Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
1.3.1 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w Grójcu obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 1 - nie może być większa niż 70 km;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w Makowie Mazowieckim, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 2 - nie może być większa niż 30 km;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KMP w Płocku, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP/KPP, tj.:
zadanie nr 3 – w Płocku;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w Przasnyszu, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP/KPP, tj.:
zadanie nr 4 – w Przasnyszu;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Pułtusku, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP/KPP, tj.:
zadanie nr 5 – w Pułtusku;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KMP w: Radomiu, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP/KPP, tj.:
zadanie nr 6 – w Radomiu;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Sokołowie Podlaskim, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KPP, tj.:
zadanie nr 7 – w Sokołowie Podlaskim.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Szydłowcu, obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 8 - nie może być większa niż 35 km;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Zwoleniu obejmujące:
wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej.
W przypadku konieczności zlecenia przez lekarza medycyny pracy dodatkowych badań nie ujętych w Formularzu ofertowym, tj.: wykaz dodatkowych badań będą one rozliczane zgodnie z cennikiem badań ujętych w Wykazie cenowym dodatkowych badań w formularzu ofertowym.
Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wypełnienie i wskazanie cen brutto za badania ujęte w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku braku wyceny dodatkowych badań oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Dodatkowe badania rozliczane będą zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 2-4 wzoru umowy.
Ceny zaoferowane w Formularzu ofertowym w tabeli WYKAZ CENOWY DODATKOWYCH BADAŃ nie będą podlegać kryteriom oceny ofert.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 9 - nie może być większa niż 35 km.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
1. Usługi o których mowa w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy, wykonywane będą (codziennie) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym.
2. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późń. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r., Nr 149, poz. 1002);
b) prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
c) protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, dokumentacji medycznej, w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania. Powyższe przekazanie dokonane zostanie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od daty wpływu wezwania.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Białobrzegach.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KPP, tj.:
zadanie nr 10 – w Białobrzegach;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Grójcu
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 11 - nie może być większa niż 70 km;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Lipsku.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 12 - nie może być większa niż 55 km;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Przysusze.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KPP, tj.:
zadanie nr 13 – w Przysusze
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KMP w: Radomiu.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP, tj.:
zadanie nr 14 – w Radomiu
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KMP w: Siedlcach.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP, tj.:
zadanie nr 15 – w Siedlcach
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Sierpcu.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 16 - nie może być większa niż 45 km;
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Sochaczewie.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Dla poszczególnych zadań miejsce świadczenia usługi musi znajdować się w miejscowości, w której znajdują się poszczególne KMP/KPP, tj.:
zadanie nr 17 – w Sochaczewie.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Szydłowcu.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 18 - nie może być większa niż 35 km.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Wyszkowie.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 19 - nie może być większa niż 35 km.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Zwoleniu.
Szczepienia ochronne, wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie o terminach kolejnych dawek funkcjonariuszom i pracownikom.
Usługi wykonywane będą przynajmniej trzy dni w tygodniu, w obiekcie wskazanym w § 5 projektu umowy.
W przypadku szczepień nie ujętych w Formularzu Ofertowym, a zawartych
w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, Wykonawca realizował będzie szczepienia na identycznych zasadach jakie zaoferował w przypadku szczepień zawartych w Formularzu Ofertowym podlegających ocenie.
W przypadku funkcjonariuszy i pracowników zakwalifikowanych do udziału w misji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydania osobie podlegającej szczepieniu Międzynarodowej Książeczki Szczepień.
Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy w § 7.
Odległość od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps „wyznacz trasę samochodową” nie może być większa na poszczególne zadania:
zadanie nr 20 - nie może być większa niż 35 km.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 437), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002);
2. prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak
Część 14 : Tak
Część 15 : Tak
Część 16 : Tak
Część 17 : Tak
Część 18 : Tak
Część 19 : Tak
Część 20 : Tak
Dr n. med. Marek Rybarczyk - Ortopeda Warszawa
Warszawa (mazowieckie)
Gabinet Terapii uzależnień Bonus Tempus
Warszawa (mazowieckie)
Diagnostyka obrazowa Affidea
Warszawa (mazowieckie)
Ośrodek Terapii Uzależnień OD-NOWA
Ostrówek (mazowieckie)
Manufaktura Zdrowia - Fizjoterapia - Masaż - Akupunktura
Trąbki gm Pilawa pow garwoliński mazowiecki (mazowieckie)
DR DINA HADI - Klinika Medycyny Estetycznej
Warszawa (mazowieckie)
Ortopedia, chirurgia plastyczna, laryngologia, fizjoterapia warszawa
Warszawa (mazowieckie)
Emost Warszawa - terapia autyzmu terapia komórkowa
Warszawa (mazowieckie)
Toksyna botulinowa, botoks, kwas hialuronowy, mezoterapia
Błonie (mazowieckie)