Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 2A
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-224
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/483-59-49
1.5.8.) Numer faksu: 77/483-59-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops-kkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-kkozle.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb56db2-58c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.mops-kkozle.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 7. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywać się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal . Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji (innej niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem poczty elektronicznej i adresu zp@mops-kkozle.pl za potwierdzeniem otrzymania wiadomości. Adres strony internetowej https://www.bip.mops-kkozle.pl Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji (innej niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem poczty elektronicznej i adresu zp@mops-kkozle.pl za potwierdzeniem otrzymania wiadomości. Potwierdzeniem otrzymania wiadomości elektronicznej zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego jest niezwłoczne potwierdzenie faktu jej otrzymania na żądanie każdej ze stron. W przypadku nie potwierdzenia otrzymania wiadomości elektronicznej uznaje się, że widomość została prawidłowo dostarczona na podstawie wydruku elementów wysłanych z poczty elektronicznej Zamawiającego zp@mops-kkozle.pl.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal . Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Za datę przekazania oferty, wraz z załącznikami oraz oświadczeniem składanym wraz z ofertą, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) przekazywana za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) nie może być szyfrowana.
8. Zamawiający przekazuje identyfikator (ID) postępowania w niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający dopuszcza przekazywanie informacji, oświadczeń lub dokumentów, innych niż określone w § 2 ust. 1 w/w Rozporządzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zp@mops-kkozle.pl za potwierdzeniem otrzymania wiadomości. Potwierdzeniem otrzymania wiadomości elektronicznej zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego jest niezwłoczne potwierdzenie faktu jej otrzymania na żądanie każdej ze stron. W przypadku nie potwierdzenia otrzymania wiadomości elektronicznej uznaje się, że widomość została prawidłowo dostarczona na podstawie wydruku elementów wysłanych z poczty elektronicznej Zamawiającego zp@mops-kkozle.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
1) wykonawcy będącego osobą fizyczną,
2) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
3) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone
w pełnomocnictwie),
4) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone
w informacji z KRK),
5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2a, 47-224 Kędzierzyn-Koźle,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mops-kkozle.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: osoby i podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie odmową zawarcia umowy,
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/KZ.241.03.2021.ZS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 232125,92 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232125,919 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi mającym na celu zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685) na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle. Część 1. Terapia integracji sensorycznej - szacunkowo 844 godzin
4.2.5.) Wartość części: 89590,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
• Cena brutto – 60%
• Posiadanie doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi– 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Każda z ofert będzie oceniania według powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
O=PC+PD
gdzie:
O- łączna liczba punktów ocenianej oferty
PC- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
PD- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie
1. Kryterium : „cena brutto ” -waga 60%
Opis sposobu oceny ofert :
Pc =
Pc –ilość punktów w kryterium „cena brutto oferty” obliczona dla danej oferty
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Otrzymany wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium: „posiadanie doświadczenia oraz kwalifikacji do świadczenia konkretnej terapii”-
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – max. 30 pkt. oraz posiadanie wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji konkretnej terapii – max 10 pkt.
Doświadczenie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby zamówienia będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż okres ostatnich 3 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje należy wskazać w osobnym formularzu wypełnionym chronologicznie, wg wzoru ( załącznik nr 5 do SWZ).
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające staż w pracy polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Wykonawca powinien przedłożyć zanonimizowane kopie dokumentów, które uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zamówienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje, listy polecające itp.)
Punkty za doświadczenie zawodowe będą obliczane wg wzoru:
powyżej 4001 godzin -30 pkt.
od 3001 do 4000 godzin -24 pkt.
od 2001 do 3000 godzin -20 pkt.
od 1001 do 2000 godzin -10 pkt.
Punkty za posiadanie kwalifikacji do realizacji konkretnej terapii będą obliczane wg wzoru:
• posiadanie kwalifikacji do świadczenia wskazanej terapii: 10 pkt
• brak wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji wskazanej terapii: 0 pkt
3. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty
za najkorzystniejszą i wyborze tej oferty.
4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi mającym na celu zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685) na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle. Część 2. Trening umiejętności społecznych - szacunkowo 328 godzin
4.2.5.) Wartość części: 29336,32 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
• Cena brutto – 60%
• Posiadanie doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi– 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Każda z ofert będzie oceniania według powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
O=PC+PD
gdzie:
O- łączna liczba punktów ocenianej oferty
PC- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
PD- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie
1. Kryterium : „cena brutto ” -waga 60%
Opis sposobu oceny ofert :
Pc =
Pc –ilość punktów w kryterium „cena brutto oferty” obliczona dla danej oferty
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Otrzymany wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium: „posiadanie doświadczenia oraz kwalifikacji do świadczenia konkretnej terapii”-
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – max. 30 pkt. oraz posiadanie wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji konkretnej terapii – max 10 pkt.
Doświadczenie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby zamówienia będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż okres ostatnich 3 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje należy wskazać w osobnym formularzu wypełnionym chronologicznie, wg wzoru ( załącznik nr 5 do SWZ).
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające staż w pracy polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Wykonawca powinien przedłożyć zanonimizowane kopie dokumentów, które uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zamówienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje, listy polecające itp.)
Punkty za doświadczenie zawodowe będą obliczane wg wzoru:
powyżej 4001 godzin -30 pkt.
od 3001 do 4000 godzin -24 pkt.
od 2001 do 3000 godzin -20 pkt.
od 1001 do 2000 godzin -10 pkt.
Punkty za posiadanie kwalifikacji do realizacji konkretnej terapii będą obliczane wg wzoru:
• posiadanie kwalifikacji do świadczenia wskazanej terapii: 10 pkt
• brak wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji wskazanej terapii: 0 pkt
3. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty
za najkorzystniejszą i wyborze tej oferty.
4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi mającym na celu zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685) na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle. Część 3. Terapia ręki - szacunkowo 477 godzin
4.2.5.) Wartość części: 50085,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
• Cena brutto – 60%
• Posiadanie doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi– 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Każda z ofert będzie oceniania według powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
O=PC+PD
gdzie:
O- łączna liczba punktów ocenianej oferty
PC- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
PD- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie
1. Kryterium : „cena brutto ” -waga 60%
Opis sposobu oceny ofert :
Pc =
Pc –ilość punktów w kryterium „cena brutto oferty” obliczona dla danej oferty
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Otrzymany wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium: „posiadanie doświadczenia oraz kwalifikacji do świadczenia konkretnej terapii”-
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – max. 30 pkt. oraz posiadanie wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji konkretnej terapii – max 10 pkt.
Doświadczenie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby zamówienia będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż okres ostatnich 3 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje należy wskazać w osobnym formularzu wypełnionym chronologicznie, wg wzoru ( załącznik nr 5 do SWZ).
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające staż w pracy polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Wykonawca powinien przedłożyć zanonimizowane kopie dokumentów, które uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zamówienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje, listy polecające itp.)
Punkty za doświadczenie zawodowe będą obliczane wg wzoru:
powyżej 4001 godzin -30 pkt.
od 3001 do 4000 godzin -24 pkt.
od 2001 do 3000 godzin -20 pkt.
od 1001 do 2000 godzin -10 pkt.
Punkty za posiadanie kwalifikacji do realizacji konkretnej terapii będą obliczane wg wzoru:
• posiadanie kwalifikacji do świadczenia wskazanej terapii: 10 pkt
• brak wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji wskazanej terapii: 0 pkt
3. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty
za najkorzystniejszą i wyborze tej oferty.
4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi mającym na celu zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685) na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle. Część 4. Terapia psychologiczna - szacunkowo 222 godziny
4.2.5.) Wartość części: 22200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
• Cena brutto – 60%
• Posiadanie doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi– 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Każda z ofert będzie oceniania według powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
O=PC+PD
gdzie:
O- łączna liczba punktów ocenianej oferty
PC- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
PD- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie
1. Kryterium : „cena brutto ” -waga 60%
Opis sposobu oceny ofert :
Pc =
Pc –ilość punktów w kryterium „cena brutto oferty” obliczona dla danej oferty
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Otrzymany wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium: „posiadanie doświadczenia oraz kwalifikacji do świadczenia konkretnej terapii”-
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – max. 30 pkt. oraz posiadanie wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji konkretnej terapii – max 10 pkt.
Doświadczenie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby zamówienia będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż okres ostatnich 3 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje należy wskazać w osobnym formularzu wypełnionym chronologicznie, wg wzoru ( załącznik nr 5 do SWZ).
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające staż w pracy polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Wykonawca powinien przedłożyć zanonimizowane kopie dokumentów, które uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zamówienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje, listy polecające itp.)
Punkty za doświadczenie zawodowe będą obliczane wg wzoru:
powyżej 4001 godzin -30 pkt.
od 3001 do 4000 godzin -24 pkt.
od 2001 do 3000 godzin -20 pkt.
od 1001 do 2000 godzin -10 pkt.
Punkty za posiadanie kwalifikacji do realizacji konkretnej terapii będą obliczane wg wzoru:
• posiadanie kwalifikacji do świadczenia wskazanej terapii: 10 pkt
• brak wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji wskazanej terapii: 0 pkt
3. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty
za najkorzystniejszą i wyborze tej oferty.
4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi mającym na celu zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685) na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle. Część 5. Alternatywne metody komunikacji - szacunkowo 242 godziny
4.2.5.) Wartość części: 24200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
• Cena brutto – 60%
• Posiadanie doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi– 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Każda z ofert będzie oceniania według powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
O=PC+PD
gdzie:
O- łączna liczba punktów ocenianej oferty
PC- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
PD- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie
1. Kryterium : „cena brutto ” -waga 60%
Opis sposobu oceny ofert :
Pc =
Pc –ilość punktów w kryterium „cena brutto oferty” obliczona dla danej oferty
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Otrzymany wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium: „posiadanie doświadczenia oraz kwalifikacji do świadczenia konkretnej terapii”-
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – max. 30 pkt. oraz posiadanie wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji konkretnej terapii – max 10 pkt.
Doświadczenie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby zamówienia będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż okres ostatnich 3 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje należy wskazać w osobnym formularzu wypełnionym chronologicznie, wg wzoru ( załącznik nr 5 do SWZ).
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające staż w pracy polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Wykonawca powinien przedłożyć zanonimizowane kopie dokumentów, które uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zamówienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje, listy polecające itp.)
Punkty za doświadczenie zawodowe będą obliczane wg wzoru:
powyżej 4001 godzin -30 pkt.
od 3001 do 4000 godzin -24 pkt.
od 2001 do 3000 godzin -20 pkt.
od 1001 do 2000 godzin -10 pkt.
Punkty za posiadanie kwalifikacji do realizacji konkretnej terapii będą obliczane wg wzoru:
• posiadanie kwalifikacji do świadczenia wskazanej terapii: 10 pkt
• brak wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji wskazanej terapii: 0 pkt
3. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty
za najkorzystniejszą i wyborze tej oferty.
4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi mającym na celu zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685) na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle. Część 6. Rehabilitacja ruchowa - szacunkowo 137 godzin
4.2.5.) Wartość części: 16714,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert.
• Cena brutto – 60%
• Posiadanie doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi– 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Każda z ofert będzie oceniania według powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
O=PC+PD
gdzie:
O- łączna liczba punktów ocenianej oferty
PC- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
PD- łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie
1. Kryterium : „cena brutto ” -waga 60%
Opis sposobu oceny ofert :
Pc =
Pc –ilość punktów w kryterium „cena brutto oferty” obliczona dla danej oferty
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Otrzymany wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium: „posiadanie doświadczenia oraz kwalifikacji do świadczenia konkretnej terapii”-
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – max. 30 pkt. oraz posiadanie wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji konkretnej terapii – max 10 pkt.
Doświadczenie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby zamówienia będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż okres ostatnich 3 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje należy wskazać w osobnym formularzu wypełnionym chronologicznie, wg wzoru ( załącznik nr 5 do SWZ).
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające staż w pracy polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Wykonawca powinien przedłożyć zanonimizowane kopie dokumentów, które uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zamówienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje, listy polecające itp.)
Punkty za doświadczenie zawodowe będą obliczane wg wzoru:
powyżej 4001 godzin -30 pkt.
od 3001 do 4000 godzin -24 pkt.
od 2001 do 3000 godzin -20 pkt.
od 1001 do 2000 godzin -10 pkt.
Punkty za posiadanie kwalifikacji do realizacji konkretnej terapii będą obliczane wg wzoru:
• posiadanie kwalifikacji do świadczenia wskazanej terapii: 10 pkt
• brak wykształcenia oraz kwalifikacji wymaganych do realizacji wskazanej terapii: 0 pkt
3. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty
za najkorzystniejszą i wyborze tej oferty.
4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ– Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ– Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ– Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty usługi, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla łącznej liczby przynajmniej 1001 h. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 5 – Formularz doświadczenia i kwalifikacji.
b) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zlecenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zlecenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj.:
• posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia zgodne z §3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz.1598 z późn. zm.).
• kadrą posiadającą odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje, certyfikaty i specjalizacje uprawniające do prowadzenia zajęć terapeutycznych:
-terapia psychologiczna
-trening umiejętności społecznych
-terapia integracji sensorycznej
-terapia ręki
-alternatywne metody komunikacji,
-rehabilitacja ruchowa.
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 5 – Formularz doświadczenia i kwalifikacji.
c) Na podstawie art. 95 ust. 1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) na etat osób, które realizować będą specjalistyczne usługi opiekuńcze z osobami skierowanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób realizujących zadanie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.
a) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę referencji lub innej zanonimizowanej dokumentacji potwierdzającej staż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane a także z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.
b) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę zanonimizowanej dokumentacji potwierdzającej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie oraz staż pracy niezbędny do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności przez osoby, które będą realizować zadanie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
c) Na podstawie art. 95 ust. 1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) na etat osób, które realizować będą specjalistyczne usługi opiekuńcze z osobami skierowanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób realizujących zadanie.
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 5 – Formularz doświadczenia i kwalifikacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- oświadczenia o których mowa w Rozdziale 14 pkt. 22 ppkt 3 i 4 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji;
- W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, a oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym i należy je złożyć według wymogów SWZ;
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20