Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r. w ramach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022-II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawoja
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-21
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWOI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00206765
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r.
w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022-II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWOI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357009102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawoja 1580

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 033 8775049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@gops-zawoja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-zawoja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania gdzieindziej nie sklasyfikowana

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r.
w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022-II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59d62571-ea81-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043043/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przedłożenia dokumentów został opisany w SWZ
W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji wynosi 150 MB, a plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać notariusz.
Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kategorii dokumentów
określa Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się znakiem postępowania: GOPS/AON/2/2022
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane w pkt 7.7 SWZ. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu elektronicznego (pliku) kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika dostępnej
na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu.
SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT )
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub na adres poczty
elektronicznej wskazany w rozdz. 1 SWZ. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (Numerem ogłoszenia BZP/Nr referencyjny lub Identyfikatorem postępowania – które są podane m.in. na miniPortalu). Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres email.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu ws. komunikacji elektronicznej oraz rozporządzeniu ws.podmiotowych środków dowodowych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.3.14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.3.14.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Zawoja 1580, 34-222 Zawoja, 33 877 50 49.
1.3.14.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych – inspektor@cbi24.pl.
1.3.14.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022- II prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3.14.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.3.14.5. okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) umowy o dofinansowanie oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego
1.3.14.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.3.14.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.3.14.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.3.14.9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określono w rozdz 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS/AON/2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 240 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie nr 2 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 210 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zadanie nr 3 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 90 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zadanie nr 4 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 60 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Zadanie nr 5 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 112 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Zadanie nr 6 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 56 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Zadanie nr 7 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 55 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Zadanie nr 8 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 59 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Zadanie nr 9 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 120 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. Zadanie nr 10 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 61 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60,00 % 60 punktów
2 Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D) 30,00% 30 punktów
3 Status podmiotu ekonomii społecznej 10,00% 10 punktów

a. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium „ doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi”
Przedmiotowe kryterium dotyczy doświadczenia osoby wskazanej do wykonywania usługi Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach umowy.

Punkty za to kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:
udokumentowany min. 5 letni staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 30 punktów
udokumentowany min. 3 letni (lecz mniej niż 5 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 20 punktów
udokumentowany min. roczny (lecz mniej niż 3 letni) staż w opiece nad osobą niepełnosprawną 10 punktów
Udokumentowany staż w opiece nad osobą niepełnosprawną poniżej 1 roku 0 punktów

Uwaga: Zamawiający nie będzie sumował pracy odbywanej równolegle – w tym samym okresie.
Dane dotyczące spełnienia przez wykonawcę tego kryterium oceny ofert zostaną przez Wykonawcę jednoznacznie i wyczerpująco podane w punkcie 10 Formularza Ofertowego- Załącznik nr 3 do SWZ
Doświadczenia międzyosobowo nie sumuje się, co oznacza że wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje jedną osobę, która będzie realizować przedmiot umowy przez cały czas trwania umowy- odrębnie dla każdej Części.
Dla przyznania punktów w nn. kryterium doświadczenie powyższe musi posiadać każda z osób wskazanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdz. 4 pkt. 4.1.2. ppkt 4 SWZ.

c. Kryterium status podmiotu ekonomii społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
......
szczegóły w SWZ

12.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą łączną punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, to jest spełniającą następujące warunki:
- posiadania dyplomu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w jednym z następujących kierunków: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta
lub
- posiadania co najmniej 6 - miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, (np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu)
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dysponować musi taka ilością osób spełniających w/w wymagania na ile części składa ofertę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków zdolności zawodowej Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 4.1.1. SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 4.1.2 pkt 4. SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.7. Do upływu terminu na składanie ofert za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu - Wykonawca składa:
a. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ oraz podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy
b. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik- jeżeli dotyczy (formę pełnomocnictwa określa Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej).
c. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy (Zawarte w formularzu ofertowym).
d. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.2. SWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ- jeżeli dotyczy.
e. oświadczenia potwierdzające wstępnie spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie podleganie przez Wykonawców wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, dotyczące odpowiednio: samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.4. WYKONAWCY MOGĄ WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
4.4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4.4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4.4.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4.5. PODWYKONAWCY
4.5.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.5.2. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzą przesłanki określone w art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych albo zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy:
1) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę – wskazanych w Ofercie Wykonawcy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego w SWZ w stopniu nie mniejszym niż osoba/y zaproponowane w ofercie;
2) wystąpienia konieczności zmian osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego w SWZ w stopniu nie mniejszym niż osoba/y zaproponowane w ofercie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego,
3) zmiany związane ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. w tym zmiany stawek podatku VAT,
4) zmiany stawek wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynikających z oferty, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
2. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie obniżeniu stawka podatku od towarów i usług na usługi stanowiące Przedmiot niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia aneksu do niniejszej umowy, na mocy którego pomniejszona zostanie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono pomniejszone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie obniżona stawka podatku VAT. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług jest kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT.
3. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie podwyższeniu stawka podatku od towarów i usług na usługi stanowiące Przedmiot niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. W takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono powiększone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie podwyższona stawka podatku VAT. Powyższa zmiana może być jednak dokonana pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana w zakresie stawki podatku od towarów i usług miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia wymaga stosownego aneksu dla swej ważności sporządzonego na piśmie.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tylko na warunkach określonych w Umowie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Adres poczty elektronicznej: kadry@gops-zawoja.pl
Adres skrzynki ePuap: /GopsZawoja/SkrytkaESP
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ www.gops-zawoja.pl
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia
podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W
odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymaganeWykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia pozostałe informacje w SWZ.
Zamówienie należy zrealizować w terminie ok. 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 r.
4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
4.1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
...............
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022r. poz. 835 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.