Świadczenie usług medycznych wykonywanych przez lekarza w zakresie kwalifikacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług medycznych wykonywanych przez lekarza w zakresie kwalifikacji honorowych dawców do oddania krwi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-02-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-13
  • Numer ogłoszenia513838-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 513838-N-2019 z dnia 2019-02-13 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: Świadczenie usług medycznych wykonywanych przez lekarza w zakresie kwalifikacji honorowych dawców do oddania krwi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, krajowy numer identyfikacyjny 29111500000000, ul. ul. Wierzbowa  14 , 35-310  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 672 030, e-mail sekretariat@rckk.rzeszow, faks 178 672 037.
Adres strony internetowej (URL): www.rckk.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rckk.rzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych wykonywanych przez lekarza w zakresie kwalifikacji honorowych dawców do oddania krwi
Numer referencyjny: DTZ.261.7 ZP.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług medycznych wykonywanych przez lekarza w zakresie kwalifikacji honorowych dawców do oddania krwi w okresie 12 m-cy; ZADANIE NR 1 Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Przemyślu – w każdy roboczy poniedziałek i piątek w godz. 7:00 – 12.00 ZADANIE NR 2 Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Przemyślu – w każdy roboczy wtorek, środę i czwartek w godz. 7:00 – 12.00 ZADANIE NR 3 Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Jaśle – w czasie nieobecności lekarza zatrudnionego na podstawie umowy o pracę ZADANIE NR 4 Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Mielcu – w czasie nieobecności lekarza zatrudnionego na podstawie umowy o pracę ZADANIE NR 5 Świadczenie usług ma następować na ekipach wyjazdowych poboru krwi organizowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie w każdą sobotę w okresie 12 m-cy ( z wyjątkiem sobót w których przypadają święta ). ZADANIE NR 6 Świadczenie usług ma następować na ekipach wyjazdowych poboru krwi organizowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie w każdą niedzielę w okresie 12 m-cy ( z wyjątkiem niedziel w których przypadają święta ). 3. Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa

II.5) Główny kod CPV: 85121200-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on: a). oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1 b) Zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych specjalistycznych praktyk lekarskich Okręgowej Izby Lekarskiej lub inny dokument wydany przez uprawniony organ – potwierdzający działalność leczniczą i praktykę zawodową.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 2. b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on: a). oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 3. b). dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 2), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ e) Zaświadczenie o prawie do wykonywania zawodu lekarza. f) Zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych specjalistycznych praktyk lekarskich Okręgowej Izby Lekarskiej lub inny dokument wydany przez uprawniony organ - potwierdzający działalność leczniczą i praktykę zawodową. g) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 20 000 zł. ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych ) g) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z zał. 7) i) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. j) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r poz. 716 ) ( zgodnie z zał. nr 8 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1. Cena 60,00
Dyspozycyjność 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany. 5. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. w przypadku: a. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia; b. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siła wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; c. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-22, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Przemyślu – w każdy roboczy poniedziałek i piątek w godz. 7:00 – 12.00
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Przemyślu – w każdy roboczy poniedziałek i piątek w godz. 7:00 – 12.00 3. Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 60,00
2. Dyspozycyjność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Przemyślu – w każdy roboczy wtorek, środę i czwartek w godz. 7:00 – 12.00
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Przemyślu – w każdy roboczy wtorek, środę i czwartek w godz. 7:00 – 12.00 Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 60,00
2. Dyspozycyjność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Jaśle – w czasie nieobecności lekarza zatrudnionego na podstawie umowy o pracę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Jaśle – w czasie nieobecności lekarza zatrudnionego na podstawie umowy o pracę 3. Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 60,00
2. Dyspozycyjność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Mielcu – w czasie nieobecności lekarza zatrudnionego na podstawie umowy o pracę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług ma następować w siedzibie Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Mielcu – w czasie nieobecności lekarza zatrudnionego na podstawie umowy o pracę 3. Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 60,00
2. Dyspozycyjność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług ma następować na ekipach wyjazdowych poboru krwi organizowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie w każdą sobotę w okresie 12 m-cy ( z wyjątkiem sobót w których przypadają święta ).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług ma następować na ekipach wyjazdowych poboru krwi organizowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie w każdą sobotę w okresie 12 m-cy ( z wyjątkiem sobót w których przypadają święta ). 3. Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 60,00
2. Dyspozycyjność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług ma następować na ekipach wyjazdowych poboru krwi organizowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie w każdą niedzielę w okresie 12 m-cy ( z wyjątkiem niedziel w których przypadają święta ).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług ma następować na ekipach wyjazdowych poboru krwi organizowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie w każdą niedzielę w okresie 12 m-cy ( z wyjątkiem niedziel w których przypadają święta ). 3. Do zadań lekarza należy 3.1. kwalifikowanie osób na dawców krwi i na kandydatów na dawców krwi, w tym: a. przeprowadzenie wywiadu lekarskiego, b. ocena informacji zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, c. badanie przedmiotowe uwzględniające wyniki pomocniczych badań diagnostycznych, d. opieka medyczna nad dawcami i kandydatami na dawców, e. informowanie dawców i kandydatów na dawców o wszelkich nieprawidłowych, wynikach badań, odpowiednie pokierowanie ich w celu dalszej diagnostyki i leczenia f. w razie potrzeby koordynowanie pracy zespołu ekipowego, g. prowadzenie dokumentacji medycznej, h. przestrzeganie Standardowych Procedur Medycznych obowiązujących w RCKiK w Rzeszowie, i. przestrzeganie przepisów: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2017 r. w sprawie warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (Dz.U.2017.1741), ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (. Dz.U.07.14.89 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 283, poz. 2825), przestrzegania postanowień regulaminu pracy, przepisów BHP i Ochrony przeciwpożarowej, etyki zawodowej oraz tajemnicy zawodowej i służbowej, j. propagowanie idei honorowego krwiodawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 60,00
2. Dyspozycyjność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.