Świadczenie usług instruktora i trenera osób niepełnosprawnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług instruktora i trenera osób niepełnosprawnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lisewo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-04
  • Numer ogłoszenia509240-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509240-N-2020 z dnia 2020-02-04 r.

Gmina Lisewo: Świadczenie usług instruktora i trenera osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.2 Włączenie społeczne, Poddziałania 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisewo, krajowy numer identyfikacyjny 87111851400000, ul. ul. Chełmińska  2 , 86-230  Lisewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6768614, e-mail p.kowal@lisewo.com, k.zielinski@lisewo.com, faks 56 6768614 wew. 32.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lisewo.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.lisewo.com

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Lisewo, ul. Chełmińska 2, 86-230 Lisewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług instruktora i trenera osób niepełnosprawnych
Numer referencyjny: RGiI.271.1.2020.PK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wybór 4 instruktorów i 3 trenerów do świadczenia usługi instruktora i trenera dla 20 osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części: 1) Część I: Instruktor 1. Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt. W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym. 2) Część II: Instruktor 2. Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym. 3) Część III: Instruktor 3. Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym. 4) Część IV: Instruktor 4. Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym. 5) Część V: Trener 1. Trener świadczył będzie usługi dla 7 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy ,prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON. 6) Część VI: Trener 2. Trener świadczył będzie usługi dla 6 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy ,prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON. 7) Część VII: Trener 3. Trener świadczył będzie usługi dla 7 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy, prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON. UWAGA !!! – Świadczenie usług instruktora i trenera odbywa się w przypadku każdej z w/w Części w tych samych godzinach, tego samego dnia oraz z różną grupą osób.

II.5) Główny kod CPV: 85300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8
80570000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Dla Części I - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części I może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. b) Dla Części II - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części II może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. c) Dla Części III - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części III może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. d) Dla Części IV - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części IV może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. e) Dla Części V - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części V może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. f) Dla Części VI - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części VI może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. g) Dla Części VII - o udzielenie niniejszego zamówienia w Części VII może ubiegać się wykonawca, który posiada minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: UWAGA !!! – Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część, tj. na dwie, trzy, cztery, pięć, sześć lub siedem części musi dysponować odpowiednio dwoma, trzema, czterema, pięcioma, sześcioma lub siedmioma różnymi osobami (instruktorami, trenerami) z których każda samodzielnie spełnia warunek określony dla danej części, której dotyczy oferta.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie następujące dokumenty: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. a) Dla Części I - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum dwuletniego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. b) Dla Części II - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum dwuletniego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. c) Dla Części III - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum dwuletniego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. d) Dla Części IV - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum dwuletniego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. e) Dla Części V - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum rocznego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. f) Dla Części VI - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum rocznego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. g) Dla Części VII - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę minimum rocznego doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i wykonanie przedmiotu umowy. 2) W przypadku ograniczenia finansowego po stronie zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. 3) W przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych pojęć w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4) W przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany zapisów umowy. 5) Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy muszą nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Instruktor 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt. W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Instruktor 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Instruktor 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Instruktor 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instruktor świadczył będzie usługi dla 5 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, instruktor zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): nauka w zakresie czynności pracowniczych i kontrolowanie czasu pracy osób niepełnosprawnych, odpowiedzialność za jakość wykonanych produktów, zapewnienie bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym, przyjmowanie i sprawdzanie zakupionych produktów na swoim dziale, opracowywanie programów rehabilitacji zawodowej, leczniczej i społecznej, odpowiednie organizowanie i kontrolowanie czasu pracy osobom niepełnosprawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Trener 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trener świadczył będzie usługi dla 7 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy ,prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Trener 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trener świadczył będzie usługi dla 6 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy ,prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Trener 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trener świadczył będzie usługi dla 7 osób niepełnosprawnych pracujących w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie 42, 86-230 Lisewo w okresie od dnia podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do dnia 30 listopada 2020 roku. Usługa świadczona będzie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo oraz w razie potrzeby w innych miejscach wyznaczonych przez zamawiającego (świadczenie usługi w innych miejscach nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów po stronie wykonawcy, nie będzie również skutkowało wykonywaniem przez wykonawcę żadnych dodatkowych czynności oprócz wskazanych poniżej). Świadczenie usługi odbywać się będzie w ilości 2 godzin zegarowych dziennie pomiędzy godz. 9:00 – 12:00. Koszt każdorazowego dojazdu wykonawcy do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie, Drzonowo 42, 86-230 Lisewo stanowi koszt wykonawcy. Łączna miesięczna ilość godzin świadczenia usługi wynosić będzie 40 (za wyjątkiem miesiąca Luty 2020 w którym ilość godz. może ulec zmniejszeniu ze względu procedurę wyboru wykonawcy). Wykonawca nie posiadający aktualnych profilaktycznych badań lekarskich oraz aktualnych szkoleń BHP będzie zobowiązany do ich wykonania we własnym zakresie i na własny koszt W ramach wykonywania usługi, trener zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności (każdorazowo z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Drzonowie): monitorowanie przebiegu pracy i umiejętności pracownika, pośrednictwo pracy, ścisła współpraca z uczestnikami projektu, pozyskiwanie ofert pracy dla uczestników kontakt z pracodawcami w celu zatrudnienia beneficjentów, udzielanie indywidualnych porad beneficjentom, udzielanie pomocy przy sporządzaniu przez beneficjentów projektu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do kontaktu z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie cyklicznych grupowych spotkań Aktywnego Poszukiwania Pracy, prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie, wsparcie doradcze w czasie zatrudnienia, usługi asystenckie ON.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2, 80530000-8, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług psychologicznych - Rachcin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług psychologicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI