Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzaflary
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyGmina Szaflary
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00037949
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Szaflary

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Samorządu Terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89ff9788-a27e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004599/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0177/18 pn. „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/przetargi@szaflary.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w ust. 2), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie:a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania), lub b) za pomocą poczty elektronicznej email pod adresem wskazanym w pkt 4.4. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona w zakresie:formalnym Jakub Gasik: tel.: +48 18 261 23 14; e-mail przetargi@szaflary.plmerytorycznym Katarzyna Sowa tel.: +48 18 261 23 29; e-mail gkrpa@szaflary.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGGZ.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 191000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Wyżna.Część 1. Bańska Wyżna - Psycholog – 32 h/miesiąc tj. 256 h w 2021 roku i 160 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7a do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 38500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Wyżna.Część 2. Bańska Wyżna - Logopeda – 24 h/miesiąc tj. 192 h w 2021 roku i 120 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7b do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 6700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Wyżna.Część 3. Bańska Wyżna – Terapeuta - 8 h/miesiąc tj. 64 h w 2021 roku i 40 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7c do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 20200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Niżna.Cześć 4. Bańska Niżna - Psycholog – 24 h/miesiąc tj. 192 h w 2021 roku i 120 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7d do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 28900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Bańska Niżna.Część 5. Bańska Niżna - Terapeuta – 32 h/miesiąc tj. 256 h w 2021 roku i 160 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7e do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział BórCzęść 6 Bór - Psycholog – 20 h/miesiąc tj. 160 h w 2021 roku i 100 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7f do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 28900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Maruszyna.Cześć 7. Maruszyna - Psycholog – 24 h/miesiąc tj. 192 h w 2021 roku i 120 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7g do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 16800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Maruszyna.Część 8. Maruszyna - Terapeuta – 20 h/miesiąc tj. 160 h w 2021 roku i 100 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7h do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 Ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne wykształcenie oraz wykażą, że:Część 1, 4, 6 i 7 – PSYCHOLOG - posiada prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1026)Część 2 - LOGOPEDA - posiada udokumentowane przygotowanie do prowadzenia zajęć logopedycznych (dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych lub podyplomowych w zakresie logopedii)Część 3, 5 i 8 – TERAPEUTA – posiada udokumentowane przygotowanie do prowadzenia terapii o profilu potrzebnym w pracy z dzieckiem i rodziną3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że:4.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej:PSYCHOLOG (części 1, 4, 6 i 7 ) - 2 zamówienia (2 odrębne kontrakty) polegające na: prowadzenie zajęć specjalistycznych - psychologicznych o wskazanym zakresie przedmiotowym (m.in. diagnozowanie sytuacji wychowawczych, udzielanie pomocy psychologicznej, minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych) z dziećmi w wieku do 18. roku życia przeżywającymi trudności w życiu szkolnym, rodzinnym i osobistym;LOGOPEDA (część 2) – 2 zamówienia (2 odrębne kontrakty) polegające na: prowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych o wskazanym zakresie przedmiotowym (m.in. stymulowanie prawidłowego rozwoju mowy, kształtowanie prawidłowej mowy, zapobieganie wad wymowy, korygowanie wad wymowy) z dziećmi w wieku do 18. roku życia; TERAPEUTA (części 3, 5 i 8) – 2 zamówienia (2 odrębne kontrakty) polegające na prowadzenie zajęć specjalistycznych - terapeutycznych z dziećmi i młodzieżą o wskazanym zakresie przedmiotowym (m.in. nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego, organizowanie w ramach zajęć terapii, której celem będzie poprawia stanu fizycznego, psychicznego i społecznego funkcjonowania oraz pomoc w integracji w środowisku) z dziećmi w wieku do 18. roku życia4.2. posiadają odpowiednie wykształceniePSYCHOLOG ( części 1, 4, 6 i 7) - dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 osoba posiadająca stosowne wykształcenie zgodne z Rozdziałem XXIII pkt 2 SWZ.LOGOPEDA (część 2) - dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 osoba posiadająca stosowne wykształcenie zgodne z Rozdziałem XXIII pkt 2 SWZ.TERAPEUTA (części 3, 5 i 8) - dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 osoba posiadająca stosowne wykształcenie zgodne z Rozdziałem XXIII pkt 2 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: SWZ - Rozdział XXV Wykaz podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ - Rozdział XXV Wykaz podmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

SWZ - Rozdział XXVII - Opis sposobu przygotowywania ofert.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w projekcie umowy par.12 - załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI