„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNisko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-02
  • Numer ogłoszenia543631-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 543631-N-2019 z dnia 2019-05-02 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 62146180000000, ul. ul. 3 Maja  10 , 37-400  Nisko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 412 334, e-mail opsnisko@ops-nisko.pl, faks 158 412 334.
Adres strony internetowej (URL): http://www.naszops.nisko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.naszops.nisko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.naszops.nisko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak-pisemnie
Adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 10,37-400 Nisko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania”
Numer referencyjny: SO.271.4.2019.III
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania” „na podstawie: 1) art. 18 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018, poz. 1508 z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 nr 189 poz. 1598 z późn. zm.). -Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi należy rozumieć: usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem, tj. posiadający kwalifikacje zgodne z w/w Rozporządzeniem. -Pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług należy rozumieć: wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności poprzedzających, przygotowawczych, np. dojazdów do osób objętych pomocą. -Przez Umowę należy rozumieć: umowę na Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2019 roku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania, w terminie w niej określonym, zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą wyłonionym na skutek wyboru najkorzystniejszej oferty w trybie przetargu nieograniczonego stosownie do art. 39 ustawy P.z.p. -Przez Rozporządzenie 2016/679 rozumie się Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) 2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi mogą być świadczone wyłącznie przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 nr 189 poz. 1598 z późn. zm.). 3. Podopieczni (świadczeniobiorcy) do korzystania z usług uprawnieni są na podst. art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1508 z późn., zm.). Dla świadczeniobiorcy wydawana jest każdorazowo decyzja administracyjna przyznająca świadczenie. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługi zgodnie z treścią art. 50 ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1508 z późn., zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 ze zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych: 1) w dni powszednie, tj. przez 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach, tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia podopiecznego, u którego świadczone są specjalistyczne usługi opiekuńcze – również w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy 2) w godzinach 7.00 - 19.00, a w indywidualnych (uzasadnionych) przypadkach w innych godzinach -na rzecz osób zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Nisko – wskazanych przez Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. 6. Wymiar czasu świadczenia specjalistycznej usługi opiekuńczej każdorazowo będzie ustalany indywidualnie dla każdego podopiecznego. 7. Szacunkowa liczba osób objętych specjalistycznymi usługami opiekuńczymi w terminie ich świadczenia wynosi ok. 17 osób. 8. Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynosi 3 399 godzin w całym okresie trwania umowy. 9. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenie lub zmniejszenie) ilości świadczeniobiorców i/lub ilości godzin świadczonych usług w trakcie trwania umowy – stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby odbiorców świadczeń ani liczby świadczonych godzin. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę maksymalnej liczby godzin nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń z jego strony. 10. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę za 1 godzinę usługi pozostaną bez zmian w czasie trwania umowy. 11. Rozliczenie nastąpi za faktyczną ilość godzin wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych w wymiarze nie większym niż określony w zleceniu. W związku z tym Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za gotowość do świadczenia usług, tj. np. w sytuacji nie zastania podopiecznego w miejscu jego zamieszkania. 12. Wynagrodzenie jakie przyjmuje się w ramach niniejszego postępowania za wykonanie usług nim objętych jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632. § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.). Jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia własnego wynagrodzenia w sposób ryczałtowy. Wynagrodzenie należy określić w polskich złotych. 13. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu/dojścia do miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy. Za czas dotarcia czy za pokrycie kosztów dojazdu do świadczeniobiorcy Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 14. Jedna (1) godzina usługi, tj. 60 minut dotyczy czasu przeznaczonego na wykonywanie czynności bezpośrednio na rzecz osoby objętej świadczeniem. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez pracowników, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie osobom korzystającym z usług w związku ze świadczeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia jak również po zakończeniu realizacji umowy. 16. Usługi na rzecz osoby objętej świadczeniem wraz z zakresem i częstotliwością ich wykonywania mają być wykonywane zgodnie ze zleceniem przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Zlecenie usługi nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość zaszyfrowana i zabezpieczona hasłem) – za potwierdzeniem odbioru wiadomości przez Wykonawcę lub będzie odebrane przez Wykonawcę osobiście. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza przekazanie zlecenia faksem lub telefonicznie z zastrzeżeniem, że takie zlecenie zostanie potwierdzone za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość zaszyfrowana i zabezpieczona hasłem) lub odebrane osobiście. 17. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji usług niezwłocznie od daty otrzymania zlecenia. 18. Częstotliwość świadczonych usług i ich zakres mają być zgodne z określonymi w zleceniu. Wymiar godzin oraz czynności nie ujęte w przekazanym zleceniu będą wykonywane wyłącznie na odpowiedzialność i koszt osoby świadczącej te usługi oraz Wykonawcy. 19. Przekazane Wykonawcy zlecenie realizacji usług zawiera co najmniej: a) imię i nazwisko osoby (świadczeniobiorcy); b) adres zamieszkania świadczeniobiorcy; c) rodzaj usług ze szczegółowym zakresem dostosowanym do indywidualnych potrzeb świadczeniobiorcy wynikających ze skierowania przez lekarza lub na wniosek pracownika socjalnego; d) nr decyzji administracyjnej przyznającej usługi; e) okres świadczenia usług , tj. termin rozpoczęcia i zakończenia przyznanego świadczenia; f) liczba godzin usług w danym dniu z określeniem, w które dni w tygodniu przypada świadczenie usług w danym środowisku oraz przedział godzinowy świadczenia usług, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość jego zmiany w trakcie trwania realizacji zlecenia; 20. Za datę zakończenia świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych uważa się: a) datę określoną w decyzji administracyjnej przyznającej usługi b) powiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego o uchyleniu lub zmianie decyzji administracyjnej lub przerwaniu świadczenia usług – za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość zaszyfrowana i zabezpieczona hasłem) - za potwierdzeniem odbioru wiadomości przez Wykonawcę lub będzie odebrane przez Wykonawcę osobiście. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji faksem lub telefonicznie z późniejszym ich potwierdzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość zaszyfrowana i zabezpieczona hasłem). 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli wykonywania usług w trakcie realizacji umowy w miejscu jej świadczenia a Wykonawca jest zobowiązany do podania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego w zakresie prawidłowości wykonywania umowy; b) zmiany godzin świadczenia usług u podopiecznych objętych świadczeniem specjalistycznych usług opiekuńczych; c) żądania zmiany przez Wykonawcę osoby świadczącej usługi; d) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi; e) zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi specjalistyczne w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; f) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane usługi specjalistyczne Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 22. Wykonawca ma obowiązek: a) zabezpieczyć kadrę specjalistów w liczbie co najmniej 5 ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 nr 189 poz. 1598 z późn. zm.). Kwalifikacje, staż, przeszkolenie i doświadczenie osób świadczących usługi muszą być potwierdzone stosownymi dokumentami przedkładanymi przez wybranego Wykonawcę (dotyczy oferty najkorzystniejszej); b) zabezpieczyć kadrę pracowników w liczbie co najmniej 5 osób stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnionych na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia w całym okresie jego realizacji - umożliwiającą świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005, Nr 189, poz.1598 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące przedmiotową usługę były zatrudnione do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 z póżn. zm.), co najmniej na okres wykonywania przedmiotowej usługi; c) Zamawiający wymaga, aby osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze, ze względu na specyficzny charakter usług oraz w celu zapewnienia wysokiej jakości ich świadczenia były sprawne fizycznie i intelektualnie, posiadały umiejętność nawiązywania i utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, posługiwały się biegle językiem polskim, były dyspozycyjne i kulturalne. Osoby świadczące usługi ponadto:  nie mogą wprowadzać do mieszkania podopiecznych osób nieupoważnionych, ani zwierząt domowych;  nie mogą palić tytoniu, używać narkotyków czy innych środków psychoaktywnych ani spożywać alkoholu w czasie świadczenia usług w mieszkaniu świadczeniobiorcy;  nie powinny obarczać własnymi problemami osób objętych usługami;  powinny stosować zwroty grzecznościowe oraz wykonywać usługi z poszanowaniem godności i uczuć wobec osoby, dla której świadczone są usługi, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych;  powinny współpracować z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz z pracownikiem socjalnym Zamawiającego w zakresie przekazywania – w sytuacjach tego wymagających - na bieżąco informacji dotyczących osoby, u której świadczone są usługi; d) niezwłocznie informować Zamawiającego o zdarzeniach, które są związane z realizacją zamówienia oraz mogą mieć wpływ na zakres wymaganej opieki np. zmiana sytuacji życiowej lub rodzinnej świadczeniobiorcy, zmiana stanu zdrowia, brak możliwości wykonywania usług ze względu na brak zgody podopiecznego na ich realizację, pobyt świadczeniobiorcy w szpitalu lub w innej placówce służby zdrowia, zgon podopiecznego lub inne przyczyny. Informacje te powinny być niezwłocznie zgłoszone Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, a następnie potwierdzone na piśmie; e) zapewnić świadczeniobiorcom niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności w przypadku: odniesienia przez nich poważnych obrażeń, ciężkiego stanu zdrowia, zatrucia pokarmowego lub choroby zakaźnej, zniszczenia domu na skutek wandalizmu lub pożaru, kradzieży na szkodę świadczeniobiorcy, a w razie konieczności poinformować odpowiednie służby w tym straż pożarną, policję, pogotowie ratunkowe, itp.; f) zapewnić osobom wykonującym usługi przeprowadzenie badań sanitarno – epidemiologicznych potwierdzonych stosownym orzeczeniem lekarskim – bez przeciwwskazań lekarskich do wykonywania usług przez osoby do tego uprawnione; g) zapewnić osobom wykonującym usługi odpowiednie wyposażenie i ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy, itp.); h) zapewnić opiekunkom/opiekunom wykonującym usługi dokument umożliwiający ich identyfikację, w celu potwierdzenia, że świadczą one usługi specjalistyczne dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku; i) pokryć koszty dojazdu środkami komunikacji miejskiej niezbędne do wykonywania czynności związanych ze świadczeniem usług, np. w przypadku konieczności dojazdu wraz ze świadczeniobiorcą do lekarza; j) podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w terminie wskazanym w zleceniu; k) w przypadku, gdy osoba świadcząca usługi na rzecz świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminie określonym w zleceniu, Wykonawca ma zapewnić każdorazowo zastępstwo z zastrzeżeniem, że osoba zastępująca ma spełniać warunki wymagane przepisami prawa. Zamawiający dopuszcza, możliwość zmiany osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze w trakcie realizacji umowy w przypadkach:  śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie usługi osobom wskazanym do realizacji przedmiotu niniejszej umowy  nie wywiązywania się przez osoby świadczące usługi z należytego wykonywania przedmiotu niniejszej umowy  wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji osób wskazanych do realizacji usług), co skutkuje koniecznością zmiany osób uprzednio przewidzianych do realizacji przedmiotu niniejszej umowy  żądania przez Zamawiającego zmiany osoby świadczącej usługi  pisemnie zobowiązać osoby świadczące usługi do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie wykonywania umowy, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych osób, dla których świadczone są usługi, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej; l) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia kart realizacji usług przez osoby świadczące usługi dla każdego świadczeniobiorcy oddzielnie. Karta pracy w środowisku ma zawierać:  nazwisko i imię pracownika Wykonawcy realizującego specjalistyczne usługi opiekuńcze;  nazwisko i imię osoby objętej pomocą;  miejsce świadczenia usług (adres);  okres świadczenia usług od-do;  dni tygodnia i liczbę godzin;  podpis świadczeniobiorcy i opiekuna świadczącego usługi;  rozliczenie Wykonawcy faktycznego wykonania usług  potwierdzenie wykonania usługi przez Zamawiającego;  inne uwagi dotyczące realizacji usług u danego podopiecznego, np. mniejszy wymiar godzin niż podany z zleceniu, odmienny czas świadczenia usług, zaniechanie realizacji usługi itp. ł) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia przez opiekunów kwartalnej dokumentacji opisującej sposób realizacji specjalistycznych usług oraz podjętych działań terapeutycznych przez opiekuna świadczącego usługi; m) współdziałać na bieżąco z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy. 23. Wykonawca ponadto zobowiązuje się nie kierować do świadczenia usług osób będących członkami najbliższej rodziny świadczeniobiorcy lub z nim zamieszkujących. 24. Rozpoczęcie wykonywania usługi przez daną osobę może nastąpić w obecności pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku. 25. Karta pracy opiekuna w środowisku - w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego - ma być wypełniania na bieżąco i przedkładana na żądanie Zamawiającego. 26. Po każdej wizycie osoby świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze kartę pracy ma poświadczyć świadczeniobiorca własnoręcznym podpisem. Jeżeli stan zdrowia świadczeniobiorcy nie pozwala na złożenie podpisu osoba świadcząca usługę dokonuje odpowiedniej adnotacji pozostawiając kartę bez podpisu, przy czym każdy taki przypadek musi zostać potwierdzony przez pracownika socjalnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku. 27. W przypadku błędów rachunkowych w wyliczeniu kosztów realizacji usługi karty będą przekazywane do poprawienia lub uzupełnienia Wykonawcy, a wypłata wynagrodzenia wynikającego z danej karty będzie wstrzymana do czasu jej uzupełnienia, poprawienia. 28. Brak danych w karcie lub nierzetelne ich wpisywanie stanowić będzie podstawę do zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę niezrealizowanej usługi zgodnie ze zleceniem usługi. W przypadku stwierdzenia błędów rachunkowych w wyliczeniu kosztów realizacji usługi na danej karcie będzie ona przekazana do niezwłocznego poprawienia lub uzupełnienia, a następnie zwrotu to Zamawiającego. W przypadku nieuzupełnienia zwróconej karty wynagrodzenie z danej karty może być obniżone lub niewypłacone stosownie do nieudokumentowanych godzin realizacji usług. 29. Szczegółowy zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi obejmuje: 1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: – samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu; – dbałość o higienę i wygląd; – utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną; – wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego; – korzystanie z usług różnych instytucji; b) interwencja i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: – pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne – ułatwienie dostępu do edukacji i kultury – doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług; – kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi; – współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej; c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:  w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno – rentowych;  wypełnieniu dokumentów urzędowych; d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:  w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy;  w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia;  w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą;  w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku; e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:  nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków;  pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach;  zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe; 2) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych; b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych; c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece; d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny; f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia; g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 3) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1510 z późn. zm.) a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 4) pomoc mieszkaniowa, w tym : a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat; b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych; c) kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu; 5) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno - wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1878).

II.5) Główny kod CPV: 85312100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85000000-9
85311100-3
85311200-4
85311200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: -warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę podobną do niniejszego przedmiotu zamówienia (świadczenia specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi) na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ) -warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej 5 osobami zatrudnionymi na podstawie umowę o pracy posiadających kwalifikacji do świadczenia specjalistycznych usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) (Załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie Wykonawcy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp każdy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru Załącznika nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy muszą złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej -wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę podobną do niniejszego przedmiotu zamówienia (świadczenia specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi) na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi być sporządzony według wzoru określonego przez Zamawiającego w Wezwaniu, -wykazu osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, co najmniej 5 osób zatrudnionych na podstawie umowę o pracy posiadających kwalifikacji do świadczenia specjalistycznych usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 nr 189 poz. 1598 z późn. zm.),przy czym wykaz musi być sporządzony według wzoru określonego przez Zamawiającego w Wezwaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacji osób znajdujących się w wykazie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz oferty - wg wzoru Załącznika nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - według wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ 3.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione 5.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ 6.Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych zamówienia – wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 1 godziny specjalistycznej usługi opiekuńczej 60,00
Termin na dostarczenie dokumentów wymaganych do rozliczenia wykonanych usług 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6 ustawy Pzp-dopuszcza się następujące przypadki istotnej zmiany treści umowy: 1) konieczność dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron 2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin świadczonych usług specjalistycznych powierzonych Wykonawcy 3) zmiana osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.