Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych USŁUG PRANIA wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627827345
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych USŁUG PRANIA wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3b5155-f714-43ae-9516-850ce8817de9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191209/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa prania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rozdział VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/2U/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych USŁUG PRANIA wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Zamówienie stanowi jedną całość i nie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis, charakterystykę oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy załącznik nr 1A oraz załącznik nr 1B, które to załączniki stanowią załączniki do formularza ofertowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311200-8 - Usługi prowadzenia pralni
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek kiedy wykaże, że posiada:
- aktualne zezwolenie właściwego organu sanitarno – epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej, w tym bielizny z oddziałów noworodkowych;
- aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówieniem publicznym, w przypadku jeżeli stosowne przepisy takich dokumentów wobec Wykonawcy nie wymagają, to Wykonawca dokumentów nie składa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Opisu technologii prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 2. Planu higieny w zakładzie pralniczym wraz z opisem procedur postępowania z bielizną czystą i brudną z uwzględnieniem sposobu obchodzenia się z bielizną skażona, noworodkową i operacyjną. 3. Opisu środków transportu, sposobu ich mycia i dezynfekcji. 4. Wykazu środków piorących i dezynfekujących wraz z kartami charakterystyki, certyfikatami CE, świadectwami Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, opinia Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka w odniesieniu do środków przewidywanych do prania bielizny noworodkowej. 5. Kart technicznych tkaniny, potwierdzających gramaturę ,skład oraz chłonność – w odniesieniu do całego asortymentu. 6. Instrukcję użytkowania bielizny – dotyczy serwet operacyjnych oraz pościeli szpitalnej. 7. Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium RP; wpis producenta autoryzowanego przedstawiciela lub dystrybutora do Rejestru Wytwórców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli dotyczy) w od-niesieniu do bielizny opisanej w opisie przedmiotu zamówienia – „WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO W ODNIESIENIU DO BIELIZNY ” 8. Oświadczenia, że oferowane wyroby posiadają Deklarację Zgodności wydaną przez wytwórcę/autoryzowanego przedstawiciela oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy) - w odniesieniu do bielizny opisanej w opisie przedmiotu zamówienia – „WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO W ODNIESIENIU DO BIELIZNY ”
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Opisu technologii prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 2. Planu higieny w zakładzie pralniczym wraz z opisem procedur postępowania z bielizną czystą i brudną z uwzględnieniem sposobu obchodzenia się z bielizną skażona, noworodkową i operacyjną. 3. Opisu środków transportu, sposobu ich mycia i dezynfekcji. 4. Wykazu środków piorących i dezynfekujących wraz z kartami charakterystyki, certyfikatami CE, świadectwami Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, opinia Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka w odniesieniu do środków przewidywanych do prania bielizny noworodkowej. 5. Kart technicznych tkaniny, potwierdzających gramaturę ,skład oraz chłonność – w odniesieniu do całego asortymentu. 6. Instrukcję użytkowania bielizny – dotyczy serwet operacyjnych oraz pościeli szpitalnej. 7. Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium RP; wpis producenta autoryzowanego przedstawiciela lub dystrybutora do Rejestru Wytwórców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli dotyczy) w od-niesieniu do bielizny opisanej w opisie przedmiotu zamówienia – „WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO W ODNIESIENIU DO BIELIZNY ” 8. Oświadczenia, że oferowane wyroby posiadają Deklarację Zgodności wydaną przez wytwórcę/autoryzowanego przedstawiciela oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy) - w odniesieniu do bielizny opisanej w opisie przedmiotu zamówienia – „WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO W ODNIESIENIU DO BIELIZNY ”
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni