I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
13043280700000, ul.
ul. Tadeusza Sygietyńskiego
11
,
06-410
Ciechanów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 725 133, e-mail
jaroslaw.kwiatkowski@pup-ciechanow.pl, faks
236 743 662.
Adres strony internetowej (URL):
http://ciechanow.praca.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pup-ciechanow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.pup-ciechanow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie, ul. Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
10,00 |
Organizacja |
20,00 |
Dostępność pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-16, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przeprowadzanie badań lekarskich osób bezrobotnych, poszukujących pracy i niepełnosprawnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Badanie wstępne (profilaktyczne) tj. badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia (zgodnie ze stanowiskiem wskazanym przez Urząd, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań); 2) Badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista tj. badanie lekarza okulisty oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia (zgodnie ze stanowiskiem wskazanym przez Urząd, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań); 3) Badanie wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia – w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itp.; 4) Badanie wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania psychologiczne oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itp.; 5) Badanie wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m tj. badania lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc, itp.; 6) Badanie wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej, tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, badania kału na nosicielstwo oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia oraz wydaniem książeczki sanepidowskiej - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. Mogą to być: badania psychotechniczne, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc, itp. 7) Badanie wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo tj. badanie lekarzy specjalistów, badania laboratoryjne, oraz badanie lekarza z zakresu medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia i/lub orzeczenia oraz wydaniem książeczki sanepidowskiej - w zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. 8) Szacunkowa liczba osób przewidzianych do skierowania na badania lekarskie w 2019 roku: a) badanie wstępne (profilaktyczne) – 300, b) badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista – 60, c) badanie wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne – 20, d) badanie wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne – 25, e) badanie wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m – 5, f) badanie wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej – 5, g) badanie wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo – 5; 9) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1155 j.t. z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 j.t. z późn. zm.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych. 10) Przewidywany zakres badań do realizacji w 2019 roku: - lekarz medycyny pracy, - laryngolog, - neurolog, - okulista, - EKG, - audiometr, - spirometr, - badania psychotechniczne kierowców i operatorów maszyn ciężkich, - badania wysokościowe, - glukoza, - alat, - aspat, - bilirubina całkowita, - morfologia z rozmazem, - RTG płuc, - badania sanepidowskie (kał na nosicielstwo). Ww. zakres badań nie stanowi katalogu zamkniętego. W zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania, zakres badań może zostać poszerzony o konieczne badania specjalistyczne lub laboratoryjne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych. 11) Zamawiający zamierza objąć badaniami lekarskimi 420 osób. Osoby będą kierowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Liczba osób objęta przedmiotem zamówienia jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kierowanych osób (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu skierowania na badania innej niż przewidywana ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. 12) Wykonawca dokona badań lekarskich na podstawie imiennego skierowania osób na badania wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania badań lekarskich niezwłocznie od zgłoszenia do niego osoby skierowanej przez Zamawiającego. 13) Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia minimum 4 razy w tygodniu, nie dłużej niż do godziny 18.00 przez cały okres trwania umowy. 14) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz dni wraz z godzinami przyjmowania osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 15) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w pełnym zakresie, posiadających odpowiednie uprawnienia skutkujące wydaniem stosownego zaświadczenia lekarskiego. 16) Każde badanie lekarskie musi zostać zakończone wystawieniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia), w myśl obowiązujących przepisów w celu: stwierdzenia zdolności do wykonywaniu pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbycia stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz w określonych przypadkach określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia się do Wykonawcy osoby skierowanej przez Zamawiającego. 17) W przypadku braku możliwości zachowania terminów określonych w pkt 16 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów o czas niezbędny do prawidłowej realizacji badań lekarskich wraz z wydaniem stosownego zaświadczenia końcowego. Do takich przypadków należą: a) zgłoszenie się osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, w stanie uniemożliwiającym przeprowadzenie badań, nie zgłoszenie się osoby na wyznaczony przez Zamawiającego lub Wykonawcę termin badań, b) sytuacje, w których przeprowadzenie badań lekarskich oraz wydanie stosownego zaświadczenia jest uzależnione od konieczności dodatkowych badań, których nie można było przewidzieć. O wystąpieniu jednej z powyższej okoliczności Wykonawca musi niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 18) W przypadku źle przeprowadzonych badań lub wystawienia zaświadczenia o niewłaściwej treści Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić dane badania na własny koszt lub/i wystawić prawidłowe przedmiotowe zaświadczenie. 19) Badania lekarskie należy przeprowadzić na terenie miasta Ciechanów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę lokalową, gwarantującą pełny zakres usług medycznych będących przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739). 20) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na badania, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L nr 119), zwanego dalej RODO.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3, 85121000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
10,00 |
Organizacja |
20,00 |
Dostępność pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przeprowadzanie badań lekarskich profilaktycznych pracowników |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników Urzędu, w szczególności poprzez wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Z uwagi na to, że większość pracowników pracuje przy obsłudze monitorów ekranowych należy uwzględnić również badania okulistyczne. 2) Badania lekarskie należy przeprowadzić na terenie miasta Ciechanów. 3) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1155 j.t. z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 j.t. z późn. zm.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych. 4) Zamawiający zamierza objąć badaniami lekarskimi 30 osób. Osoby będą kierowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Liczba osób objęta przedmiotem zamówienia jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kierowanych osób (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu skierowania na badania innej niż przewidywana ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. 5) Wykonawca dokona badań lekarskich na podstawie imiennego skierowania osób na badania wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania badań lekarskich niezwłocznie od zgłoszenia do niego osoby skierowanej przez Zamawiającego. 6) Wykonawca zapewni przyjmowanie pracowników Urzędu poza kolejnością – okres oczekiwania na wizytę nie dłuższy niż 20 minut (dotyczy również wizyt u lekarzy specjalistów). 7) Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia minimum 4 razy w tygodniu, nie dłużej niż do godziny 16.00 przez cały okres trwania umowy. 8) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu pisemny wykaz dni wraz z godzinami przyjmowania osób. 9) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w pełnym zakresie, posiadających odpowiednie uprawnienia skutkujące wydaniem stosownego zaświadczenia lekarskiego. 10) Każde badanie lekarskie musi zostać zakończone wystawieniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia), w myśl obowiązujących przepisów w celu: stwierdzenia zdolności do wykonywaniu pracy na określonym stanowisku niezwłocznie od daty zgłoszenia się do Wykonawcy osoby skierowanej przez Zamawiającego. 11) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na badania, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L nr 119), zwanego dalej RODO.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3, 85121000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
10,00 |
Organizacja |
20,00 |
Dostępność pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: