Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach programu z Funduszu Solidarnościowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach programu z Funduszu Solidarnościowego „Opieka Wytchnieniowa”-edycja 2022 w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiedrzwica Duża
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-20
  • ZamawiającyOŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00153231
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach programu z Funduszu Solidarnościowego „Opieka Wytchnieniowa”-edycja 2022 w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004177072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kraśnicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.opsniedrzwica@idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.niedrzwicaduza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach programu z Funduszu Solidarnościowego „Opieka Wytchnieniowa”-edycja 2022 w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bb9c654-d07d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00114983/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze, asystenckie i opieki wytchnieniowej w miejscu zamieszkania dla osób niesamodzielnych i potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z gminy Niedrzwica Duża Zad. Nr 1, 2, 3.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bb9c654-d07d-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych ( Dz. U. UEL119 z 04.05.2016 ) zwany „RODO” .
Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niedrzwicy Dużej, ul. Kraśnicka 51 24-220 Niedrzwica Duża
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: e mail: info.ops.niedrzwica@idsl.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z procedurą niniejszego postępowania prowadzonego zgodnie z art. 359 pkt.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą PZP, o wartości poniżej 750.000 euro w Ośrodku Pomocy Społecznej w Niedrzwicy Dużej.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy PZP
5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 3.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.252.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 usługa opieki wytchnieniowej u 2 osób dorosłych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu znacznym w tym sprzężoną w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża.
Opieka wytchnieniowa polegać będzie na czasowym odciążeniu od codziennych obowiązków osób sprawujących stale opiekę nad niepełnosprawnym członkiem rodziny, w celu odpoczynku, załatwienia własnych spraw urzędowych, spraw związanych z własnym zdrowiem, w szczególności czynności samoobsługowe, czynności pielęgnacyjne, wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych, wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania od Nr 1:

1. Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.

Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10

2. Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej - (PD)- znaczenie kryterium 40 %

Punktowane będzie doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Oferty ze wskazaniem 12 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 0 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 13 do 24 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 5 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 25 do 36 miesięcy i powyżej doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 10 pkt.

W przypadku nie wskazania doświadczenia Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P= PCx60% + PDx40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 usługa opieki wytchnieniowej u 2 osób dorosłych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu znacznym w tym sprzężoną w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża.
Opieka wytchnieniowa polegać będzie na czasowym odciążeniu od codziennych obowiązków osób sprawujących stale opiekę nad niepełnosprawnym członkiem rodziny, w celu odpoczynku, załatwienia własnych spraw urzędowych, spraw związanych z własnym zdrowiem, w szczególności czynności samoobsługowe, czynności pielęgnacyjne, wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych, wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania od Nr 2:

1. Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.

Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10

2. Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej - (PD)- znaczenie kryterium 40 %

Punktowane będzie doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Oferty ze wskazaniem 12 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 0 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 13 do 24 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 5 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 25 do 36 miesięcy i powyżej doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 10 pkt.

W przypadku nie wskazania doświadczenia Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P= PCx60% + PDx40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 usługa opieki wytchnieniowej u 2 osób dorosłych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu znacznym w tym sprzężoną w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża.
Opieka wytchnieniowa polegać będzie na czasowym odciążeniu od codziennych obowiązków osób sprawujących stale opiekę nad niepełnosprawnym członkiem rodziny, w celu odpoczynku, załatwienia własnych spraw urzędowych, spraw związanych z własnym zdrowiem, w szczególności czynności samoobsługowe, czynności pielęgnacyjne, wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych, wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania od Nr 3:

1. Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.

Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10

2. Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej - (PD)- znaczenie kryterium 40 %

Punktowane będzie doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Oferty ze wskazaniem 12 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 0 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 13 do 24 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 5 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 25 do 36 miesięcy i powyżej doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 10 pkt.

W przypadku nie wskazania doświadczenia Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P= PCx60% + PDx40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 usługa opieki wytchnieniowej u 2 osób dorosłych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu znacznym w tym sprzężoną w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża.
Opieka wytchnieniowa polegać będzie na czasowym odciążeniu od codziennych obowiązków osób sprawujących stale opiekę nad niepełnosprawnym członkiem rodziny, w celu odpoczynku, załatwienia własnych spraw urzędowych, spraw związanych z własnym zdrowiem, w szczególności czynności samoobsługowe, czynności pielęgnacyjne, wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych, wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania od Nr 4:

1. Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.

Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10

2. Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej - (PD)- znaczenie kryterium 40 %

Punktowane będzie doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Oferty ze wskazaniem 12 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 0 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 13 do 24 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 5 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 25 do 36 miesięcy i powyżej doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 10 pkt.

W przypadku nie wskazania doświadczenia Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P= PCx60% + PDx40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5 usługa opieki wytchnieniowej u 2 dzieci z orzeczoną niepełnosprawnością wymagających stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji w miejscu zamieszkania na terenie gminy Niedrzwica Duża.
Opieka wytchnieniowa polegać będzie na czasowym odciążeniu od codziennych obowiązków osób sprawujących stale opiekę nad niepełnosprawnym członkiem rodziny, w celu odpoczynku, załatwienia własnych spraw urzędowych, spraw związanych z własnym zdrowiem, w szczególności czynności samoobsługowe, czynności pielęgnacyjne, wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych, wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania od Nr 5:

1. Cena – waga kryterium: 60%
Oferta z najniższą ceną wynikającą z Formularza ofertowego otrzyma PC= 10 pkt.

Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC= (oferta z najniższą ceną : oferta oceniana) x10

2. Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej - (PD)- znaczenie kryterium 40 %

Punktowane będzie doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Oferty ze wskazaniem 12 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 0 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 13 do 24 miesięcy doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 5 pkt.

Oferty ze wskazaniem od 25 do 36 miesięcy i powyżej doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym otrzymają 10 pkt.

W przypadku nie wskazania doświadczenia Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej Zamawiający przyjmie, iż osoba ta nie posiada wskazanego doświadczenia a oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P= PCx60% + PDx40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:

Dla Zadania nr 1
Minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonywania usługi, która posiada:
a) dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent/asystentka osoby niepełnosprawnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U.2012 poz. 184 z późn. zm.)
lub
b) dyplom pielęgniarki/pielęgniarza/opiekuna medycznego/fizjoterapeuty
lub
c) posiada, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Osoba ta nie może być karana [stosowne oświadczenie w tym zakresie podpisane przez wskazaną osobę zostanie złożone z dniem podpisania umowy] i winna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania usługi wytchnieniowej (zaświadczenie lekarskie zostanie złożone z dniem podpisania umowy).

Dla Zadania Nr 2
Minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonywania usługi, która posiada:
a) dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent/asystentka osoby niepełnosprawnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U.2012 poz. 184 z późn. zm.)
lub
b) dyplom pielęgniarki/pielęgniarza/opiekuna medycznego/fizjoterapeuty
lub
c) posiada, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Osoba ta nie może być karana [stosowne oświadczenie w tym zakresie podpisane przez wskazaną osobę zostanie złożone z dniem podpisania umowy] i winna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania usługi wytchnieniowej (zaświadczenie lekarskie zostanie złożone z dniem podpisania umowy).

Dla Zadania Nr 3
Minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonywania usługi, która posiada:
a) dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent/asystentka osoby niepełnosprawnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U.2012 poz. 184 z późn. zm.)
lub
b) dyplom pielęgniarki/pielęgniarza/opiekuna medycznego/fizjoterapeuty
lub
c) posiada, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Osoba ta nie może być karana [stosowne oświadczenie w tym zakresie podpisane przez wskazaną osobę zostanie złożone z dniem podpisania umowy] i winna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania usługi wytchnieniowej (zaświadczenie lekarskie zostanie złożone z dniem podpisania umowy).

Dla Zadania Nr 4
Minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonywania usługi, która posiada:
a) dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent/asystentka osoby niepełnosprawnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U.2012 poz. 184 z późn. zm.)
lub
b) dyplom pielęgniarki/pielęgniarza/opiekuna medycznego/fizjoterapeuty
lub
c) posiada, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Osoba ta nie może być karana [stosowne oświadczenie w tym zakresie podpisane przez wskazaną osobę zostanie złożone z dniem podpisania umowy] i winna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania usługi wytchnieniowej (zaświadczenie lekarskie zostanie złożone z dniem podpisania umowy).

Dla Zadania nr 5
Minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Opiekuna/Opiekunki Opieki Wytchnieniowej z odpowiednimi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi, niezbędnymi do wykonywania usługi, która posiada:
a) dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent/asystentka osoby niepełnosprawnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U.2012 poz. 184 z późn. zm.)
lub
b) dyplom pielęgniarki/pielęgniarza/opiekuna medycznego/fizjoterapeuty
lub
c) posiada, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

Osoba ta nie może być karana [stosowne oświadczenie w tym zakresie podpisane przez wskazaną osobę zostanie złożone z dniem podpisania umowy] i winna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania usługi wytchnieniowej (zaświadczenie lekarskie zostanie złożone z dniem podpisania umowy).
Uwaga: W przypadku Zadania Nr 5, wymagane jest także:
1) zaświadczenie o niekaralności;
2) pisemna informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;
3) pisemna akceptacja osoby Opiekuna Opieki Wytchnieniowej ze strony rodzica lub opiekuna prawnego dziecka z niepełnosprawnością.

Dokumenty określone powyżej w pkt 1)-3), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi u Uczestnika. Rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi do 30 dni od podpisania umowy.


W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno Zadanie, Wykonawca winien dysponować odrębną osobą dla każdego z Zadań.

2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
II. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 118 USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4 potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.2 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) Przepisy dotyczące wykonawców stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ponoszą solidarnie odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1) zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie ilości i zakresu rzeczywiście wykonanych usług;
2) zwiększeniu ilości Uczestników Programu w ramach maksymalnej ilości godzin dla danego zadania
3) zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ. W przypadku osoby, której doświadczenie było premiowane w ramach kryterium oceny ofert, wskazana osoba musi legitymować się doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w Formularzu ofertowym.
4) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I.1.Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy.
2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
4. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
II. Zamawiający wyznacza:
a) Elżbietę Kędziora w zakresie realizacji obowiązków umownych –e-mail: e.kedziora.opsniedrzwica@idsl.pl,
b) Panią Agnieszka Olszak w zakresie realizacji obowiązków umownych – e-mail: a.olszak.opsniedrzwica@idsl.pl.
III.Podstawy wykluczenia: z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. 2022r., poz.835)”
IV. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane ze środków finansowych w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej: „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 realizowanego na podstawie ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI