Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy dla osób bezrobotnych i pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy dla osób bezrobotnych i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-10
  • ZamawiającyPOWIATOWY URZĄD PRACY W ZAMOŚCIU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00469888
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy dla osób bezrobotnych i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W ZAMOŚCIU

1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950031686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846383331

1.5.8.) Numer faksu: 846383342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luza@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamosc.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy dla osób bezrobotnych i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603b1f3e-73eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064228/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy dla osób bezrobotnych i pracowników PUP w Zamościu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-603b1f3e-73eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze informacje dostępne są w CZĘŚĆ VIII Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) przedmiotowego postępowania. Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert, oświadczeń i dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-603b1f3e-73eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: luza@praca.gov.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze informacje dostępne są w CZĘŚĆ VIII Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119 z 04.05.2016, s.1 z późn.zm.), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu informuje, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana jest Dyrektor Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu z siedzibą w Zamościu przy ul. Pl. Wolności 1, 22-400 Zamość, tel. kontaktowy 84 6383331, e-mail: luza@praca.gov.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu, tel. kontaktowy 84 6383330, e-mail: monika.kapusniak@pup-zamosc.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy, a podstawą prawna ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa regulujące sposób tego udostępniania.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie podpisanych umów oraz innym osobom lub podmiotom, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania udzielenie zamówienia.
8. Obowiązek podania Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa i regulaminów, związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10. Pani/Pan i osoby których dane Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. Pani/Pan i osoby których dane Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pani/Pana jak i osób których Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/ Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR. 2720.1.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
- wykonywaniu badań lekarskich dla pracowników (osób zatrudnionych i przyjmowanych do pracy) Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu — w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 607 tj.), ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U z 2022 r., poz. 437, t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobów jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., nr 149, poz. 1002).
- przeprowadzaniu badań pracowników, którzy w ramach wykonywanej pracy kierują pojazdami i nie podlegają ustawie o transporcie drogowym,
- wykonanie usług medycznych polegających na przeprowadzaniu badań lekarskich dla osób aktywizowanych przez PUP w Zamościu, które mają na celu stwierdzenie możliwości udziału w poszczególnych formach wsparcia wskazanych przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 735 z późn. zm.), między innymi stwierdzenie zdolności osoby aktywizowanej do wykonywania pracy na określonym stanowisku, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części V SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, poprzez zlecenie wykonania badań stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego.

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowe zlecenie usług medycznych leży w interesie Zamawiającego oraz wynika z jego bieżących potrzeb, np. pozyskania dodatkowych środków finansowych i zwiększenia liczy osób aktywizowanych. Wartość czynności zleconych w ramach zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie. 2. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało wartość środków finansowych przeznaczonych na zrealizowanie zamówienia opcjonalnego. 3. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zamówienia podstawowego – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji określonego w punkcie 1. Ostatnie oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy w terminie do 30 dni przed zakończeniem okresu, na jaki umowa została zawarta.
4. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta o najniższej cenie brutto.
Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru (C n/Cb) x 100 x 100%
Gdzie:
Cn – cena najniższa
Cb – cena badana
Waga kryterium 100 % - max. 100 punktów.
Cena winna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszelkie ceny jednostkowe wskazane w „Formularzu cenowym i informacyjnym” powinny być podane z dokładności do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym kryterium.
Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych, których cena nie może być wyższa niż złożona w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
2.1. jest podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz.U. z 2023 roku, poz. 991 z późn. zm.).
2.2. posiada uprawnienia do przeprowadzania badań profilaktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu MZiOS z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy ( Dz.U. z 2023 r. poz. 607 tj.).
2.3. jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2023 roku, poz. 991 z późn. zm.).
2.4. posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866, z późn. zm.).

Uwaga:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4. zdolności technicznej i zawodowej;
4.1 Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału w zakresie wykazania zdolności technicznej do realizacji zamówienia, dysponuje lub będzie dysponował : placówką leczniczą przystosowaną do przeprowadzania badań lekarskich położoną na terenie miasta Zamość, która odpowiada wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t.j.Dz.U. 2022 poz.402)
4.2 Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału w zakresie zdolności zawodowej, musi wykazać iż dysponuje lub będzie dysponował:
4.2.1 co najmniej jednym lekarzem uprawnionym do wykonywania badań profilaktycznych, tj. lekarzem spełniającym wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy,
4.2.2 co najmniej jednym lekarzem uprawnionym do wykonywania badań okulistycznych,
4.2.3 co najmniej jednym lekarzem uprawnionym do wykonywania badań psychotechnicznych.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców, który zrealizuje usługę, do której realizacji te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W zakresie wskazanym w CZĘŚCI VII pkt 1 SWZ – zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy według Załącznika nr 7 do SWZ
Zamawiający we własnym zakresie zweryfikuje czy Wykonawca ubiegający się o realizacje zamówienia jest wpisany do rejestru i posiada aktualny wpis.
2. W zakresie wskazanym w CZĘŚCI VII pkt 2 SWZ – posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy według Załącznika nr 8 do SWZ.
Zamawiający we własnym zakresie zweryfikuje czy Wykonawca ubiegający się o realizacje zamówienia jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania i posiada aktualny wpis.
Uwaga:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
3. W zakresie wskazanym w CZĘŚCI VII pkt 4.1 oraz 4.2 SWZ – zdolność techniczna i zawodowa , ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy według Załącznika nr 9 do SWZ.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców, który zrealizuje usługę, do której realizacji te zdolności są wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ. , z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4 odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
6. W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu członka takiego konsorcjum, wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI