozumieć pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Pomoc sąsiedzka świadczona jest w szczególności
w zakresie:
a) zabezpieczenia podstawowych warunków higieniczno-sanitarnych,
b) zaspokajania codziennych potrzeb, w szczególności poprzez:
- dokonywanie zakupów artykułów spożywczych,
- zapewnianie posiłków,
- pomoc przy spożywaniu posiłków,
- przynoszenie opału i ogrzewanie pomieszczeń.
c) zapewniania w razie potrzeby pomocy lekarskiej,
d) powiadomienia Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępnie, w wypadku pogorszenia się stanu zdrowia chorego.
3) Przez usługi opiekuńcze w formie opieki nad chorym w domu należy rozumieć pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Opieka nad chorym w domu świadczona jest w szczególności w zakresie:
a) zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, w szczególności poprzez:
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach osoby zamieszkującej samotnie,
- zakup artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym,
- pomocy przy spożywaniu posiłków,
- pranie bielizny osobistej i pościelowej,
- przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety dla danej osoby,
- dostarczenie opału i ogrzewanie pomieszczeń,
b) opieki higieniczno – sanitarnej, w szczególności poprzez:
- mycie i kąpiel,
- zmiany bielizny osobistej i pościelowej,
- układanie chorego w łóżku,
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
c) pielęgnacji zalecanej przez lekarza,
d) pomocy w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby, w szczególności poprzez:
- podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań,
- organizowanie i podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich,
- stymulacji do korzystania z Dziennego Domu Pobytu lub Klubu Seniora,
- organizowanie spacerów,
- czytanie.
4) Szacunkowy wymiar liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej wynosi 49.096 odzin rocznie dla przewidywanej liczby 125 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępnie.
5) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia poprzez zmniejszenie szacunkowej wielkości świadczenia do 49.000 godzin rocznie, w przypadku spadku zapotrzebowania na wykonywanie usług opiekuńczych w formie pomocy sąsiedzkiej w wymiarze, o którym mowa w pkt 4. W sytuacji zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin.
6) Szacunkowy wymiar liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w formie opieki nad chorym w domu wynosi 13.800 godzin rocznie dla przewidywanej liczby 11 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępnie.
7) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia poprzez zmniejszenie szacunkowej wielkości świadczenia do 13.500 godzin rocznie, w przypadku spadku zapotrzebowania na wykonywanie usług opiekuńczych w formie opieki nad chorym w domu w wymiarze, o którym mowa w pkt 6. W sytuacji zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin.
8) Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin świadczenia usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do klientów i bez związku z uprawnieniami pracowników Wykonawcy z tytułu Kodeksu Pracy (urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie itp.).
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia realizacji usług w wymiarze godzin odpowiadającym rzeczywistym potrzebom klientów, tj. w różnym wymiarze godzin miesięcznie u jednej osoby, a także w dni świąteczne i wolne od pracy, jednak liczba godzin nie może przekroczyć wartości określonych w pkt 4 i 6.
10) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.
11) W okresie obowiązywania szczególnych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa (ustaw, rozporządzeń, a także poleceń wojewody) wydanych w związku z zaistniałą sytuacją, w szczególności określających sposób zabezpieczenia osób świadczących usługi opiekuńcze oraz osób mogących mieć wpływ na realizację umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującego wzoru:
Liczba punktów = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: cena oferty
D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał i/lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi, z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polega na świadczeniu usług opiekuńczych i posiada wartość nie mniejszą niż 700.000,00 zł. brutto. Przez usługę należy rozumieć jedno zamówienie realizowane na podstawie odrębnej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca na spełnienie niniejszego warunku, wykaże usługę nadal wykonywaną, wartość części zrealizowanej umowy winna być nie mniejsza 700.000,00 zł. brutto,
b) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 70 osobami, które będą świadczyć usługi opiekuńcze:
- posiadające co najmniej podstawowe wykształcenie, kursy lub szkolenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji i umiejętności w świadczeniu usług opiekuńczych osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób,
- co najmniej 80% z nich, posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług opiekuńczych osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
4. Podmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w rozdziale IX ust. 13-16 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i/lub są wykonywane wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ,
2) dowody określające, czy usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1, zostały wykonane i/lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane i/lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie, powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ.
5. Podmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w rozdziale IX ust. 13-16 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowania – załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie określające, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają ci poszczególni Wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam stomatologa-protetyka- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam stomatologa-protetyka. Mam poważne problemy z uzębieniem, którego stan oceniam już na fatalny. Mam 52 lata. Zęby górne zajęte mocno próchnicą, mocno odsłonięte, częściowo już złamane z korzeniami tkwiącymi jeszcze w dziąsłach. Leczenie nie ma tu już żadnego sensu wg mojej oceny. Uzębienie żuchwy również w stanie raczej fatalnym.Szukam pomocy w kwestii protetyki.Mam już poważny problem z posiłkami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.