Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla kadry oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz dla jedn. i pododdziałów na jej zaopatrzeniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • Zamawiający41. Baza Lotnictwa Szkolnego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00301498
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla kadry oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz dla jedn. i pododdziałów na jej zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla kadry oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz dla jedn. i pododdziałów na jej zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-433ea2f1-5630-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Badania medycyny pracy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za
pośrednictwem
Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
Wykonawca składa ofertę z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
Pozostałe dokumenty oraz forma komunikacji
(poza ofertą) można realizować za pośrednictwem powyższej platformy lub e-maila:41blsz.przetargi@ron.mil.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Ofertę
oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w
formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane
zostały w: Pełna instrukcja tekstowa
składania ofert, wysyłania wiadomości w Ogłoszeniu o Zamówieniu
(UE/PL)dostępnej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zostały one także
opisane w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest uzupełnieniem wskazanej
Instrukcji. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana
formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i
wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl, jak i na adres e-mail przesłanych przez
Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu
SPAM.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje; zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, włączona
obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., Oznaczenie
czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób
niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy
zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert np. złożenie oferty w
zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego” Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań tych dokumentów za
pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl – nie dotyczy ofert
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności
nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia i ofert. Formaty danych muszą być
zgodne z określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Szczegółowo informacje zawarte są w Rozdziale IX SWZ. Adres:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO2016/679,zamawiający informuje, że: a)administratorem Pani/a danych osobowych jest 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 – 521 Dęblin, NIP: 506-011-18- 75,REGON:061456920, kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl;b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, email: 41blsz.iod@ron.mil.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr 34/21/P”, prowadzonym w trybie podstawowym (wariant I) na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; d) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; e) odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; Udostępnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia ,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa wart. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; g) obowiązek podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; h)posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO (treść oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO została ujęta przez zamawiającego we wzorze formularza ofertowego – załącznika nr1 do SWZ. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Szczegóły w rozdziale IV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp –Zamawiający
informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, o których mowa w art.
19ust. 2 i 3 ustawy Pzp:a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. b) w postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18
ust.1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania. W
przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa wart.18ust.1rozporządzenia
2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa
w art.18ust.2rozporządzenia 2016/679.4.Udostępnianie, o którym mowa w ust.1 i2, ma zastosowanie
do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9ust.1rozporządzenia
2016/679, zebranych wtoku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o
których mowa w ust.3 i art.18ust.3–6, stosuje się odpowiednio. W przypadku korzystania przez osobę,
której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa
wart.15ust.1–3rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia Szczegóły w rozdziale IV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 34/21/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy
w roku 2022 dla kadry oraz pracowników Resortu Obrony Narodowej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek
i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej,
w załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym, załączniku Nr 5 do SWZ, tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy oraz załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Usługi medyczne obejmują wykonywanie następujących badań - w ilościach szacunkowych (zamówienie podstawowe – gwarantowane Wykonawcy):
konsultacje specjalistyczne:
1 Konsultacja neurologiczna - 100 szt.
2 Konsultacja dermatologiczna - 10 szt.
3 Konsultacja psychologiczna - 10 szt.
4 Konsultacja okulistyczna - 350 szt.
5 Konsultacja laryngologiczna - 200 szt.
6 Konsultacja psychiatryczna - 10 szt.
7 Konsultacja kardiologiczna - 10 szt.
8 Badania psychologiczne (psychotechniczne) dla kierowcy wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937) wykonywane przez psychologa uprawnionego do badań w zakresie psychologii transportu, zarejestrowanego w ewidencji psychologów prowadzonej przez Marszałka Województwa - 134 szt.
9 Badania lekarskie i wydanie orzeczenia dla pracownika na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2213) - 4 szt.
10 Końcowe badanie lekarskie i wydanie orzeczenia (Kodeks Pracy - Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 tekst jednolity) dla pracownika na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców - 90 szt.
11 Końcowe badanie lekarskie wraz z wydaniem orzeczenia w ramach badań profilaktycznych (wstępne, okresowe i kontrolne) dla pracowników RON i żołnierzy zawodowych (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) - 40 szt.
12 Badania lekarskie wraz z wydaniem orzeczenia osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2323) - 26 szt.
13 Badania psychologiczne wraz z wydaniem orzeczenia ,osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia) przez psychologa posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r, poz. 2323) - 26 szt.
14 Badanie psychologiczne dla operatorów wózków widłowych (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 tekst jednolity) oraz ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1175 tekst jednolity) - 8Szt.
15 Badania lekarskie wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 tekst jednolity) o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku związanym z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego przez lekarza posiadającego odpowiednie kwalifikacje, który odbył przeszkolenie w jednostce badawczo-rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego - pieczęć lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne z literą "J" – 18 szt.
16 Konsultacja psychologiczna dla pracowników zatrudnionych na stanowisku w kontakcie z materiałami wybuchowymi i amunicją – 28 szt.
17 Konsultacja psychologiczna dla pracowników zatrudnionych na stanowisku z obowiązkami prowadzenia pojazdu typu quad – 20 szt.
BADANIA LABORATORYJNE:
18 Morfologia krwi obwodowej z wzorem odsetkowym - 1384 szt.
19 Odczyn opadania krwinek czerwonych OB – 96 szt.
20 Retikulocyty – 100 szt.
21 Badanie ogólne moczu – 1384 szt.
22 Cukier – 1384 szt.
23 Cholesterol całkowity – 100 szt.
24 Trójglicerydy – 100 szt.
25 Cholesterol-HDL – 100 szt.
26 Cholesterol-LDL – 100 szt.
27 Bilirubina – 100 szt.
28 Aminotransferaza asparaginianowa (GOT-AST) – 100 szt.
29 Aminotransferaza alaninowa (GPT-ALT) – 100 szt.
30 Posiew kału w kierunku pałeczek Salmonella I Shigella (badania na nosicielstwo) - 84 szt.
31 GGTP – 100 szt.
BADANIA RADIOLOGICZNE I DIAGNOSTYCZNE
32.Rtg klatki piersiowej a-p - 1384 szt.
33. Spirometria – 50 szt.
34. Audiometria – 120 szt.
Zamawiający zastrzega, że wskazane w tabeli ilości badań
i konsultacji medycznych są ilościami szacunkowymi, które służyć mają jedynie do skalkulowania ceny oraz porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości badań mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, pod warunkiem nie przekroczenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za realizację zamówienia podstawowego, stanowiącego łączną kwotę brutto za realizację zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający, w związku ze swoją siedzibą oraz kierując się względami organizacyjnymi i ekonomicznymi wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką (miejscem świadczenia usług) w granicach administracyjnych miasta Dęblin, przy zachowaniu właściwych
i zgodnych ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wymogami i normami określającymi miejsce, warunki, wymagania personelu i sposób realizacji usług medycznych stanowiących przedmiot postępowania.
10) Zamawiający dopuszcza aby placówka Wykonawcy (miejsce świadczenia usług) znajdowała się w promieniu do maksymalnie 50 kilometrów od siedziby Zamawiającego (ul. Brygady Pościgowej 5,
08-521 Dęblin). W takim przypadku organizacja dowozu i odwozu pracowników Zamawiającego pomiędzy siedzibą Zamawiającego
a miejscem świadczenia usług przez Wykonawcę (placówką) oraz wszelkie koszty z tym związane, leżą po stronie Wykonawcy.
W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do codziennego dowozu i odwozu pracowników Zamawiającego spod siedziby Zamawiającego, za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie – koszt należy wliczyć w cenę usługi.
22) Wykonawca zapewni przynajmniej jeden dzień roboczy
w tygodniu (pn.-pt.), w którym będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista).
Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – czynności administracyjne związane z rozliczeniem płatności wynikających z realizowanej usługi objęte przedmiotem zamówienia.
6. Uregulowania odnoszące się do Podwykonawców:
6.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
6.2. Na podstawie art. 462 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie (w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SWZ), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 48 tygodni od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania ogólnej wartości umowy brutto wynikającej z oferty Wykonawcy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2022 r. Usługi realizowane będą według cen jednostkowych poszczególnych badań
i konsultacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
i aktualnych potrzeb Zamawiającego - w terminie 48 tygodni od dnia podpisania umowy (zgodnej z ofertą przetargową wykonawcy – wartością zamówienia łącznie ogółem obejmującego zarówno wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego, jak
i wynagrodzenie w ramach prawa opcji - z tabeli nr 1A formularza ofertowego – załącznika Nr 1 do SWZ, wynikającej z szacunkowych przewidywanych ilości badań i konsultacji).
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać badania i konsultacje specjalistyczne (łącznie z wykonywaniem niezbędnych badań laboratoryjnych i diagnostycznych) w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia się pacjenta.

Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przedmiotowych usług od poniedziałku do piątku w dni robocze od 7:00 do 18:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na skorzystanie z prawa opcji. Prawem opcji objęte jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla żołnierzy zawodowych oraz pracowników RON 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa w postaci zwiększenia ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamówienie podstawowe jest zamówieniem gwarantowanym Wykonawcy.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ), stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w zakresie mniejszym niż maksymalna ilość asortymentu określona w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. W takim przypadku Zamawiający złoży na piśmie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem informację dotyczącą uruchomienia prawa opcji. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Usługa zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu w przypadku odmowy realizacji prawa opcji karę umowną w wysokości 10 % wartości uruchomionego zamówienia opcjonalnego.
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie (do wyczerpania wartości zamówienia opcjonalnego).
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych za poszczególne rodzaje badań i konsultacji specjalistycznych określonych w umowie zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ, zgodnymi z cenami dla zamówienia podstawowego i na warunkach jak dla zamówienia podstawowego.
Zamówienie opcjonalne zostanie uruchomione po wyczerpaniu kwoty na realizację zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia do 50% ilości w ramach zamówienia podstawowego – dla poszczególnych pozycji asortymentowych (szacunkowe ilości badań i konsultacji w ramach prawa opcji: poz.: 1 – 50 szt., 2-5 szt., 3-5 szt., 4-175 szt., 5-100 szt., 6-5 szt., 7-5 szt., 8-67 szt., 9-2 szt., 10-45 szt., 11-20szt., 12-13 szt., 13-13 szt., 14-4 szt., 15-9 szt., 16-14 szt., 17-10szt., 18-692 szt., 19-48 szt., 20-50 szt., 21-692 szt., 22-692 szt., 23-50szt., 24-50szt., 25-50 szt., 26-50 szt.,27-50szt., 28-50szt., 29-50szt., 30-42 szt., 31-50 szt., 32-692szt., 33-25 szt., 34-60 szt.)

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X 1 (cena brutto oferty) – waga 60%
Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia (wartości zamówienia brutto ogółem obejmującego zarówno zamówienia realizowane w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia realizowane w ramach prawa opcji), podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ – w tabeli nr 1A (kolumna nr 13).
Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.
Sposób dokonywania oceny według wzoru:
X1 = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)
gdzie:
X1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać
w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 60 punktów.
X2 - „Ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)” - waga 40 %:
Opis kryterium „ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)”:
W kryterium „ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)” oceniany będzie zadeklarowana przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ - w Tabeli Nr 1B – ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista).
W kryterium „ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)” kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
X2 = (Dof : Dmax) x 100 x 40% (ilość punktów)
gdzie:
X2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „ilość dni roboczych
w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)”
Dof – ilość dni roboczych w tygodniu w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności: neurolog, laryngolog, okulista - w ofercie badanej (ocenianej).
Dmax – największa deklarowana liczba dni roboczych w tygodniu,
w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności: neurolog, laryngolog, okulista - spośród ocenianych ofert
Zadeklarowana przez Wykonawcę w ofercie ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)- nie może być mniejsza niż 1 dzień roboczy w tygodniu i nie może być większa niż 5 dni roboczych w tygodniu.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać
w kryterium „ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)” – wynosi 40 punktów.
Po obliczeniu ilości punktów według określonych wyżej wzorów
i opisów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert w celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej zamawiający wykorzysta poniższy wzór:
X n = X1+X2
Gdzie
Xn = suma punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert uzyskana przez ocenianą ofertę.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych kryteriów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę (sumę) punktów Xn obliczoną na podstawie powyższego wzoru.
Maksymalna suma punktów (Xn), jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dni roboczych w tygodniu, w których będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów spełnią wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej – do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.) prowadzonego przez Wojewodę, właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego,
a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ w kraju Wykonawcy.

Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów spełnią wykonawcy, którzy posiadają:
2.2.1. odpis z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.) prowadzonego przez Wojewodę, właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ w kraju Wykonawcy.
Wybrany Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń lub pozwoleń, a w szczególności odpisu z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.) określonych powyżej przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 3) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 5 do SWZ). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Podwykonawca powinien posiadać stosowne uprawnienia i zezwolenia niezbędne do realizacji powierzonej mu części przedmiotu zamówienia.
W przypadku wskazania Podwykonawcy w ofercie – Wykonawca ma przedstawić osobie odpowiedzialnej za jej realizację określone wyżej dokumenty dotyczące podwykonawcy w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej określonej w § 9 ust. 1 pkt 3) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznika nr 5 do SWZ).

W przypadku wskazania podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia – Wykonawca ma przedstawić osobie odpowiedzialnej za realizację umowy określone wyżej dokumenty dotyczące podwykonawcy w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy z podwykonawcą - pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej określonej w § 9 ust. 1 załącznika nr 5 do SWZ.

Zgodnie z art. 117. ust. 2 ustawy Pzp - warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, musi być spełniony przez tego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który będzie faktycznie realizował przedmiotowe zamówienie, jeżeli przepisy prawa wymagają posiadania takich uprawnień.

W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu członka takiego konsorcjum łączenie zdolności członków konsorcjum nie może następować w sposób dowolny. Liczy się rola, jaką członek grupy odegra przy realizacji zamówienia. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków wykonawca ma obowiązek złożenia wraz z ofertą oświadczenia,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni współwykonawcy. Oświadczenie nie stanowi dodatkowego zobowiązania do realizacji określonej części zamówienia, ponieważ zamawiający i tak może żądać wykonania całości lub określonej części zamówienia przez dowolnie wskazanego przez siebie wykonawcę ze względu na solidarną odpowiedzialność współwykonawców za wykonanie umowy
w sprawie zamówienia (art. 445 ust. 1 Pzp w zw. z art. 366 § 1 Kc). Celem art. 117 ust. 4 Pzp jest umożliwienie weryfikacji, czy planowany podział zadań pomiędzy członków konsorcjum zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych przez nich zasobów
2.3.sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

3. Spełnianie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów”:
3.1. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w pkt 3.3., potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2) zdolności technicznej lub zawodowej,
a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
3.6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
3.7.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

4. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia – szczegóły – rozdziale VI SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
8.1.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ);
8.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
8.1.3 oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny;
h) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
i) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
j) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp,
k) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
l) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ
UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt 8.1. składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
8.2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2 części A, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
8.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w pkt 8.1.2 i 8.1.3 (według wzoru – załącznika nr 7a do SWZ), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Zapis pkt 8.2. stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) spełniania warunków udziału w postępowaniu
7.1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 112 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający zażąda przedstawienia:
7.1.1. Pełny wydruk z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą z tzw. „księgi rejestrowej” prowadzonej przez Wojewodę, właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z dnia 2021 roku, poz. 711 ze zm.), a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ w kraju Wykonawcy.
Wybrany Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń lub pozwoleń, a w szczególności odpisu z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.) określonych powyżej przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 3) umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 5 do SWZ). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Podwykonawca powinien posiadać stosowne uprawnienia i zezwolenia niezbędne do realizacji powierzonej mu części przedmiotu zamówienia.
W przypadku wskazania Podwykonawcy w ofercie – Wykonawca ma przedstawić osobie odpowiedzialnej za jej realizację określone wyżej dokumenty dotyczące podwykonawcy w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej określonej w § 9 ust. 1 pkt 3) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznika nr 5 do SWZ).

W przypadku wskazania podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia – Wykonawca ma przedstawić osobie odpowiedzialnej za realizację umowy określone wyżej dokumenty dotyczące podwykonawcy w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy z podwykonawcą - pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej określonej w § 9 ust. 1 pkt 3) załącznika nr 5 do SWZ.
Zgodnie z art. 117. ust. 2 ustawy Pzp - warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, musi być spełniony przez tego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który będzie faktycznie realizował przedmiotowe zamówienie, jeżeli przepisy prawa wymagają posiadania takich uprawnień.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 do SWZ - podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zał. Nr 2a do SWZ – podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Z świadczenia musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zał. Nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz
z oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 i 2, także:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu - zał. Nr 2c do SWZ oraz
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zał. Nr 2b do SWZ) oraz
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w pkt 4 c), potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Oświadczenia, o których mowa w pkt 4a) i 4b) oraz zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4c) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby.
5. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 1-4 muszą być aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w tych oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII SWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.
Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo.
6.1. Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile dotyczy
6.2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Przed podpisaniem umowy - umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
b) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z
pełnomocnikiem;
c) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 3 SWZ przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8) Zgodnie z art. 117. ust. 2 ustawy Pzp - warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane.
10) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do
których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na
podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie
warunków udziału w postępowaniu wykazują zgodnie z pkt. 10).
12) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców (na wezwanie Zamawiającego).
13) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, potwierdzające
spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, przy czym dokumenty te składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku,
w zakresie i na zasadach opisanych w niniejszej SWZ.
14) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osoba lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków.
2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie jednostkowe, a w konsekwencji i pozostała część do zapłaty z kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 4 ust. 1, ulegną waloryzacji od dnia wejścia w życie nowej stawki VAT, w wysokości wynikającej z jej zmiany.
3. W przypadku zmian urzędowych cen badań specjalistycznych, będzie obowiązywać cena maksymalna ze zmienionego rozporządzenia, o których mowa w: Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
4. Gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę.
5. Na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi,
a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. Całkowita wartość umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 pkt 1 umowy może ulec zwiększeniu o nie więcej niż 10% w przypadkach trudnych do przewidzenia zwiększonych ilości badań i konsultacji nie ujętych wcześniej w formularzu ofertowym – zał. 2 do umowy, w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku, na warunkach określonych w niniejszej umowie. Zamawiający dokonywać będzie weryfikacji zaproponowanych cen jednostkowych badań - w celu stwierdzenia czy nie przekraczają one cen rynkowych.
6. Strony postanawiają, że mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać w umotywowanym pisemnym wniosku wykazującym zmianę wysokości kosztów usługi.
7. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 6 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 6.
8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 lit a) wartość netto wynagrodzenia nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 6 lit a), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami określonymi w SWZ w rozdziale XI należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings (na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania) -w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 30.11.2021r. do godz. 09:00. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty (załączniki)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
12.1. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.1.2. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
13. Dokument, o którym mowa w pkt. 12.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
14. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. W niniejszym przypadku stosuje się zapisy pkt. 13.
15. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pkt 12-14 stosuje się odpowiednio.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 2,3, 4 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie
nie dopuszcza składania ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych; rozliczeń w walutach obcych, aukcji elektronicznej, obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań na podstawie art. 121 ustawy Pzp; obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań na podstawie art. 60 ustawy Pzp; zebrania z Wykonawcami.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
5.1. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – czynności administracyjne związane z rozliczeniem płatności wynikających z realizowanej usługi objęte przedmiotem zamówienia.
5.2. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących czynności administracyjne związane z rozliczeniem płatności wynikających z realizowanej usługi objęte przedmiotem zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI