„Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-23
  • ZamawiającyCopernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00114102
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 768-42-81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4cca515-e477-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

5. Zamówienie dotyczy projektu ze środków Unii Europejskiej. Projekt pn. Priorytet kręgosłup w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020, oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.1 Programy profilaktyczne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne
wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na stronie
internetowejwww.platformazakupowa.pl to: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,-zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,-włączona obsługa
JavaScript,-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,-
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.-Oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Państwa danych osobowych jest
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk
• Inspektorem ochrony danych w COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. jest Andrzej Kopytek,adres e-mail: akopytek@wss.gda.pl, nr telefonu 58 76 40 339.
• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
• Państwa dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.
• Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.• Państwa dane będą przechowywane do zakończenia obowiązującego nas okresu przechowywania tych danych.
• Co do zasady posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Jednakże uprawnienia powyższe muszą być realizowane w granicach dopuszczalnych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
• Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
• Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
• Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D10.251.42.C.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyłonienie placówki medycznej/ podmiotu leczniczego do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na obszarze:
• Dla części 1 – 1 placówka na terenie województwa warmińsko – mazurskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.

Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE (dot. lekarza medycyny pracy), czyli u Pracodawcy , Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 20 pkt.

Ad. 4 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ FIZJOTERAPEUTY Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności fizjoterapeuty i tak:
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.


Ad. 5 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź jej brak:
• nie - 0 pkt,
• tak - 20 pkt.

W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 i 4 - minimalne dostępności, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 5 - brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność fizjoterapeuty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyłonienie placówki medycznej/ podmiotu leczniczego do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na obszarze: • Dla części 2 – 1 placówka na terenie województwa kujawsko – pomorskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.

Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE (dot. lekarza medycyny pracy), czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 20 pkt.

Ad. 4 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ FIZJOTERAPEUTY Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności fizjoterapeuty i tak:
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,
• Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.


Ad. 5 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź jej brak:
• nie - 0 pkt,
• tak - 20 pkt.

W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 i 4 - minimalne dostępności, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 5 - brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność fizjoterapeuty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 3 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.
Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.

Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.


Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 4 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.
Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.

Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.


Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 5 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.
Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.

Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.


Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 6 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.
Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.

Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.


Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 7 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.
Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.

Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,
• co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.


Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji:
• nie - 0 pkt,
• tak - 30 pkt.


W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyniki badań on-line

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).

Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).

Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:
Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.

Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak:
• co najmniej 22 godziny w miesiącu, do godziny 14 (od pn do pt) - 0 pkt,
• co najmniej 22 godziny w miesiącu, w tym co najmniej 1 x miesiącu w godzinach 14-18 (od pn do pt) – 20 pkt,
• co najmniej 22 godziny w miesiącu, w tym co najmniej 1 x miesiącu w godzinach 14-18 (od pn do pt) oraz co najmniej 1x na 3 miesiące w sobotę– 40 pkt.

Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE (u Pracodawcy) Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do w/w usługi bądź jej braku:
• nie - 0 pkt,
• tak - 50 pkt.

W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2- dostępność do lekarza do godz 14, dla kryt. 3- brak wskazanego świadczenia, nadając w danym kryterium 0 punktów.

Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenia wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie określonym w art. 111 ustawy Pzp
2. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia opisanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeśli udowodni Zamawiającemu, że spełnił przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Ppz.
5. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp są wystarczając do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 dla części od nr 1 do nr 8

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 dla części od nr 1 do nr 8

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne OC zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

4. zdolności technicznej lub zawodowej:

a. Posiadanie potencjału osobowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego będzie dysponował, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki:
 Dla części od nr 1 do nr 2
1) lekarz – co najmniej 1 osoba do każdej z części– lekarz ze specjalizacją medycyny pracy,
2) fizjoterapeuta - co najmniej 1 osoba do każdej z części – magister fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej,

W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część wymaga się, aby dysponował po min. jednej osobie lekarza medycyny pracy do każdej z części, na które składana jest oferta i po min. jednej osobie fizjoterapeuty do każdej z części, na które składana jest oferta.

 Dla części od nr 3 do nr 7
1) lekarz – co najmniej 1 osoba do każdej z części – lekarz ze specjalizacją medycyny pracy.

W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część wymaga się, aby dysponował po min. jednej osobie lekarza medycyny pracy do każdej z części, na które składana jest oferta.

 Dla części od nr 8
1) lekarz – co najmniej 1 osoba– lekarz ze specjalizacją z medycyny pracy.

b. Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego będzie dysponował pomieszczeniami, które spełniają podane poniżej podane warunki:
 Dla każdej z części od nr 1 do nr 2
1) Co najmniej 1 gabinet lekarski oraz co najmniej 1 sala gimnastyczna- pomieszczenia odpowiadają wymaganiom zgodnym z zapisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
2) Co najmniej 1 laboratorium do wykonywania badań: OB, morfologii krwi, CRP,
3) Co najmniej 1 pracownia RTG do wykonywania badania RTG miednicy i kręgosłupa.
 Dla każdej z części od nr 3 do nr 7
1) Co najmniej 1 gabinet lekarski odpowiadający wymaganiom zgodnym z zapisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
2) Co najmniej 1 laboratorium do wykonywania badań: OB, morfologii krwi, CRP,
3) Co najmniej 1 pracownia RTG do wykonywania badania RTG miednicy lub kręgosłupa,

W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część, warunki dot. potencjału technicznego musi spełniać osobno dla każdej z części.

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 4a) SWZ - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
3) W celu potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 4b) SWZ - Wykaz pomieszczeń dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
4) Zaświadczenie o wpisie podmiotu leczniczego do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 2) SWZ jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje obroty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji uprawnienia są wymagane.
7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8) W przypadku, o którym mowa w punkcie 6 i 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, którego treść stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
9) Warunek określony w § IX ust. 1 pkt 1) SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
10) Wykonawcy składający wspólną ofertę, o których mowa w niniejszym ustępie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takie ustalono).
11) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym ustępie, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach.
Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
e) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów ściśle związanych z realizacją zamówienia i które mają rzeczywisty wpływ na koszt realizacji zamówienia, wynagrodzenie może zostać zmienione jednak nie więcej niż o 10 % wartości wynagrodzenia.
Szczegóły dotyczące w/w zmian opisano w załącznikach nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-21

2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam peruki z włosów syntetycznych - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebowałbym peruki z włosów syntetycznych do kostiumu na sesję zdjęciową, kolor zielony. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.