Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z Systemem RFID UHF w okresie 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokołów Podlaski
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-07-04
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00222889
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z Systemem RFID UHF w okresie
12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.3.) Oddział zamawiającego: Polska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.ks.Bosko 5

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozsokolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsokolow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z Systemem RFID UHF w okresie
12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-307d4cbb-f2d0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049682/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa usługa pralnicza i dezynfekcyjna bielizny szpitalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-307d4cbb-f2d0-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
b) poczty elektronicznej: zp@spzozsokolow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP-2810-204/II/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z Systemem RFID UHF dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim w okresie 12 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do
jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub
miejsce zamieszkania;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada opinię lub inny dokument właściwego organu
epidemiologicznego potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje pralnią posiadającą pełną barierę higieniczną
dla pralni szpitalnej;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (co
najmniej w zakresie odpowiedzialności deliktowej) z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 3.000.000,00
PLN dla jednej i wszystkich szkód, obejmujące ryzyko przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń (w tym
HIV i WZW) z limitem odpowiedzialności dla jednego i wszystkich zdarzeń nie mniejszym niż 1.000.000,00
PLN.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje
co najmniej trzy zamówienia na usługę prania bielizny szpitalnej o warto ś ci wykonanej nie mniejszej niż
500.000,00 PLN
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1. Dysponuje pralnią z pełną barierą higieniczną, w której będzie wykonywana usługa, wyposażoną w:
a). komorę do dezynfekcji materaców, koców, poduszek, w miejscu wykonywania usługi ze zintegrowaną
drukarką parametrów procesu dezynfekcji;
b). tunel do suszenia i odpylania odzieży ochronnej (finisher) w miejscu wykonywania usługi,
c). park maszynowy z automatycznym systemem dozującym środki piorące i dezynfekujące, posiadający
system rejestracji i archiwizacji danych: co najmniej datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia procesu oraz
numer programu w miejscu wykonywania usługi
d). automatyczne, przelotowe urządzenie do dezynfekcji wózków transportowych między stroną brudną, a
czystą pralni, w miejscu wykonywania usługi,
e). agregat do czyszczenia chemicznego asortymentu, którego nie można poddać procesowi prania wodnego,
który w procesie czyszczenia u żywa środków biodegradowanych, bezhalogenowych, w miejscu
wykonywania usługi,
f). sterylizator do sterylizacji bielizny i odzieży medycznej, w miejscu wykonywania usługi, który posiada
system rejestracji parametrów procesu sterylizacji z drukarką drukującą wydruk z przebiegu tego procesu,
który zapewni możliwość wykonania AWARYJNEJ sterylizacji bielizny medycznej.
g). co najmniej jedną pralnicę tunelową zakończoną wirówką do prania bielizny i odzieży operacyjnej
barierowej,
h). co najmniej jedną pralnicę tunelową zakończona prasą do prania bielizny płaskiej ogólno- szpitalnej
2. dysponują co najmniej jednym samochodem do transportu brudnego i czystego asortymentu,
posiadającego aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że jest przystosowany do
przewozu bielizny szpitalnej,
3. dysponują drugą pralnią z pełną barierą higieniczną, posiadającą aktualną opinię Państwowej Inspekcji
Sanitarnej i spełniającą wymagania zapisane w SWZ w zakresie stosowania określonej technologii prania i
dezynfekcji oraz wdrożenia norm jakościowych ISO i RABC, dysponującą systemem RFID kompatybilnym
z takim systemem w pralni podstawowej, która będzie wykorzystana w przypadku awarii uniemożliwiającej
korzystanie z pralni podstawowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł
(słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na wskazany rachunek bankowy w Getin Noble Bank S.A. nr
rachunku nr konta bankowego 23 1560 0013 2231 4433 3000 0001 z dopiskiem: ,,Wadium- postępowanie
znak FZP-2810-204/II/22

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy oraz zmian organizacyjnych Zamawiającego.
b) zmiany terminów wykonywania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy
d) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
e) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.