Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStegna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00303988
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170047751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552478286

1.5.8.) Numer faksu: 552478286

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops-stegna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-stegna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2da1fd8-56cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00278509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail
sekretariat@gops-stegna.pl).
• Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne
wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą oraz udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia
treści SWZ oraz inne dokumenty związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail sekretariat@gops-stegna.pl).
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Anna Urban, Joanna Ostrowska- 55 247 82 86.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl
10. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust. 9.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
11. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-Administratorem danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie reprezentowana przez Joannę Ostrowską – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie (adres e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl), z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego, 82-103 Stegna. Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Łukasz Gołda (adres e-mail inspektor@cbi24.pl)
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp (t.j. Dz.U.2021.1129 ze zm.);
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
• prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-Administratorem danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie reprezentowana przez Joannę Ostrowską – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie (adres e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl), z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego, 82-103 Stegna. Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Łukasz Gołda (adres e-mail inspektor@cbi24.pl)
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp (t.j. Dz.U.2021.1129 ze zm.);
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
• prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.2261.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 220000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, a w przypadkach szczególnie uzasadnionych tj., gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedzielę i dni świąteczne. Forma pomocy udzielana jest w oparciu o art. 50 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 1876 ze zmianami). Usługi świadczone w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego.
2. Szacunkowa liczba osób objętych usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania w 2022 roku wyniesie 12 osób.
3. Szacunkowa ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi 650 miesięcznie. Ilość godzin zaplanowanych na rok (okres 12 miesięcy) 650 x 12 miesięcy= 7800. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb, kształtowania się liczby świadczeniobiorców. Zamawiający nie jest w stanie określić liczby godzin dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4. Przez godzinę świadczenia usług zamawiający rozumie godzinę zegarową świadczoną
u podopiecznego.
5. Wykonawca usług opiekuńczych zapewni ciągłość świadczonych usług i zatrudni taką liczbę osób, która zapewni właściwą realizację świadczenia. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne
do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
6. Zamawiający ma prawo do kontroli jakość świadczonych usług w miejscu zamieszkania podopiecznego i indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcami świadczącymi usługi objęte umową oraz do wystąpienia z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi opiekuńcze.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) sprawdzania jakości i terminowości wykonywania usług w miejscu ich świadczenia,
b) oceny zgodności świadczonych usług z decyzjami administracyjnymi,
c) korekty godzin usług u osób zakwalifikowanych do korzystania z usług,
d) weryfikacji dokumentów potwierdzających kwalifikacje, doświadczenie oraz formę zatrudnienia,
e) weryfikacje kart realizacji usług,
f) indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcy świadczącymi usługi objętą niniejszą umową,
g) wystąpienie z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi,
h) zastrzega się, że osoby zatrudnione na stanowisku opiekuna muszą spełniać wymagania postawione w Części VI SWZ Warunki udziału w postępowaniu ust. 2.
i) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących usługi opiekuńcze na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania).
j) Wykonawca zatrudni opiekunów na umowę o pracę lub umowę zlecenie zgodnie
z przepisami kształtującymi umowy w przepisach Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Pracy na zasadach gwarantujących otrzymywanie przez pracownika minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
8. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi, które obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza, pielęgnację oraz w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
9. Przedmiot zamówienia określają:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zasady przyznawania i zakres świadczenia usług oraz zasady odpłatności za usługi ustala Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie na podstawie art. 50 i art. 96 ustawy o pomocy społecznej oraz odpowiednich aktów prawa miejscowego.
b) Osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia muszą być sprawne fizycznie
i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, posiadać umiejętności utrzymania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, nie mogą być karane oraz zobowiążą się do:
-zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawnią osobom trzecim danych personalnych osób, dla których świadczone są usługi, ich sytuacji osobistej, rodzinnej zdrowotnej i ekonomicznej,
-dbania o dobro świadczeniobiorcy, w tym o bezpieczeństwo oraz mienie,
-niewprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych,
-w czasie świadczenia usług w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu,
-nie będą obarczać własnymi problemami osób objętych usługami,
-w kontakcie z osobą, której świadczone są usługi będą stosować zwroty grzecznościowe oraz wykonywać usługi z poszanowaniem godności
i uczuć tej osoby, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych,
-natychmiastowego tj. w tym samym dniu powiadomienia Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem o zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy, a w szczególności o: zgonie, umieszczenia w domu pomocy społecznej, pobycie w zakładzie opiekuńczo – leczniczym,
lub szpitalu, nieobecności lub stałym opuszczeniu miejsca zamieszkania, pisemnej rezygnacji z usług,
-utrzymania stałego kontaktu i współpracy z pracownikiem zamawiającego, współpracy z lekarzem, pielęgniarką środowiskową oraz przekazywania
w sytuacjach tego wymagających, na bieżąco informacji dotyczących funkcjonowania osoby, której świadczone są usługi,
-niezwłocznego informowania pracownika socjalnego Wykonawcy o: braku możliwości stawienia się do pracy i świadczenia usług np.
z powodu choroby, braku możliwości wejścia do mieszkania świadczeniobiorcy, wszelkich niepokojących sygnałach dotyczących świadczeniobiorcy,
-niezwłocznego informowania pracownika socjalnego Wykonawcy o: braku możliwości stawienia się do pracy i świadczenia usług
np. z powodu choroby, braku możliwości wejścia do mieszkania świadczeniobiorcy, wszelkich niepokojących sygnałach dotyczących świadczeniobiorcy.
c) Częstotliwość świadczonych usług oraz termin muszą być zgodne z decyzją administracyjną. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w decyzji np. z powodu choroby. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdorazowo zastępstwo.
d) Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi, które obejmują pomoc
w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza, pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów
z otoczeniem, w szczególności:
-podstawową pielęgnację (m.in. higiena ciała, ubieranie rozbieranie, pomoc przy czynnościach fizjologicznych, pomoc w przemieszczaniu, pomoc w przygotowaniu i spożywaniu posiłków, palenie w piecu, przynoszenie opału),
-podtrzymywanie aktywności społecznej (m.in. pomoc w utrzymywaniu więzi społecznych, rodzinnych oraz motywowanie do aktywności fizycznej, spacerów),
-wspieranie procesu leczenia (m. in. pomoc w dodarciu do zakładów opieki zdrowotnej, umawianie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, realizacja recept, nadzór nad przyjmowaniem leków wg zaleceń lekarza),
-pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego (m. in. zapewnienie posiłków, zakupów, załatwianie spraw urzędowych, utrzymanie czystości otoczenia, pomoc w gospodarowaniu budżetem domowym).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Cena (C) – waga kryterium 70 pkt
2) Doświadczenie zawodowe (Dz) – waga kryterium 30 pkt.

2. W kryterium „Cena” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną cenę otrzyma 70 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:

Cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 70 pkt
cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

1) Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
2) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie oferowana cena brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
3) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

3. W kryterium „Doświadczenie zawodowe” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1) Doświadczenie, w świadczeniu usług opiekuńczych przez opiekuna, będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba miesięcy doświadczenia w zakresie usług opiekuńczych dotyczy osoby świadczącej usługi opiekuńcze, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych. Kadra Wykonawcy powinna liczyć co najmniej 3 osoby (opiekunów).
2) Minimalny okres doświadczenia poszczególnych opiekunów musi wynosić nie mniej niż 12 miesięcy liczone w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3) Wykonawca musi wykazać doświadczenie co najmniej 3 osób. Punktacja będzie przyznawana dla każdej osoby (opiekuna) wg następującego schematu:
a) doświadczenie do 12 miesięcy – 0 punktów
b) powyżej 12 miesięcy do 18 miesięcy - 2 punkty
c) powyżej 18 miesięcy do 24 miesięcy - 4 punkty
d) powyżej 24 miesięcy do 30 miesięcy - 8 punktów
e) powyżej 30 miesięcy - 10 punktów
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium dla jednego Wykonawcy wynosi 30 i stanowić będzie sumę punktów przyznanych opiekunom od 1 do 3.
4. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Ocena oferty wyrażona jest w punktach. Oferta może uzyskać łącznie maksymalnie 100 pkt.

5. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:

We wszystkich kryteriach oferta może uzyskać łącznie maksymalnie. 100 pkt
P= PC + PDz

P - oznacza sumaryczną ilość punktów,
PC- liczbę punktów za kryterium cena (max. 70 pkt),
PDz- liczbę punktów za kryterium doświadczenie zawodowe (max. 30 pkt)

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
8. Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, którzy złożyli oferty w postępowaniu, a także zamieści te informacje na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409, 2023, 2369 i 2400),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 oraz z 2021 r. poz. 159),
5) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2021 r. poz. 53 i 472), mających trudności w integracji ze środowiskiem,
6) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685),
7) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 i 2369 oraz z 2021 r. poz. 794 i 803),
8) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1666 i 2020 oraz z 2020 r. poz. 322 i 2023),
9) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
10) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823)
Pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1-10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.

2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
1) dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia w roli opiekuna, z których każda będzie spełniać następujące wymagania:
a) nie jest karana,
b) jest sprawna fizycznie i intelektualnie (w przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności - stwierdzona niepełnosprawność nie może ograniczać zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia),
c) jest zdolna do wykonywania prac fizycznych,
d) posiada doświadczenie zawodowe- co najmniej 1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie usług opiekuńczych,
e) posiada minimum podstawowe wykształcenie,
f) biegle posługuje się językiem polskim. Zamawiający poprzez biegłe posługiwanie się językiem polskim przez opiekuna rozumie sprawne
i skuteczne porozumiewanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym
i personelem pomocy społecznej. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) w okresie ostatnich 10 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę opiekuńczą świadczoną dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione, trwającą nieprzerwalnie co najmniej 6 kolejnych miesięcy o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto oraz załączy do oferty dowody, że usługi wymienione przez wykonawcę w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to część tej zrealizowanej usługi musi mieć wartość nie mniejszą niż wartość 40 000 zł brutto.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
1) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać
na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w pkt 2) SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej w pkt 3), a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy powyżej w pkt 2).
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
6) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 2 do SWZ, dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania wykonawca/wykonawcy wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2) składają odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia oświadczenia
wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp które stanowi wstępne potwierdzenie braku
podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia- Załącznik nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Informacja dotycząca możliwości składania ofert wspólnych, korzystania z zasobów innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału oraz podwykonawstwa.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku ww. Wykonawców, każdy z nich oddzielnie musi wykazać brak podstaw wykluczenia, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie, zgodnie z wymaganiami określonymi SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) zobowiązany jest wskazać to w ofercie i podać nazwy firm podwykonawców.
6) Usługi objęte przedmiotowym zamówieniem będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego i dlatego Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób zaangażowanych w realizację takich usług. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.
7) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich
za usługi wykonane przez podwykonawców.
8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
9) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą tej części realizacji zamówienia, dla której Wykonawca polega na jego wiedzy i doświadczeniu.
10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym, że żaden
z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
11) Wszelka korespondencja będzie dokonywana tylko z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik/lider pozostałych Wykonawców.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów oraz obejmie przedmiot zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego prawidłowego świadczenia usług przez podległe mu osoby oraz samokontroli prawidłowości wykonywania usług. W tym celu Wykonawca winien posiadać system wewnętrznej kontroli realizacji zamówienia. Procedura powyższa winna zawierać rozwiązania umożliwiające Wykonawcy bieżący monitoring świadczonych usług.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI