„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY BIAŁOŚLIWIE NA POTRZEBY GMINNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY BIAŁOŚLIWIE NA POTRZEBY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOŚLIWIU”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałośliwie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-16
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOŚLIWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00276021
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY BIAŁOŚLIWIE NA POTRZEBY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOŚLIWIU”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOŚLIWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Kordeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białośliwie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-340

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672875086

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik-gops@bialosliwie.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops-bialosliwie.naszops.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi z zakresu opieki społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY BIAŁOŚLIWIE NA POTRZEBY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOŚLIWIU”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8096792-f4f1-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00269733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania oraz w mieszkaniu wspomaganym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny Plus

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8096792-f4f1-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Paulina Furman – za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. w wyniku awarii działania systemu, za pośrednictwem adresu mailowego: gops@bialosliwie.net.
4. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy).
5.Identyfikator postępowania na platformie e-zamówienia podany jest na stronie tytułowej SWZ. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” dostępnego na Platformie e-Zamówienia. Sposób przygotowania dokumentów w tym podpisu elektronicznego opisano szczegółowo w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca na każdą część postępowania może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta może zostać złożona wyłącznie do upływu terminu składania ofert.
3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, zaś w przypadku ofert sporządzonych w języku obcym należy przekazać ją wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Zamawiający zaleca sporządzenie oferty w jednym z podanych formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .odt
6. Oferta winna być podpisana podpisem zaufanym lub osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań (na podstawie dokumentów rejestrowych lub pełnomocnictwa).
Szczegółowo opisano w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białośliwiu przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "Ogólne Rozporządzenie" lub "RODO"), mają charakter danych osobowych.
2. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białośliwiu, ul. ks. Kordeckiego 1, 89 – 340 Białośliwie.
2.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: inspektor@cbi24.pl
3. Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:
Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz,
3.2. Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
3.3. celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:
4.1.przez okres wymagany przepisami prawa,
4.2. do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,
4.3. do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan prawo do:
6.1. dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
6.2. prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych,
6.3. prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych. W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,
6.4. prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać,
6.5. prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Pani/Pana wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
6.6. prawo do cofnięcia zgody Pani/Pana na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku, jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 5. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS-221-1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Białośliwie na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białośliwiu”.
2.
Usługa realizowana będzie dla uczestników Projektu na terenie Gminy Białośliwie (województwo wielkopolskie) w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Białośliwie oraz w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług.
3.
Przedmiot zamówienia obejmuje w głównej mierze usługi: opiekuńcze polegające na zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną,
zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów
z otoczeniem – zgodnie z art.50 ust.3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Do czynności pielęgnacyjnych należy w szczególności:
1)
utrzymanie higieny osobistej (mycie, czesanie, golenie, obcinanie paznokci) lub pomoc w tych czynnościach,
2)
ubieranie, zmiana bielizny pościelowej i osobistej lub pomoc w tych czynnościach,
3)
pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
4)
zapobieganie i pielęgnacja odleżyn i odparzeń,
5)
podawanie posiłków, karmienie,
6)
podawanie leków wg wskazań lekarza,
7)
inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
Do czynności gospodarczych i opiekuńczych należy:
1)
sprzątanie mieszkania – utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowych przez osobę korzystających z usług, która mieszka samotnie lub utrzymanie czystości w pokoju, w którym przebywa ta osoba, jeśli mieszka z rodziną. Utrzymywanie czystości odbywa się przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług oraz będącego na wyposażeniu mieszkania zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego np. odkurzacz, froterka, pralka.
2)
utrzymanie czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług)
3)
utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
4)
dokonywanie zakupów,
5)
zakup leków,
6)
donoszenie ciepłych posiłków,
7)
przygotowanie posiłków,
8)
zgłaszanie wizyt domowych lekarza,
9)
opłacanie świadczeń (energia, czynsz, gaz ),
10)
pranie i prasowanie odzieży (środki piorące oraz pralka i żelazko muszą być zapewnione przez osobę korzystającą z usług),
11)
donoszenie wody i opału,
12)
wynoszenie śmieci i nieczystości,
13)
wykonywanie czynności związanych z ogrzewaniem mieszkania (palenie w piecu, kuchni),
14)
organizowanie kontaktów ze środowiskiem (spacery, kontakt z rodziną i sąsiadami pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, zorganizowanie wizyty u lekarza),
15)
dostarczanie prasy, książek,
16)
inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
4.
Zamawiający szacuje, że łącznie zakres zamówienie obejmuje 5 728 godzin usług opiekuńczych, w tym:

4 480 godzin – usługi świadczone w miejscu zamieszkania uczestników Projektu,

1 302 godziny – usługi świadczone w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym
5.
Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 12, przy czym 10 osób wymagających usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania i 2 osoby wymagające usług opiekuńczych w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym.
6.
Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
Część 1 postępowania – świadczenie usług opiekuńczych w dwóch środowiskach, w tym w mieszkaniu wspomaganym, usługa realizowana będzie około 27 godzin tygodniowo, czyli około 1302 godziny ogółem przez cały okres realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów - osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 32,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotnej (ZB)

4.3.6.) Waga: 8,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Białośliwie na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białośliwiu”.
Usługa realizowana będzie dla uczestników Projektu na terenie Gminy Białośliwie (województwo wielkopolskie) w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Białośliwie oraz w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług.
Przedmiot zamówienia obejmuje w głównej mierze usługi: opiekuńcze polegające na zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną,
zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów
z otoczeniem – zgodnie z art.50 ust.3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Do czynności pielęgnacyjnych należy w szczególności:
1) utrzymanie higieny osobistej (mycie, czesanie, golenie, obcinanie paznokci) lub pomoc w tych czynnościach,
2) ubieranie, zmiana bielizny pościelowej i osobistej lub pomoc w tych czynnościach,
3) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
4) zapobieganie i pielęgnacja odleżyn i odparzeń,
5) podawanie posiłków, karmienie,
6) podawanie leków wg wskazań lekarza,
7) inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
Do czynności gospodarczych i opiekuńczych należy:
1) sprzątanie mieszkania – utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowych przez osobę korzystających z usług, która mieszka samotnie lub utrzymanie czystości w pokoju, w którym przebywa ta osoba, jeśli mieszka z rodziną. Utrzymywanie czystości odbywa się przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług oraz będącego na wyposażeniu mieszkania zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego np. odkurzacz, froterka, pralka.
2) utrzymanie czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług)
3) utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
4) dokonywanie zakupów,
5) zakup leków,
6) donoszenie ciepłych posiłków,
7)przygotowanie posiłków,
8) zgłaszanie wizyt domowych lekarza,
9) opłacanie świadczeń (energia, czynsz, gaz ),
10) pranie i prasowanie odzieży (środki piorące oraz pralka i żelazko muszą być zapewnione przez osobę korzystającą z usług),
11) donoszenie wody i opału,
12) wynoszenie śmieci i nieczystości,
13) wykonywanie czynności związanych z ogrzewaniem mieszkania (palenie w piecu, kuchni),
14) organizowanie kontaktów ze środowiskiem (spacery, kontakt z rodziną i sąsiadami pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, zorganizowanie wizyty u lekarza),
15) dostarczanie prasy, książek,
16) inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
4.Zamawiający szacuje, że łącznie zakres zamówienie obejmuje 5 728 godzin usług opiekuńczych, w tym:
− 4 480 godzin – usługi świadczone w miejscu zamieszkania uczestników Projektu,
− 1 302 godziny – usługi świadczone w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym
5. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 12, przy czym 10 osób wymagających usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania i 2 osoby wymagające usług opiekuńczych w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym.
6.Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
Część 2 postępowania – świadczenie usług opiekuńczych w czterech środowiskach, usługa realizowana będzie około 40 godzin tygodniowo, czyli około 1920 godzin przez cały okres realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów - osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 32,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotnej (ZB)

4.3.6.) Waga: 8,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Białośliwie na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białośliwiu”.
Usługa realizowana będzie dla uczestników Projektu na terenie Gminy Białośliwie (województwo wielkopolskie) w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Białośliwie oraz w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług.
Przedmiot zamówienia obejmuje w głównej mierze usługi: opiekuńcze polegające na zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną,
zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów
z otoczeniem – zgodnie z art.50 ust.3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Do czynności pielęgnacyjnych należy w szczególności:
1) utrzymanie higieny osobistej (mycie, czesanie, golenie, obcinanie paznokci) lub pomoc w tych czynnościach,
2) ubieranie, zmiana bielizny pościelowej i osobistej lub pomoc w tych czynnościach,
3) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
4) zapobieganie i pielęgnacja odleżyn i odparzeń,
5) podawanie posiłków, karmienie,
6) podawanie leków wg wskazań lekarza,
7) inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
Do czynności gospodarczych i opiekuńczych należy:
1) sprzątanie mieszkania – utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowych przez osobę korzystających z usług, która mieszka samotnie lub utrzymanie czystości w pokoju, w którym przebywa ta osoba, jeśli mieszka z rodziną. Utrzymywanie czystości odbywa się przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług oraz będącego na wyposażeniu mieszkania zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego np. odkurzacz, froterka, pralka.
2) utrzymanie czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług)
3) utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
4) dokonywanie zakupów,
5) zakup leków,
6) donoszenie ciepłych posiłków,
7)przygotowanie posiłków,
8) zgłaszanie wizyt domowych lekarza,
9) opłacanie świadczeń (energia, czynsz, gaz ),
10) pranie i prasowanie odzieży (środki piorące oraz pralka i żelazko muszą być zapewnione przez osobę korzystającą z usług),
11) donoszenie wody i opału,
12) wynoszenie śmieci i nieczystości,
13) wykonywanie czynności związanych z ogrzewaniem mieszkania (palenie w piecu, kuchni),
14) organizowanie kontaktów ze środowiskiem (spacery, kontakt z rodziną i sąsiadami pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, zorganizowanie wizyty u lekarza),
15) dostarczanie prasy, książek,
16) inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
4.Zamawiający szacuje, że łącznie zakres zamówienie obejmuje 5 728 godzin usług opiekuńczych, w tym:
− 4 480 godzin – usługi świadczone w miejscu zamieszkania uczestników Projektu,
− 1 302 godziny – usługi świadczone w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym
5. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 12, przy czym 10 osób wymagających usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania i 2 osoby wymagające usług opiekuńczych w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym.
6.Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
Część 3 postępowania – świadczenie usług opiekuńczych w czterech środowiskach, usługa realizowana będzie około 40 godzin tygodniowo, czyli około 1920 godzin przez cały okres realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów - osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 32,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotnej (ZB)

4.3.6.) Waga: 8,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Białośliwie na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białośliwiu”.
Usługa realizowana będzie dla uczestników Projektu na terenie Gminy Białośliwie (województwo wielkopolskie) w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Białośliwie oraz w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług.
Przedmiot zamówienia obejmuje w głównej mierze usługi: opiekuńcze polegające na zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną,
zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów
z otoczeniem – zgodnie z art.50 ust.3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Do czynności pielęgnacyjnych należy w szczególności:
1) utrzymanie higieny osobistej (mycie, czesanie, golenie, obcinanie paznokci) lub pomoc w tych czynnościach,
2) ubieranie, zmiana bielizny pościelowej i osobistej lub pomoc w tych czynnościach,
3) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
4) zapobieganie i pielęgnacja odleżyn i odparzeń,
5) podawanie posiłków, karmienie,
6) podawanie leków wg wskazań lekarza,
7) inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
Do czynności gospodarczych i opiekuńczych należy:
1) sprzątanie mieszkania – utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowych przez osobę korzystających z usług, która mieszka samotnie lub utrzymanie czystości w pokoju, w którym przebywa ta osoba, jeśli mieszka z rodziną. Utrzymywanie czystości odbywa się przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług oraz będącego na wyposażeniu mieszkania zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego np. odkurzacz, froterka, pralka.
2) utrzymanie czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (przy użyciu środków czystości osoby korzystającej z usług)
3) utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
4) dokonywanie zakupów,
5) zakup leków,
6) donoszenie ciepłych posiłków,
7)przygotowanie posiłków,
8) zgłaszanie wizyt domowych lekarza,
9) opłacanie świadczeń (energia, czynsz, gaz ),
10) pranie i prasowanie odzieży (środki piorące oraz pralka i żelazko muszą być zapewnione przez osobę korzystającą z usług),
11) donoszenie wody i opału,
12) wynoszenie śmieci i nieczystości,
13) wykonywanie czynności związanych z ogrzewaniem mieszkania (palenie w piecu, kuchni),
14) organizowanie kontaktów ze środowiskiem (spacery, kontakt z rodziną i sąsiadami pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, zorganizowanie wizyty u lekarza),
15) dostarczanie prasy, książek,
16) inne uzgodnione z GOPS i osobą korzystającą z usług.
4.Zamawiający szacuje, że łącznie zakres zamówienie obejmuje 5 728 godzin usług opiekuńczych, w tym:
− 4 480 godzin – usługi świadczone w miejscu zamieszkania uczestników Projektu,
− 1 302 godziny – usługi świadczone w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym
5. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 12, przy czym 10 osób wymagających usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania i 2 osoby wymagające usług opiekuńczych w nowoutworzonym mieszkaniu wspomaganym.
6.Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
Część 4 postępowania – świadczenie usług opiekuńczych w dwóch środowiskach, usługa realizowana będzie około 13 godzin tygodniowo, czyli około 640 godzin przez cały okres realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów - osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 32,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotnej (ZB)

4.3.6.) Waga: 8,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.
Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
2.1.
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
2.2.
Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
2.3.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
2.4.
Zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli:
W zakresie części 1 postępowania: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:
Opiekun/opiekunka – 1 osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medycznym opiekun kwalifikowany w DPS lub posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego oraz legitymuje się potwierdzeniem ukończenia minimum 80 godzinnego szkolenia z realizacji usługi w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
W zakresie części 2 postępowania: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:
Opiekun/opiekunka – 1 osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medycznym opiekun kwalifikowany w DPS lub posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego oraz legitymuje się potwierdzeniem ukończenia minimum 80 godzinnego szkolenia z realizacji usługi w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
W zakresie części 3 postępowania: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:
Opiekun/opiekunka – 1 osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medycznym opiekun kwalifikowany w DPS lub posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego oraz legitymuje się potwierdzeniem ukończenia minimum 80 godzinnego szkolenia z realizacji usługi w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
W zakresie części 4 postępowania: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:
Opiekun/opiekunka – 1 osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medycznym opiekun kwalifikowany w DPS lub posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego oraz legitymuje się potwierdzeniem ukończenia minimum 80 godzinnego szkolenia z realizacji usługi w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
3.
Zamawiający zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej może uznać na każdym etapie postępowania, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie przed wyborem najkorzystniejszej oferty Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych:
a)
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE (Wykaz podmiotowych środków dowodowych):
str. 15
3.1.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie przed wyborem najkorzystniejszej oferty Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dokument sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3.2.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca składa wskazane SWZ dokumenty oraz Dokument potwierdzający doświadczenie posiadane przez opiekunów/osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.2.Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
3.3.Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
3.4.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczeń w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1.2. SWZ).
3.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego,
na podstawie art. 117 pkt 4 ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą
oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególnie Wykonawcy – treść oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określony został szczegółowo w załączniku nr 7 do SWZ - projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego oraz akcesoriów i wyrobów medycznych, Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Druk miesięcznika Forum Służby Więziennej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białośliwie: Przebudowa drogi gminnej nr 129622P w m. Krostkowo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI