Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i usług medycznych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i usług medycznych w ramach pakietów dodatkowych na potrzeby INTiBS PAN we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2022-07-15
  • ZamawiającyInstytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN im. Włodzimierza Trzebiatowskiego we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00244524
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i usług medycznych w ramach pakietów dodatkowych na potrzeby INTiBS PAN we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN im. Włodzimierza Trzebiatowskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okólna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-422

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial_zakupow@intibs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.intibs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi naukowo-badawcze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i usług medycznych w ramach pakietów dodatkowych na potrzeby INTiBS PAN we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a05bc1-fdef-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00126092/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Badania lekarskie - Medycyna Pracy, pakiety medyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://intibs.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, a w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń i dokumentów, w tym oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust 1, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://intibs.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej w tym wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne opisane zostały w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1), znajduje się w dokumentach zamówienia - Rozdziale 19 Specyfikacji Warunków
Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.262.1.6.2022/GNP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i usług medycznych w ramach pakietów dodatkowych na potrzeby INTiBS PAN we Wrocławiu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawarte są w istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1a do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1b do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia określonego w art. 31 ust. 2 Ustawy PZP. Wznowienie polegać będzie na ewentualnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 2 lat po zakończeniu realizacji pierwszej usługi.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek dostępnych dla Zamawiającego na terenie Wrocławia (LP1)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek dostępnych dla Zamawiającego w odległości do 4 km od siedziby Zamawiającego na ul. Okólnej 2 we Wrocławiu (LP2)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej działalności leczniczej, tj. posiada wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez właściwy terytorialnie organ administracyjny, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 633 z późn. zm.)
UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna) warunek ten zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności z zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie realizować świadczenie do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA:
Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1)-2) składa Wykonawca oraz każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 2) składa każdy podmiot na którego zdolnościach polega Wykonawca.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub wypis z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez właściwy terytorialnie organ administracyjny, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 633 z późn. zm.);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W sytuacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do złożenia do oferty oświadczenia z którego wynika jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte zostały w Rozdziale 7 Część A Specyfikacji
Warunków Zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły dotyczące zmiany umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1a do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami oraz dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://intibs.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI