Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania, dezynfekcji
i czyszczenia na sucho wraz z transportem i częściową dzierżawą bielizny
oraz odzieży szpitalnej dla Szpitali Tczewskich S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220620689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 30-go Stycznia 57/58
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaletczewskiesa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania, dezynfekcji
i czyszczenia na sucho wraz z transportem i częściową dzierżawą bielizny
oraz odzieży szpitalnej dla Szpitali Tczewskich S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee84e3d6-b019-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA O KTÓRYCH MOWA ZOSTAŁY OPISANE W SWZ DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA, W CZ. X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE WW. OKOLICZNOŚCI ZAWIERA SWZ DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA W CZ. XXXVI, A TAKŻE ZAŁĄCZNIK NR 3 DO PROJEKTU UMOWY STANOWIĄCEJ ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE WW. OKOLICZNOŚCI ZAWIERA SWZ DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA W CZ. XXXVI, A TAKŻE ZAŁĄCZNIK NR 3 DO PROJEKTU UMOWY STANOWIĄCEJ ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/PN/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania, dezynfekcji
i czyszczenia na sucho wraz z transportem i częściową dzierżawą bielizny
oraz odzieży szpitalnej dla Szpitali Tczewskich S.A.
Przedmiot zamówienia i jego zakres oraz główne parametry zostały szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do SWZ
jak również w projekcie umowy (kwestie formalne) stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39518000-6 - Bielizna szpitalna
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: Cena oferty
Waga - 100 %
przy czym każdej ofercie (nie odrzuconej) przyznana będzie liczba punktów obliczona według następującego wzoru:
Cmin
Pof = -------------------- x 100
Cof
gdzie:
Pof - liczba punktów przyznanych ofercie,
Cmin - najniższa z oferowanych cen,
Cof - cena rozpatrywanej oferty.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
- nie podlega odrzuceniu i spełnia opisane w SWZ warunki udziału w postępowaniu,
- odpowiada wymaganiom określonym w aktualnie obowiązującej ustawie pzp,
- odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszej SWZ,
- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria wyboru ofert – uzyskałą największą liczbę punktów.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do kryterium najniższej ceny, a oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 100.
3. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4. Oferta zostanie odrzucona w przypadkach określonych w art. 226 pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się:
a) posiadaniem odpowiednich środków transportu, w celu wykonania niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi - minimun 1 (jeden) pojazd przystosowany oraz uprawniony do transportu czystej i brudnej bielizny szpitalnej,
b) posiadaniem co najmniej 1 (jednego) urządzeniem do ozonowania przeznaczonego do dezynfekcji asortymentu innego – specjalnego, o którym mowa w niniejszej SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy podać także listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej) wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – informacje potwierdzające, że powiązania z innym podmiotem zaangażowanym w przygotowanie postępowania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w sek.I, pkt 1.1 niniejszej części SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1,2,3,4,6 ustawy pzp.
Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, zawierający informacje o posiadaniu
- odpowiednich środków transportu, w celu wykonania niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi, tj. minimun 1 (jednego) pojazdu przystosowanego oraz uprawnionego do transportu czystej i brudnej bielizny szpitalnej,
- co najmniej 1 (jednego) urządzeniem do ozonowania przeznaczonego do dezynfekcji asortymentu innego – specjalnego, o którym mowa w niniejszej SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- Materiały informacyjne producenta (ulotki, foldery, inne opisujące przeznaczenie) posiadanego urządzenia do ozonowania.
- certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu kontroli skażenia biologicznego tekstyliów wg normy PN-EN 14065 RABC i certyfikat potwierdzający wdrożenie normy ISO 9001 w firmie Wykonawcy, a także certyfikat potrwierdzjący wdrożenie Systemu Zarządzania Środowiskowego w firmie Wykonawcy według normy ISO 14001 lub wdrożenie systemu EMAS (System Ekozarządzania i Audytu, opracowany przez Komisję Europejską).
- certyfikat niezależnego akredytowanego laboratorium potwierdzający zgodność ze specyfikacją CEN/TS 14237 oraz Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 klasa I z niezależnego laboratorium, dla dzierżawionej bielizny szpitalnej lub równoważny mający potwierdzić, że produkty te są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających wpływ na stan zdrowia człowieka.
- Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 klasa II z niezależnego laboratorium, dla dzierżawionej odzieży ochronnej (operacyjnej) szpitalnej lub równoważny mający potwierdzić, że produkty te są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających wpływ na stan zdrowia człowieka.
- Na potwierdzenie parametrów fizycznych i mechanicznych opisanych w niniejszej SWZ: Karty Danych Tecznicznych wystawionych przez producenta wyrobów dla wyrobów i Karty Danych Technicznych wystawionych przez producenta tkanin dla tkanin (powłoki, powłoczki, prześcieradła, podkłady, pościel kolorowa, odzież ochronną (operacyjną) szpitalną, worki do bielizny).
- certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną dla dzierżawionej odzieży ochronnej (operacyjnej) szpitalnej potwierdzający bezpieczeństwo, ochronę użytkownika, zapewnione w wyniku stosowania do produkcji odzieży szpitalnej materiałów barierowych spełniające wszystkie parametry, zgodnie z normą PN-EN 13795.
- certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną dla dzierżawionej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej (operacyjnej) szpitalnej, pokrytej apreturą bakteriostatyczną, potwierdzający spełnianie wymagań normy PN-EN ISO 20743 – Wyznaczenie aktywności antybakteryjnej wyrobów włókienniczych – potwierdzenie apratury bakteriostatycznej i jej skuteczności.
- Deklaracja zgodności dla dzierżawionej odzieży ochronnej (operacyjnej) szpitalnej (wyrób niejałowy).
- Wpis do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych dla dzierżawionej odzieży ochronnej (operacyjnej) szpitalnej (wyrób niejałowy).
- dla elektronicznych znaczników przeznaczonych dla dzierżawionego asortymentu (tagów/chipów):
a) certyfikat ISO 9001 oraz certyfikat ISO 14001 producenta tagów przynajmniej w zakresie badania, rozwoju, produkcji i sprzedaży systemów identyfikacji (RFID) w celu identyfikacji tekstyliów
b) oświadczenie producenta tagów o ich zgodności z normą ISO 18000-6C
c) oświadczenie producenta tagów informujące o ich pasywności, nieszkodliwości dla ludzi i urządzeń elektronicznych stosowanych w placówce służby zdrowia np. rozrusznik serca, defibrylator, TK, RTG
- aktualna pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonywania usługi prania lub dokument równoważny o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą, w tym utrzymywaniu zakładu w należytym stanie higieniczno-sanitarnym w sposób zapobiegający zakażeniom i chorobom zakaźnym.
- aktualna pozytywna opinia właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub dokument równoważny, potwierdzająca, że środki transportu (min. 1 środek transportu) używane przez wykonawcę zapewniają bezpieczeństwo sanitarno - epidemiologiczne, spełniając tym samym wymagania do świadczenia usługi objętej niniejszym postępowaniem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
WSZYSTKIE WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKI DOWODOWE W SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane przez Zamawiajacego. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, składane przez Wykonawców wraz z ofertą:
a) Wypełniony i odpowiednio podpisany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
b) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się wówczas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego notariusza) do reprezentowania Wykonawcy - w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty (np. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru), chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 2070 z późn. zm.), o ile Wykonawca w złożonej ofercie wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Odpowiednio podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
ORAZ INNE DOKUMENTY WSKAZANE W SWZ DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58, ust. 1 pzp).
2. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnictwa / upoważnienia musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotwym postępowaniu. Stosowne Pełnomocnictwo / Upoważnienie w formie elektronicznej należy załączyć do oferty. 2.1. Zasady w zakresie pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostały opisane w cz. IX, sek. I, pkt 1.2. ppkt b) niniejszej SWZ – należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo do oferty, jeśli dotyczy.
3. Zamawiający wszelką korespondencję (oświadczenia, dokumenty itp.) będzie kierował do wyznaczonego zgodnie z zasadami, w pkt. 2, powyżej, pełnomocnika/ lidera.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi / roboty budowlane (jeśli dotyczy) wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ (Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w cz. IX, sek. I, pkt 1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym Oświadczenie Wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonaców.
10. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie pzp są traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikjący z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli zostałą dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zamiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym z Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa - w myśl pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania - do dnia 07-04-2022r., do godz. 11:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-05