Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Przemysława 2
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.zory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopszory.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f01d365a-eba5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085743/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi na II półrocze 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mopszory.bip.net.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal .
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
mops@mops.zory.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Księcia Przemysława 2 44-240 Żory.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej 44-240 Żory, ul. Księcia Przemysława 2, e-mail: iodo@mops.zory.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żorach związanych z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r." zgodnie z liczbą godzin i zakresem określonym każdorazowo w piśmie skierowanym do Wykonawcy usług.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.).
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji zawartej umowy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte zostaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o zasobach archiwalnych. W tym celu będziemy
postępować zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienia:
- skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 145000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii.
Świadczenie usług rehabilitanta obejmuje wymiar 90 godzin miesięcznie dla 5 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
Świadczenie usług logopedy obejmuje wymiar 70 godzin miesięcznie dla 5 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
Świadczenie usług psychologa obejmuje wymiar 8 godzin miesięcznie dla 2 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć integracji sensorycznej w formie ćwiczeń, zabaw i aktywności, które mają za zadanie wyzwalanie konkretnych reakcji sensorycznych, dzięki czemu następuje poprawa organizacji wrażeń zmysłowych.
Usługi terapii sensorycznej obejmują wymiar 20 godzin miesięcznie dla przewidywanej ilości 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydal stosowną decyzję administracyjną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie treningu umiejętności społecznych (TUS) służącemu bezpiecznemu nawiązywaniu relacji i uczeniu się rozwiązywania konfliktów. Rozwijanie zachowań akceptowalnych społecznie i uczenie regulacji emocjonalnej.
Przewidywany wymiar świadczonych usług to 18 godzin miesięcznie dla 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć terapii czaszkowo–krzyżowej, inaczej terapii cranio–sacralnej polegającej na delikatnej manipulacji i uciskaniu punktów w obrębie czaszki, miednicy, przepony, klatki piersiowej oraz kości krzyżowej. Równoważenie, zmniejszanie napięcia tkanek miękkich, mobilizacja kości czaszki, regulacja przepływu płynu mózgowo–rdzeniowego z wykorzystaniem subtelnego dotyku oraz różnego rodzaju mobilizacji i manipulacji.
Przewidywalny wymiar świadczenia ww. usług to 20 godzin miesięcznie dla 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć hipoterapii w szacunkowym wymiarze 4 godzin miesięcznie dla 1 podopiecznego, dla którego Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną w przedmiotowej sprawie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%
Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.
Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę stanowiącą przedmiot zamówienia nieprzerwanie przez okres 6 m-cy w łącznej wysokości 450 godzin;
b) dysponuje odpowiednim personelem:
1) posiada co najmniej 1 pracownika do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, posiadającymi:
- co najmniej wykształcenie średnie;
- kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) tj. pracownika socjalnego,
psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki
środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i
umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,
- półroczny staż pracy w jednostkach wymienionych w § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22
września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr. 189, poz.1598 z późn. zm.) (szpital psychiatryczny; jednostka organizacyjna pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; placówka terapii lub placówka oświatowa, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; ośrodek terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczy; zakład rehabilitacji, inna jednostka świadcząca specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca wymaga złożenia:
- wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane;
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do świadczenia usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ.