Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów dezynfekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów dezynfekcyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc97cffa-d36f-48c6-81d6-8be065998455
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f1563
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-39-2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do dezynfekcji ssaków i ślinociągów stomatologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru i fenoli.
Rejestracja: wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Butelka 6 litrów.
Zakres i czas działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV), Tbc - do 2 h.
Ilość na 24 miesiące: 6 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat enzymatyczny do manualnego mycia i wstępnej dezynfekcji silnie zabrudzonych narzędzi: przed dezynfekcją maszynową, mający również zastosowanie w przepływowej myjni ultradźwiękowej do mycia i dezynfekcji narzędzi laparoskopowych oraz oprzyrządowania do endoskopów. Preparat, niepieniący. Czas stabilności roztworu roboczego minimum 24h. Bez aldehydu, związków chlorowych i fenolowych.
Rejestracja: wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Opakowanie 6 kg.
Zakres i czas działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV). Czas działania do 15 minut.
Ilość na 24 miesiące: 38466 litrów roboczych.
UWAGA!
1. Jeśli do sprawdzenia stabilności roztworu na 24 godziny konieczne jest użycie pasków testowych lub innego systemu weryfikacji, musi być dostarczony bezpłatnie wraz z dostawą preparatu dezynfekcyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat chlorowy sporobójczy do dezynfekcji zanieczyszczonych powierzchni substancją organiczną. Postać: tabletki (tabela dozowania - ilość tabletek potrzebna do przygotowania roztworu roboczego o pożądanym stężeniu). Wyrób biobójczy.
Wielkość opakowania: Tabletki 300 szt.
Zakres i czas działania: Spektrum: B, V, F, Tbc, S (C. difficile zgodnie z normą EN17126). Czas działania do 15 min.
Ilość na 24 miesiące: 126 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporobójcze chusteczki na bazie nadtlenku wodoru, do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego skażonego C. difficile, również z możliwością inaktywacji materiału biologicznego. Skuteczność mikrobójcza w warunkach brudnych potwierdzona badaniami wg norm europejskich. Rozmiar chusteczki minimum 20x20 cm. Wyrób medyczny i produkt biobójczy.
Wielkość opakowania: Opakowanie 50 szt.
Zakres i czas działania: Spektrum: B (EN 13727, EN-16615), Tbc (EN 14348), F (16615), V (EN 14476), S (EN 17126). Czas działania do 10 min.
Ilość na 24 miesiące: 100 opakowań chusteczek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat sporobójczy do dezynfekcji dużych powierzchni zanieczyszczonych i niezanieczyszczonych substancją organiczną oraz powierzchni sprzętu medycznego. Możliwość zastosowania preparatu w obecności pacjentów. Wyrób medyczny i produkt biobójczy.
Wielkość opakowania - Postać: proszek max wielkość op. 5 kg lub płyn – max wielkość 5 litrów, lub tabletki opakowanie 200-300 sztuk tabletek.
Zakres i czas działania: Spektrum: B, F, V – EN 14476, Tbc, S-EN 13704, w czasie do 15 min. Preparat dodatkowo przebadany zgodnie z normą EN 16615.
Ilość na 24 miesiące: 10 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Alkaliczny środek do mycia kaczek i basenów. Niepieniący, dostosowany do wody o każdej twardości. Kompatybilny ze środkiem z pozycji 2. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania - Opakowanie: 5 l.
Ilość na 24 miesiące: 114 litrów.
poz. 2 - Kwaśny produkt płuczący do basenów i kaczek, dobrze wiążący wapń, na bazie kwasów organicznych. Zabezpiecza przed tworzeniem się kamienia. Odpowiedni dla wody o każdym stopniu twardości. Kompatybilny z pozycją 1.
Wyrób medyczny
Wielkość opakowania - Opakowanie: 5 l.
Ilość na 24 miesiące: 114 litrów.
W/w środki muszą być kompatybilne ze sobą oraz dopuszczone do stosowania w myjniach - dezynfektorach: AT-OS s.r.l (typ AF 2.60 PG) oraz Steelco BP100 HE.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chusteczki do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego np. głowic USG, stetoskopów itp. Rozmiar min. 15x20 cm i gramatura 50g na metr kwadratowy. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: op 200 szt.
Zakres i czas działania: Spektrum: B, F, V (HIV, HBV, Rota, Noro), Tbc w czasie do 15 min. Preparat przebadany wg normy EN 16615 – 1 minuta.
Ilość na 24 miesiące: 2426 opakowań chusteczek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat sporobójczy do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego zanieczyszczonych i niezanieczyszczonych substancją organiczną, również do oddziału neonatologii (do dezynfekcji inkubatorów). Bezpieczny do stosowania, nietoksyczny, o nieuciążliwym zapachu, bez chloru, aldehydów, fenolu. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Opakowanie 5 litrów.
Zakres i czas działania: Spektrum: B, V (Adeno, Polio), F, Tbc, S (C. difficile). Czas działania do 10 minut.
Ilość na 24 miesiące: 17 litrów roboczych.
Uwaga: W przypadku zaoferowania preparatu w formie koncentratu Zamawiający wymaga nieodpłatnego użyczenia systemu dozującego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat (koncentrat) do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni, oraz sprzętu medycznego niezanieczyszczonych substancją organiczną. Dopuszczony do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie oraz do powierzchni mających kontakt z żywnością, również do stosowania w oddziale neonatologii. Dobre właściwości myjące (zastosowanie do tarkietu). Wyrób medyczny, produkt biobójczy.
Wielkość opakowania: Opakowanie koncentratu: 5 l/ 5 kg.
Zakres i czas działania: Spektrum działania: B, Tbc, F, V (Rota, Vaccinia, HIV, HBV, HCV) w czasie działania do 15 min.
Ilość na 24 miesiące: 18492 litrów roboczych.
UWAGA!
1. Do Grupy nr 9 – dodatkowo Zamawiający wymaga dołączenia zestawu do kontroli czystości środowiska szpitalnego w postaci znaczników fluorescencyjnych (w postaci pisaka lub inne) oraz latarki do odczytu, w ilości 25 zestawów nieodpłatnie na własność.
2. Do Grupy nr 9 Zamawiający wymaga nieodpłatnego użyczenia 2 systemów dozujących.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do dezynfekcji pokryw inkubatorów oraz do dezynfekcji wanien z hydromasażem i sprzętu rehabilitacyjnego (do tworzywa sztucznego, pleksiglas itp.) w postaci pianki ze spryskiwaczem pianowym. Dobre właściwości myjące. Preparat gotowy do użycia, bez rozcieńczenia. Pozytywna opinia IMiDz lub jednostki równoważnej. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Pojemność: butelka z atomizerem lub spryskiwaczem 0,75 - 1 litr.
Zakres i czas działania: Spektrum: szerokie spektrum B (w tym MRSA), Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV), Adenonovirusy, Rotavirusy, Norovirusy. Czas działania: 5-10 min.
Ilość na 24 miesiące: 100 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat na bazie mieszaniny alkoholi do powierzchni trudno dostępnych. Preparat gotowy do użycia.
Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania - Pojemność: butelka ze spryskiwaczem 1 litr.
Zakres i czas działania: Spektrum: B (w tym MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota, Noro), Adenovirus Tbc w czasie działania do 5 minut. Preparat przebadany zgodnie z normą EN 16615.
Ilość na 12 miesięcy: 600 opakowań a 1 l.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Preparat alkaliczny do mycia narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego, kontenerów narzędziowych Primeline, narzędzi wykonanych z aluminium - również anodowanego, niepieniący, bezwonny, alkaliczny, pH roztworu roboczego od 10-13,5, niewymagający neutralizacji, zawierający enzymy, tenzydy, środki konserwujące, inhibitory korozji, usuwający osady z narzędzi i myjni.
Rodzaj i wielkość opakowania: Kanister 6 l koncentrat.
Zapotrzebowanie na 12 miesięcy: 750 litrów.
poz. 2 - Preparat dezynfekcyjny do narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego - środek niepieniący, na bazie aldehydu glutarowego.
Rodzaj i wielkość opakowania: Kanister 6 l koncentrat.
Zakres i czas działania: B, V (w tym wirusy termooporne), F, Tbc (Mycobacterium tuberculosis) temperatura
55-60 stopni Celsjusza przez 5 minut.
Zapotrzebowanie na 24 miesięcy: 120 litrów.
poz. 3 - Płynny preparat płuczący do szybkiego, bezzaciekowego płukania po maszynowym myciu i dezynfekcji, neutralizujący pozostałości alkaliczne środka myjącego, zapobiegający powstawaniu osadów pochodzących z wody zmiękczonej używanej do procesu ostatniego płukania, pH roztworu roboczego ok. 3-7, na bazie środków powierzchniowo czynnych oraz konserwujących.
Rodzaj i wielkość opakowania: Kanister 6 l koncentrat.
Zapotrzebowanie na 24 miesięcy: 40 litrów.
poz. 4 - Płynny, kwaśny środek neutralizujący do neutralizacji pozostałości alkalicznych w procesie dekontaminacji maszynowej na bazie kwasu cytrynowego.
Rodzaj i wielkość opakowania: Kanister 6 l koncentrat.
Zapotrzebowanie na 24 miesięcy: 79 litrów.
poz. 5 - Preparat do manualnego mycia i wstępnej dezynfekcji silnie zabrudzonych narzędzi: przed dezynfekcją maszynową, mający również zastosowanie w przepływowej myjni ultradźwiękowej do mycia i dezynfekcji narzędzi laparoskopowych oraz oprzyrządowania do endoskopów. Preparat, niepieniący, bardzo dobrze usuwający zanieczyszczenia organiczne przy wysokiej ochronie materiałowej dekontaminowanych instrumentów medycznych. Bez aldehydu, związków chlorowych, nadtlenowych i fenolowych.
Rodzaj i wielkość opakowania: Kanister 6 l koncentrat.
Zakres i czas działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV). Czas działania do 15 minut. W przypadku zastosowania myjni ultradźwiękowej – bardzo dobre właściwości myjące w temperaturze około 40 stopni Celsjusza (brak działania uszkadzającego na dezynfekowane narzędzia).
Zapotrzebowanie na 24 miesięcy: 300 litrów.
poz. 6 - Preparat do wstępnego mycia i dezynfekcji zabrudzonych narzędzi w miejscu ich użytkowania, niepieniący, bardzo dobrze usuwający zanieczyszczenia organiczne przy wysokiej ochronie materiałowej dekontaminowanych instrumentów medycznych, bez aldehydu, związków chlorowych, nadtlenowych i fenolowych.
Rodzaj i wielkość opakowania: Kanister 6 l koncentrat.
Zakres i czas działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV), w czasie do 15 minut (brak działania uszkadzającego na dezynfekowane narzędzia).
Zapotrzebowanie na 24 miesięcy: 100 litrów.
UWAGA!
1. Wszystkie preparaty z Grupy nr 12 muszą wykazywać kompatybilność materiałową ze sprzętem poddawanym procesom dekontaminacji oraz kompatybilność względem siebie.
2. Urządzenia pracują przy użyciu wody wodociągowej i zmiękczonej, niezdemineralizowanej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Koncentrat preparatu do mycia maszynowego sprzętu endokopowego i bronchofiberoskopów przy użyciu w wodzie uzdatnionej i zmiękczonej, płynny, niewymagający neutralizatora, niepieniący, bezwonny, skutecznie usuwa pozostałości organiczne, alkaliczny, enzymatyczny. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Kanister do 6 l.
Zakres i czas działania: Temperatura 50 stopni Celsjusza w czasie 5 minut.
Ilość na 24 miesiące: 380 litrów roztworu.
poz. 2 - Koncentrat preparatu dezynfekcyjnego do dezynfekcji w myjniach-dezynfektorach, sporobójczy do sprzętu endokopowego i bronchofiberoskopów, na bazie aldehydu glutarowego lub kwasu nadoctowego. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Kanister do 6 l.
Zakres i czas działania: B, F, V, Tbc, S (C. difficile) w czasie 5 min.
Ilość na 24 miesiące: 290 litrów roztworu.
poz. 3 - Enzymatyczny preparat do wstępnego mycia endoskopów i bronchofiberoskopów, niepieniący, z możliwością zastosowania w myjkach ultradźwiękowych. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Kanister do 6 l.
Ilość na 24 miesiące: 1280 litrów roztworu.
UWAGA! 1. Przed podłączeniem preparatów Wykonawca w razie konieczności dokona kalibracji i dostosowania urządzenia do nowych preparatów na własny koszt.
2. Prepraty muszą być przeznaczone do bezpiecznego stosowania w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E2, INNOVA E3.
3. Preparaty z Grupy nr 13 muszą wykazywać kompatybilność materiałową ze sprzętem poddawanym procesom dekontaminacji. W zakładzie Endoskopii i względem siebie - produkty PENTAX.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Chusteczki alkoholowe lub na nadtlenku wodoru do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego, niepozostawiające smug. Rozmiar min. 15x20 cm i gramatura 50 g/metr kwadratowy. Wyrób medyczny.
Wielkość opakowania: Opakowanie 100 sztuk.
Zakres i czas działania: Spektrum: B, F, Tbc wg normy EN16615, V (HIV, HBV, HCV) wg normy EN 14476. Czas działania do 5 minut.
Ilość na 24 miesiące: 100 opakowań chusteczek.
poz. 2 - Preparat sterylny, wolny od przetrwalników alkohol 70% IPA, rozcieńczony w najwyższej jakości wodzie do iniekcji (wg Pharmakopei Europejskiej). Pakowany w podwójne worki foliowe w celu łatwego transportu do pomieszczeń czystych o klasie A i B oraz sterylizowany radiacyjnie.
Wielkość opakowania: Butelka ze spryskiwaczem w opakowaniu 0,5 litra.
Zakres i czas działania: B, F, drożdżaki. Czas działania do 15 minut.
Ilość na 24 miesiące: 60 opakowań.
poz. 3 - Sterylny preparat do usuwania tłustych i lepkich zanieczyszczeń, a także rutynowego utrzymania czystości. Niejonowy, neutralny detergent o ph 6-8 zawierający w składzie zdejonizowaną wodę oraz etoksylonowany alkohol tłuszczowy. Pakowany w podwójne worki foliowe, sterylizowany radiacyjnie.
Wielkość opakowania: Butelka ze spryskiwaczem w opakowaniu 1 litr.
Zakres i czas działania: B, F, drożdżaki, V (HIV, HBV, HCV). Czas działania do 15 minut.
Ilość na 24 miesiące: 40 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenia zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochr
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenia zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu RADY (WE) 765/2006 i rozporządzeniu RADY (WE) 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu RADY (WE) 765/2006 i rozporządzeniu RADY (WE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu RADY (WE) 765/2006 i rozporządzeniu RADY (WE) 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenia zamówienia zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE tj.
- posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem;
- posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, produkty lecznicze wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę;
- w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsolidacyjny lub celny - posiada zezwolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zał. nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumenty potwierdzające zgodność złożonej oferty z wymaganiami dokumentów zamówienia tj. CHPL, Karty Charakterystyk, Ulotki, Katalogowe i inne;
2) Dla produktów nie będących lekami - materiały prezentujące oferowane preparaty (np. prospekty, opisy, ulotki) w języku polskim, zawierające w szczególności obszar zastosowań, spektrum, sposób użycia preparatu;
3) Dla kosmetyków - ulotka z określeniem składu produktu oraz oświadczenie wykonawcy, że kosmetyk został wprowadzony do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 04.10.2018 r. o produktach kosmetycznych;
4) Charakterystyka produktu leczniczego - dla środków będących produktami leczniczymi;
5) Karty charakterystyk (w tym karty charakterystyk substancji niebezpiecznych - o ile dotyczy) zaoferowanych preparatów (format PDF lub inny powszechnie dostępny);
6) Dla środków będących wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi - dokument potwierdzający zgłoszenie/wpis/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
7) Pełne protokoły/raporty z badań wykonanych zgodnie z normami europejskimi w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dokumentach zamówienia;
8) Dla środków będących wyrobami medycznymi:
a) właściwa deklaracja zgodności z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych oraz oznakowanie znakiem CE;
b) Certyfikaty zgodności wydane przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną (lub producenta), zgodnie z obowiązującą deklaracją zgodności i z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych;
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z Rozporządzenia MDR, o stosowaniu ewentualnych przepisów przejściowych, zgodnie z art. 120 ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Dokumenty potwierdzające zgodność złożonej oferty z wymaganiami dokumentów zamówienia tj. CHPL, Karty Charakterystyk, Ulotki, Katalogowe i inne;
2) Dla produktów nie będących lekami - materiały prezentujące oferowane preparaty (np. prospekty, opisy, ulotki) w języku polskim, zawierające w szczególności obszar zastosowań, spektrum, sposób użycia preparatu;
3) Dla kosmetyków - ulotka z określeniem składu produktu oraz oświadczenie wykonawcy, że kosmetyk został wprowadzony do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 04.10.2018 r. o produktach kosmetycznych;
4) Charakterystyka produktu leczniczego - dla środków będących produktami leczniczymi;
5) Karty charakterystyk (w tym karty charakterystyk substancji niebezpiecznych - o ile dotyczy) zaoferowanych preparatów (format PDF lub inny powszechnie dostępny);
6) Dla środków będących wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi - dokument potwierdzający zgłoszenie/wpis/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
7) Pełne protokoły/raporty z badań wykonanych zgodnie z normami europejskimi w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dokumentach zamówienia;
8) Dla środków będących wyrobami medycznymi:
a) właściwa deklaracja zgodności z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych oraz oznakowanie znakiem CE;
b) Certyfikaty zgodności wydane przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną (lub producenta), zgodnie z obowiązującą deklaracją zgodności i z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych;
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z Rozporządzenia MDR, o stosowaniu ewentualnych przepisów przejściowych, zgodnie z art. 120 ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zał. nr 1 - Formularz oferty;
Zał. nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres umowy określa paragraf 7 i 8 Zał. nr 4 do SWZ - Istotnych postanowień umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21