Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych w Gdańskie Wody...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych w Gdańskie Wody Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-23
  • ZamawiającyGDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00209181
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych
w Gdańskie Wody Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza, 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-601

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych
w Gdańskie Wody Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-103000d9-ebd7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/gdanskiewody

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem portalu SmartPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/gdanskiewody.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do uwierzytelnienia i podpisu.
9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
1) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
 przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
 Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
 system operacyjny Windows 10 i późniejsze
b) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
 zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
 w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
 oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz, UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
Administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Gdańskie Wody Sp. z o.o., ul. Prof. W. Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk, e – mail: sekretariat@gdanskiewody.pl, tel. : 58 323 34 00.

Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych oferentów (Wykonawców):

1) Cel przetwarzania danych osobowych: dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyborem najkorzystniejszej oferty.
2) Informacja o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych:
a. Zamawiający, dla zamówień publicznych o wartości określonej w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) ma obowiązek przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie i zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach postępowania Zamawiający obowiązany jest również do weryfikacji czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),
b. podstawą przetwarzania danych osobowych Wykonawcy może być również realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), przy czym tym uzasadnionym interesem jest ewentualne dochodzenie lub ochrona praw Zamawiającego.
3) Informacja o odbiorcach danych: Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza EOG. Co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, a Zamawiający ogranicza jednakże dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia w przypadkach szczególnych, zgodnie z art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza EOG w związku z udzieleniem informacji publicznej. Zamawiający ogranicza jednakże dostęp do informacji publicznej wyłącznie w przypadkach określonych w art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej,
c) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa w szczególności organy i instytucje państwowe,
d) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych lub możliwość zapoznania z danymi osobowymi (podmiot przetwarzający – procesor), np. dostawcom usług IT, zadań wspomagających i doradczych - przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa tych danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-NB-7/2022/AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach świadczonej opieki medycznej obejmuje:
1) usługi z zakresu medycyny pracy
a) wykonywanie badań wstępnych, okresowych oraz kontrolnych pracowników wraz z niezbędnymi konsultacjami specjalistycznymi, badaniami laboratoryjnymi i diagnostycznymi – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 roku (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2067) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy,
b) wizytacja stanowisk pracy, zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w zakładowych komisjach BHP, przygotowanie opinii dla potrzeb komisji wypadkowej;
c) świadczenie, w co najmniej jednej placówce własnej na ternie Gdańska, wszelkich usług z zakresu medycyny pracy, w tym obejmujących również: wykonywanie psychotestów, badań laboratoryjnych (m.in. krwi i moczu), przy czym w powyższej placówce musi znajdować się punkt poboru materiału do badań oraz wykonywanie badań RTG – celem jest zapewnienie możliwości realizacji wszelkich badań z zakresu medycyny pracy w jednym miejscu,
d) przynajmniej jedna placówka zlokalizowana będzie w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego,
2) pakiet zdrowotny, który obejmuje:
a) opiekę lekarza rodzinnego, internisty, pediatry,
b) wizyty domowe ze wskazań medycznych- bez ograniczeń,
c) opiekę lekarzy specjalistów (min. 70 specjalistów w tym między innymi kardiolog, endokrynolog, ortopeda, urolog/ginekolog, chirurg, proktolog, dermatolog, alergolog, laryngolog, rehabilitant, okulista, neurolog), specjalizacje lekarskie również w odpowiedniku dziecięcym,
• badania w tym m.in.:
 badania laboratoryjne z zakresu: biochemii, hematologii, mikrobiologii, hormonów, markerów nowotworowych, immunologii, serologii, diagnostyki chorób tarczycy, diagnostyki cukrzycy, diagnostyki anemii, badań cytologicznych, diagnostyki osteoporozy, alergenów,
 badania diagnostyczne z zakresu: radiologii, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego, ultrasonografii, diagnostyki kardiologicznej: EKG, Holter RR i EKG, diagnostyki alergologicznej (spirometrie, + testy skórne), diagnostyki laryngologicznej (m.in. audiometria), badania endoskopowe, diagnostyki okulistycznej (pole widzenia, ciśnienie śródgałkowe) + min. rozszerzone USG Doppler, Rozszerzone badania Tomografem Komputerowym, Rozszerzone badania Rezonansem Magnetycznym, Mammografia, gastroskopia, kolonoskopia, badania z zakresu scyntygrafii,
 nie mniej niż 1000 badań laboratoryjnych i diagnostycznych,
• rehabilitacja: fizykoterapia, kinezytera, masaż – nielimitowane,
• kompleksowe zabiegi ambulatoryjne (lekarskie i pielęgniarskie) zabiegi z dziedziny: Alergologii, Chirurgii, Dermatologii, Ginekologii, Reumatologii, Urologii, Laryngologii, Okulistyki, Ortopedii, gabinet Zabiegowy,
• szczepienia przeciwko grypie i szczepienie przeciwko kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych,
• możliwość uzyskania porady medycznej za pomocą chatu, wideo lub rozmowy telefonicznej ze specjalistami tzw. pilna pomoc medyczna - porady medyczne w nagłych wypadkach (24h),
• przeprowadzenie akcji profilaktycznej, raz w roku, uwzględniającej wiek i płeć pacjenta,
• prowadzenie ciąży ,
• przegląd stanu zdrowia – raz w roku,
• dostęp do placówek na terenie całego kraju,
• dodatkowo możliwość:
 rozszerzenia pakietu na członków rodziny, partnera,
 zwiększenia do pakietu o wyższym standardzie lub możliwość skorzystania z ofert specjalnych i rabatów na dodatkowe usługi.
 Serwis ON-LINE + Aplikacja Mobilna: rejestracja/odwołanie wizyty, odbiór wyników badań, zamawianie recept.
3) Zatrudnienie na chwilę obecną wynosi 152 pracowników: 33 kobiet i 114 mężczyzn; 71 pracowników umysłowych i 81 pracowników fizycznych.
4) Ze strony Wykonawcy wyznaczona zostanie osoba jako opiekun do bieżącej obsługi umowy.
5) Możliwość umawiania wizyt telefonicznie, osobiście lub elektronicznie.
6) Zapewnienie dostępu do elektronicznego systemu obsługi umożliwiającego dokonywanie rejestracji/wyrejestrowania, zmianę danych pracowników.
7) Dostęp do minimum 3 placówek własnych świadczących usługi na terenie Trójmiasta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o sumę punktów w poniższych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Medycyna pracy w jednym miejscu wraz z orzeczeniem wydanym w ciągu 1 dnia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostęp Zamawiającego do elektronicznego systemu obsługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3) Umowa musi być zgodna z wymogami wynikającymi z ustawy PZP,
w tym w szczególności musi uwzględniać obligatoryjne zapisy umów wynikające m.in. z art. 436, 439 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gdanskiewody

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) Cena brutto pakietu dla jednego pracownika za jeden miesiąc – 60%
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) będzie obliczona za pomocą następującego wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60 % x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena oferty brutto
Cb – cena brutto badanej oferty
Cena podana w ofercie nie będzie podlega zmianom przez okres realizacji zamówienia.
2) Medycyna pracy w jednym miejscu wraz z orzeczeniem wydanym w ciągu 1 dnia – 20%
3) Lokalizacja – 10%
Przynajmniej jedna placówka własna zlokalizowana będzie w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego – 10 pkt.
Przynajmniej jedna placówka własna zlokalizowana będzie w odległości większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego – 0 pkt.
4) Dostęp Zamawiającego do elektronicznego systemu obsługi - 10%
Dostęp Zamawiającego do elektronicznego systemu obsługi – 10 pkt
Brak dostępu Zamawiającego do elektronicznego systemu obsługi – 0 pkt.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Niezależnie od podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę
w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
1. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie jest niepodzielne na części, ponieważ ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
3. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam peruki z włosów syntetycznych - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebowałbym peruki z włosów syntetycznych do kostiumu na sesję zdjęciową, kolor zielony. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI