IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: a/ zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku zmiany stawki podatku VAT niezmienną pozostaje cena jednostkowa danego Produktu netto. b/ zmiany ceny urzędowej zbytu określonej w odpowiednich przepisach dla danego Produktu lub wprowadzenia urzędowej ceny zbytu na dany Produkt odpowiednimi przepisami. O zmianie lub wprowadzeniu urzędowej ceny zbytu Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego. Zamawiający, w przypadku wprowadzenia lub zmiany urzędowej ceny zbytu na kwotę wyższą niż cena, za którą Zmawiający nabywał Produkt odpowiednio przed wprowadzeniem lub zmianą ceny urzędowej zbytu, uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na przyszłość w zakresie dostaw Produktu, którego cena urzędowa zbytu została wprowadzona lub zmieniona w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia lub zmiany urzędowej ceny zbytu na kwotę wyższą niż cena, za którą Zmawiający nabywał Produkt przed wprowadzeniem lub zmianą ceny urzędowej zbytu. W przypadku wysłania oświadczenia listem liczy się dla zachowania terminu data jego nadania w placówce pocztowej. c/ zniesienia ceny urzędowej zbytu określonej w odpowiednich przepisach dla danego Produktu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie po zniesieniu ceny urzędowej przedłożyć Zamawiającemu propozycję nowej ceny na Produkt, którego dotyczy zniesienie ceny urzędowej zbytu wraz z uzasadnieniem wskazanej ceny, uwzględniając w szczególności cenę Produktu oferowaną na rynku po zniesieniu jego ceny urzędowej zbytu. Zamawiający w przypadku braku akceptacji zaproponowanej ceny uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na przyszłość w zakresie dostaw Produktu, którego cena urzędowa zbytu została zniesiona w terminie 14 dni od dnia przedłożenia propozycji przez Wykonawcę. W przypadku wysłania oświadczenia listem liczy się dla zachowania terminu data jego nadania w placówce pocztowej. W przypadku akceptacji propozycji Wykonawcy strony dokonają stosownej zmiany umowy w zakresie ceny Produktu, którego cena urzędowa zbytu została zniesiona. W przypadku gdy po zmianie umowy we wskazanym zakresie zostanie ponownie wprowadzona w trakcie trwania niniejszej umowy cena urzędowa na dany Produkt, postanowienia pkt b/ powyżej stosuje się odpowiednio. d/ zmiany wielkości opakowań danego Produktu wprowadzonych przez producenta. W takiej sytuacji nastąpi przeliczenie przez strony ceny danego Produktu odpowiednio do nowego opakowania z zachowaniem zasad proporcjonalności wielkości opakowania i ceny za opakowanie. e/ Zmiana cen Produktów, o której mowa w ustępie 2a i b niniejszego paragrafu, wynikająca ze zmiany/wprowadzenia cen urzędowych lub zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT), obowiązuje z dniem ich wprowadzenia przez stosowne przepisy i nie wymaga sporządzania aneksu do umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Produkty po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu. Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny za Produkty dostarczone Zamawiającemu, przed dniem zmiany stawki podatku VAT/zmian czy wprowadzenia ceny urzędowej. f/ Faktury wystawiane będą za faktycznie dostarczone zgodnie z danym zamówieniem Produkty. Ceny na poszczególnych fakturach będą wyliczone na podstawie wartości jednostkowych netto faktycznie dostarczonych Produktów wynikających ze złożonego zamówienia, mając na uwadze ust.2. Ceny jednostkowe netto Produktów określone zostały w załączniku nr 1. g/ Zamawiający nie ma obowiązku przyjęcia i zapłaty za Produkty dostarczone ponad złożone zamówienie. h/ W przypadku zawieszenia, wstrzymania lub zakończenie produkcji bądź wycofania Produktu z obrotu w trakcie trwania umowy strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiednika Produktu o parametrach nie gorszych od Produktu objętego umową. W takim przypadku cena za produkt zamienny zostanie określona przez strony według ceny katalogowej netto zamiennego produktu, z tym zastrzeżeniem, że cena ta nie może być wyższa od ceny netto za dany Produkt, objęty umową, którego produkcję zawieszono, wstrzymano lub zakończono bądź który został wycofany z obrotu, uwzględniając także w tym zakresie ilość Produktu znajdującego się w opakowaniu oraz ilość produktu zamiennego znajdującego się w danym opakowaniu. W przypadku braku możliwości dostarczenia danego Produktu na skutek okoliczności opisanych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającemu o powzięciu wskazanej wiadomości wraz z informacją, w zakresie w jakim jest znana Wykonawcy, o przyczynie niedostępności oraz o czasie braku Produktu na rynku. i/ Wykonawca, mając na uwadze §4 ust.1 projektu umowy informuje niezwłocznie Zamawiającego o zmianie numeru telefonu, faks lub adresu e-mail. Strony niezwłocznie dokonają aktualizacji umowy w tym zakresie. j/ w innych przypadkach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
27.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 – dostawy wyrobów medycznych stosowanych w gabinetach stomatologicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141800-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 - dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 – dostawy materiałów opatrunkowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 – dostawy przyrządów do nakłuwania żył i przetaczania płynów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141300-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 – dostawy pieluchomajtek, podkładów i wkładek urologicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33772000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 – dostawy środków biobójczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 – dostawy środków ochrony osobistej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 – dostawy pojemników na odpady medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 34928480-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 – dostawy rękawic diagnostycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 18424300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet nr 10 – dostawy środków do dezynfekcji powierzchni i kosmetyków do higienicznego mycia rąk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33631600-8, 33711500-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet nr 11 - dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do badań endoskopowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet nr 12 – dostawy środków do dezynfekcji videogastroskopu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet nr 13 - dostawy środków dezynfekcyjnych do wirówki rehabilitacyjnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet nr 14 - dostawy środków dezynfekcyjnych do wanny z hydromasażem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, produktów biobójczych, produktów leczniczych, kosmetyków oraz pojemników na odpady medyczne zwanych dalej „Produktami”, ujętych w pakietach 1-14, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 14 włącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: