„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.03.2024 do 31.12.2024 r.” (10 miesięcy)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-14
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00093655
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.03.2024 do 31.12.2024 r.”
(10 miesięcy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS W KĘTRZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004451082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POCZTOWA 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897512901

1.5.8.) Numer faksu: 897517411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsketrzyn@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopsketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.03.2024 do 31.12.2024 r.”
(10 miesięcy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2ae4262-c4e8-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067506/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.03.2024 do 31.12.2024 r.” (10 miesięcy)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2ae4262-c4e8-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ Rozdział II Ochrona danych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ Rozdział II Ochrona danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIS.2612.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.03.2024r. do 31.12.2024 r.” (10 miesięcy). Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego.
2. Przewidywana liczba osób objętych usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania w 2024 roku: 95 osób.
Maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych zaplanowana do realizacji w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej wynosi ok. 2850 godzin miesięcznie (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt godzin). Ilość godzin zaplanowanych na rok (okres 10 miesięcy) 2850 x 10miesięcy = 28 500 godzin (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy pięćset).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie co najmniej 15 osób na stanowisku opiekuna. Zatrudnione osoby będą wykonywały następujący zakres czynności:
1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (np. pomoc przy myciu, ubieraniu),
2) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka,
3) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego,
4) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych — pomoc w dojściu do toalety,
5) kompleksowa opieka w utrzymaniu higieny osobistej osoby obłożnie chorej
kąpiel, pampersowanie, zapobieganie odleżynom, zmiana pozycji ciała w łóżku chorego
6) opiekę zalecaną przez lekarza — podawanie leków, okłady, nacieranie,
7) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych,
8) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu, karmienie chorego,
9) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego,
10) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego,
11) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych,
12) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept,
13) załatwianie spraw urzędowych,
14) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu,
15) organizowanie spacerów,
16) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych,
17) prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
a) Cena (C) – waga kryterium 40 pkt
b) Doświadczenie zawodowe opiekunów (Dz) – waga kryterium 35 pkt.
c) Kryterium społeczne (Ks) – waga kryterium – 25 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Doświadczenie zawodowe opiekunów

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dla podmiotów leczniczych, prowadzenia działalności medycznej lub użytkowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże wykonanie minimum 3 usług w zakresie realizacji usług opiekuńczych , przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy w łącznej liczbie nie mniejszej niż 20 000 godzin. Zestawienie zrealizowanych lub realizowanych zamówień (każde) winno zawierać:
 nazwa i adres Zamawiającego,
 nazwę zamówienia,
 wartość brutto każdego zamówienia,
 termin realizacji każdego zamówienia,
 ilość osób objętych usługami opiekuńczymi w każdym zamówienia ,
 ilość godzin usług zrealizowanych przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy w każdym zamówieniu
Wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum 15 osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia w roli opiekuna, z których każda będzie spełniać następujące wymagania:
1) nie jest karana,
2) jest sprawna fizycznie i intelektualnie (w przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności - stwierdzona niepełnosprawność nie może ograniczać zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia),
3) jest zdolna do wykonywania prac fizycznych,
4) posiada kwalifikacje zawodowe w postaci co najmniej - kursu opiekuna/opiekunki domowej lub środowiskowej,
5) doświadczenie co najmniej 1 rok pracy w zawodzie odpowiadające kwalifikacjom zawodowym, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia– nie dotyczy czynności związanych z pracą woluntarystyczną,

6) posiada minimum podstawowe wykształcenie,
7) biegle posługuje się językiem polskim. Zamawiający poprzez biegłe posługiwanie się językiem polskim przez opiekuna rozumie sprawne i skuteczne porozumiewanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i personelem pomocy społecznej.
Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
W przypadku konieczności zastąpienia którejkolwiek z osób wymienionych powyżej, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu, celem akceptacji, pisemny wniosek zawierający dane osoby za-stępującej wraz ze wskazaniem jej kwalifikacji, które nie mogą być niższe niż osoby zastępowanej.
Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca podczas realizacji zamówienia może dokonać zmian w wy-kazie asystentów nie więcej niż w wysokości do 30% kadry wskazanej w załączniku nr 5.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zama-wiający będzie żądał złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, a ponadto:
1) Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozu-mieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wy-konawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i infor-macjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy (na wezwanie) w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1) W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykaz usług (zgodnie z rozdziałem VIII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) wykaz osób w tym wskazanie koordynatora (zgodnie z rozdziałem VIII ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakre-sie prowadzonej działalności podmiotów leczniczych, prowadzenia działalności medycznej lub użyt-kowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8. Informacja składana przez wykonawcę, w celu uzyskania dodatkowych punktów w postępowa-niu:
a) Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, składany wraz z ofertą w celu zdobycia punktów w kryterium ,,Kryterium społeczne”, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

NIE DOTYCZY

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.