Sukcesywne dostawy przez okres 36 miesięcy płynów oraz zestawów do leczenia nerkozastępczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy przez okres 36 miesięcy płynów oraz zestawów do leczenia nerkozastępczego u chorych z ciężką sepsą i wstrząsem septycznym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej w Końskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00079742
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy przez okres 36 miesięcy płynów oraz zestawów do leczenia nerkozastępczego u chorych z ciężką sepsą i wstrząsem septycznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413902314

1.5.8.) Numer faksu: 413902319

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marketing@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy przez okres 36 miesięcy płynów oraz zestawów do leczenia nerkozastępczego u chorych z ciężką sepsą i wstrząsem septycznym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae63482-c9bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: We
wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługująsię numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania.
Dokumentyelektroniczne,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób
sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 27 czerwca2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówieniapublicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych
orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSUiZP/252/AD/7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 900000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy przez 36 miesięcy płynów oraz zestawów do leczenia nerkozastępczego u chorych z ciężką sepsą i wstrząsem septycznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 33181510-0 - Płyny do terapii nerkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria
oceny ofert przedstawione poniżej. . Nazwa kryterium Waga kryterium 1 - cena - 60 % 2 - termin
płatności - 20 %3 - termin realizacji - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zawiera-Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. –
Zawiera-Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

4) zdolności technicznej lub zawodowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.-
Zawiera-Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Postanowienia dotyczące społecznej i zawodowej integracji osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych:-Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
5. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa wpkt. VI.2 ppkt. 1) SWZ,
należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, dołączyć dokumentypotwierdzające, że wykonawca
jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,prowadzonych w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż6 miesięcy przed jego złożeniem .6.
W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o którychmowa w pkt. VI.2 ppkt. 2) SWZ,
należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć następującepodmiotowe środki dowodowe:
1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisudo rejestru działalności
regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonychusług w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 7. W celu oceny spełnieniaprzez wykonawcę
warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 3) SWZ, należy, pod rygoremwykluczenia z postępowania,
złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: - ZawieraOświadczenie Wykonawcy – wg.
załącznika nr 3 do SIWZ 8. W celu oceny spełnienia przezwykonawcę warunków, o których mowa w
pkt. VI.2 ppkt. 4) SWZ, należy, pod rygorem wykluczenia zpostępowania, złożyć następujące
podmiotowe środki dowodowe: - Zawiera- OświadczenieWykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia napodstawieokoliczności, o których mowa niniejszej SWZ należy dołączyć do oferty pod
rygoremwykluczenia z postępowania, następujące podmiotowe środki dowodowe: - Zawiera-
OświadczenieWykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SIWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 1)
SWZ,należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, dołączyć dokumenty potwierdzające,
żewykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych wkraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcyprzed jego złożeniem .6. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o
których mowaw pkt. VI.2 ppkt. 2) SWZ, należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania,
złożyć następującepodmiotowe środki dowodowe: 1) odpowiedniego zezwolenia, licencji,
koncesji lub potwierdzeniawpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest
niezbędne do świadczeniaokreślonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, 7. Wcelu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa
w pkt. VI.2 ppkt. 3) SWZ,należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć następujące
podmiotowe środkidowodowe: - Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do
SIWZ 8. W celuoceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt.
4) SWZ, należy,pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć następujące podmiotowe
środki dowodowe: -Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani
sąoni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zawiera-Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. –
Zawiera-Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

4) zdolności technicznej lub zawodowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.-
Zawiera-Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SWZ

3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Postanowienia dotyczące społecznej i zawodowej integracji osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych:-Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
5. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mobilnego fryzjera - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mobilnego fryzjera Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI