ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00105444
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 62 57

1.5.8.) Numer faksu: 17 225 62 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopslancut@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e8cfd09-b0dc-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż złożenie zmiana lub wycofanie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email gopslancut@gminalancut.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.260.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

Usługa asystencji osobistej będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej osoby
z niepełnosprawnością, a sama usługa przez nią kierowana. Wspólne wyjścia i wyjazdy wzmocnią samodzielność i integrację osoby niepełnosprawnej. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb w danym miesiącu do wyczerpania limitu założonych godzin na osobę w programie zgodnie z wytycznymi.
W ramach realizacji zadania nr 1 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

Szacunkowa wartości zamówienia w Części 1 wynosi 31 735,00 zł.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

Usługa asystencji osobistej będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej osoby
z niepełnosprawnością, a sama usługa przez nią kierowana. Wspólne wyjścia i wyjazdy wzmocnią samodzielność i integrację osoby niepełnosprawnej. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb w danym miesiącu do wyczerpania limitu założonych godzin na osobę w programie zgodnie z wytycznymi.
W ramach realizacji zadania nr 2 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie) pracy max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w :
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

W ramach realizacji zadania nr 3 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 4 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej,oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) (basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 5 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego;
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) paleniu w piecu;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 6 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Zadania w zakresie realizacji programu ,,Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" będą realizowane przez osoby wskazane przez uczestnika Programu. Jeżeli asystent nie zostanie wskazany przez uczestnika programu, wskaże go gmina z uwzględnieniem postanowień ust 3 pkt 1 i 2 programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c)odkurzanie;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) Wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach )
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

W ramach realizacji zadania nr 7 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2022 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 31735,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) odkurzanie,;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi)
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnianiu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;

W ramach realizacji zadania nr 8 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 17335,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 9 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 17335,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym

Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.

Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) odkurzanie;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi)
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 10 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.

Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie) pracy max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.2.5.) Wartość części: 17335,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

4) zdolności technicznej lub zawodowej;

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże dysponowanie osobą dla każdej części zamówienia/zadania:
a) posiadającą dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej ), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta;
albo
b) posiadającą co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; /Zał. Nr 6 do SWZ/

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

INNE DOKUEMNTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415)

1) Formularz ofertowy,
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję.
8. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI