IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i wykonanie przedmiotu umowy. 2) W przypadku ograniczenia finansowego po stronie zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. 3) W przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych pojęć w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4) W przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany zapisów umowy. 5) Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy muszą nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Instruktor 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt. W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Instruktor 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Instruktor 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Instruktor 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Trener 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trener świadczył będzie usługi dla 7 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy ,prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Trener 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trener świadczył będzie usługi dla 6 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy ,prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Trener 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trener świadczył będzie usługi dla 7 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy, prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: