Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób zaburzonych psychicznie w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia-zajęcia rewalidacyjne w 2022r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150028261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 034 313 5020
1.5.8.) Numer faksu: 034 3135630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miastomyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób zaburzonych psychicznie w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia-zajęcia rewalidacyjne w 2022r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817bd7d7-a12d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043490/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZCE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mops.miastomyszkow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mops.miastomyszkow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl. W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.3.Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, na dres email
podany w Rozdz. I SWZ 4.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja będzie przekazywana za pośrednictwem
platformazakupowa.pl Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającegogdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, - Informacje podane szczegółowo w SWZ w Rozdz. XII.
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" (pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ) oraz uznaje go za wiążący i zapoznał i stosuje się do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl 8.Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty
przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie
brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 ustawy PZP. 9Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45. Oferta składana elektronicznie musi zostać
podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lubpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany
podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na
dokumencie, który następnie przesyła do systemu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja RODO zawarta jest w SWZ w Rozdz. II. Ochrona
danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;**
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO***;
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.26.07.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie w 2022 roku specjalistycznych usług opiekuńczych w wymiarze podstawowym 1535 godzin zegarowych z zachowaniem prawa opcji do zwiększenia tej liczby do 3070 godzin dla 16 osób w tym z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania, w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia – zajęcia rewalidacyjne. W tym dla:
1) 1 osoby w wieku 14 lat w wymiarze 40 godzin/miesiąc;
2) 1 osoby w wieku 7 lat w wymiarze 10 godzin/miesiąc;
3) 1 osoby w wieku 13 lat w wymiarze 12 godzin/miesiąc;
4) 1 osoby w wieku 12 lat w wymiarze 20 godzin/miesiąc;
5) 1 osoby w wieku 17 lat w wymiarze 32 godzin/miesiąc;
6) 1 osoby w wieku 10 lat w wymiarze 40 godzin/miesiąc;
7) 1 osoby w wieku 5 lat w wymiarze 30 godzin/miesiąc;
8) 1 osoby w wieku 7 lat w wymiarze 8 godzin/miesiąc;
9) 1 osoby w wieku 8 lat w wymiarze 20 godzin/miesiąc;
10) 1 osoby w wieku 4 lat w wymiarze 8 godzin/miesiąc;
11) 1 osoby w wieku 4 lat w wymiarze 8 godzin/miesiąc;
12) 1 osoby w wieku 4 lat w wymiarze 8 godzin/miesiąc;
13) 1 osoby w wieku 6 lat w wymiarze 25 godzin/miesiąc;
14) 1 osoby w wieku 12 lat w wymiarze 16 godzin/miesiąc;
15) 1 osoby w wieku 14 lat w wymiarze 20 godzin/miesiąc;
16) 1 osoby w wieku 6 lat w wymiarze 10 godzin/miesiąc;
Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia jak również rodzaj, zakres i okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w zakresie zwiększenia liczby godzin usług będących przedmiotem zamówienia, co zostało określone w opisie przedmiotu zamówienia na
następujących zasadach:
1. prawo opcji jest jednostronnym zobowiązaniem wykonawcy do realizacji przedmiotu
zamówienia objętego prawem opcji w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,
2. W przypadku zwiększonej liczby wydanych decyzji administracyjnych lub zwiększeniem liczby
godzin rehabilitacji przyznanych dla osób objętych świadczeniem rehabilitacyjnym Zamawiający
może skorzystać z prawa opcji w części lub całości w okresie od daty wskazanej jako data
zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2024 r. Po upływie tego okresu prawo opcji wygasa,
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych
roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamówienie objęte opcją wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu
zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.
5. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które
będą obowiązywać przy realizacji zamówienia podstawowego (gwarantowanego)
6. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w
zamówieniu podstawowym i będą wynikać ze złożonej oferty - odpowiednio.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osoby, posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: psychologa, pedagoga, terapeuty zajęciowego, lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi i posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
5) zakładzie rehabilitacji;
6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usług opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi i posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: prowadzenia treningu zachowań społecznych .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021, poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia powyższego dokumentu, jeżeli Wykonawca w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, wskaże źródła informacji dotyczące swojej działalności pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, z treści którego będzie wynikało spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wskazanego w Rozdz. VII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem Formularza ofertowego - wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ)
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
2) jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów-ubiegającego/-cych się o udzielenie zamówienia publicznego;
3) dot. Wykonawcy korzystającego z zasobów innych podmiotów: jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składa dokument (np. zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ),
4) dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: oświadczenie, którego wzór
stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Ofertę wraz z dokumentami wymienionymi w pkt 1-2 składa się w formie elektronicznej, tj. w
postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci
elektronicznej (cyfrowej), opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie
składania oferty na platformie kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis
osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie,
o którym mowa w Rozdz. IX pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik
nr 4 do SWZ.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych
postanowieniach umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mops.miastomyszkow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni