Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c17f508-aee6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia
https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Zamawiający dopuszcza składanie pytań drogą e-mailową, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania. Maksymalna wielkość załączonego pliku do pojedynczej wiadomości: 30 MB
6. Zamawiający zaleca przekazywanie pytań również w formie edytowalnej.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn.zm.).
8. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.
9. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:
stały dostęp do sieci Internet,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze,
włączona obsługa JavaScript,
oprogramowanie służące do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf.
10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
oferta załączona przez Wykonawcę na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert,
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).
11. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, złożenia oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;
Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej będzie przetwarzać dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP), tj. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu.
cd pkt XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.282.04.2024.TP-fn
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Gotowy do użycia bezapachowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych oraz małych i trudnodostępnych powierzchni poprzez spryskiwanie, na bazie alkoholu etylowego do 70g/100g skażonego. Spektrum działania B, F, Tbc-1 min, V (HIV, HCV, HBV, Vaccina-30s Adeno, Noro-30s) , V (Polio) w czasie 5min. dopuszczony do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością. Dostarczany w butelkach z atomizerem o poj. 1L.Wyrób medyczny kl. II a i produkt biobójczy kat. I gr. 2 i 4. opakowanie 1 500,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Preparat alkoholowy w płynie do higienicnej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Przebadany zgodnie z normą EN 1500 oraz EN 12791.Spektrum działania bakterie,prątki,grzyby(C.albicans)Wirusy(HIV,HBV,HCV).Nie pozostawia uczucia lepkości dłoni,na bazie etanolu.Preparat w systemie zamkniętym poj 700ml.pełne spektrum biobójcze w czasie 1min(Polio,Adeno,Noro).Nie zawiera konserwantów,subst zapachowych,barwników).Wyrób medyczny i produkt biobójczy opakowanie 2 200,00
2 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu(zwartość min 75%)Postać wodno-alkoholowego żelu.Nie zawiera barwników , substancji zapachowych.Zawiera emolienty i glicerol.Hypoalergiczny.Czas dezynfekcji chirurgicznej i działanie przedłużone określane zgodnie z metodyką EN12791-3 min.Produkt biobójczy.Spektrum działania B,F,Y-30s,Virusobójczy(Polio,Adeno,Noro-30s,wirusy BVDV(HCV),Vaccinia,Rota,HIV,HBV-15s.Opakowanie 500ml z wbudowaną pompką dozujacą. opakowanie 300,00
3 Syntetyczne mydło do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała.Przebadane zgodnie z normą EN 1499.Zawierająca środki pielęgnujące,ph 5,5.Konfekcjonowany w worki o pojemności 700ml z zastawką zapobiegającą zasysaniu powietrza i zanieczyszczeń z otoczenia.Przebadane dermatologicznie Opakowanie kompatybilne z dozownikiem łokciowym systemu sterisol.Kompatybilność między produktami dezynfekcyjny i pielęgnacyjny. opakowanie 2 200,00
4 Dozownik łokciowy ramieniowy,ścienny do dozowania preparatów konfekcjonowanych w jednorazowe opakowania sterisol.Przeznaczone do dozowania płynnychi żelowych preparatów do dezynfekcji rąk.Kompatybilność z poz 1 i 3 pakietu opakowanie 600,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Bezzapachowy preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni, do wszelkego rodzaju wodoodpornych powierzchni wrazliwych na działanie alkoholu(w tym powierzchni kontaktujących się z żywnością)Preparat na bazie QAV, chlorków, kationowych środków powierzchniowo czynnych i niejonowych środków powierzchniowo czynnych ,bez zawartości fenoli, chloru,substancji nadtlenowych, glukoprotaminy.Skuteczność w stęż 0,5% wobec B( w tym legonella)grzybów drożdzopodobnych(C.albicans)prątków(M.avium oraz M.terrae)wirusów HIV,HBV,HCV,Vaccina,Rota z mozliwością poszerzenia działania wobec Noro,Adeno oraz grzybów A.niger(5min)Stabilnoąć roztworu roboczego 28 dni.Konfekcjonowany w opakowaniach a 5L kanister.Produkt biobójczy opakowanie 100,00
2 Preparat na bazie stabilizowanego aktywnego chloru w postaci tabletek do dezynfekckcji sprzętu, powierzchni i przedmiotów.Jedna tabletka zawiera 1,5g aktywnego chloru-100g produktu zawiera 99g dichloroizocyjanuranu sodu.Opakowanie 300 tabletek.Produkt biobójczy Spektrum :War.czyste:B,F,V 1000ppm-15min.B,F,Tbc,V-2000ppm-15min,B,F,TBC,V,S(Clostridium dificile -10000ppm-15min. opakowanie 50,00
4 Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji endoskopów i narzędzi medycznych.Skład 0,55%aldehydu ortoftalowego.Zachowuje aktywność przez 14 dni.Do użycia manualnego oraz w półautomatycznych i automatycznych myjniach do endoskopów giętkich.Nie powoduje korozji.Spektrum działania B(Pseudomonas aeruginosa,Staphylococus aureus,Enterococus hirae)-5min,Grzyby (Candida albicans,Aspergillus niger)5min,Prątki -5 min,Wirusy(HIV,HBV,HCV,BVDV,Vaccina,Adeno,Polio-5 min, S-5min(EN13704).Opakowanie a 5L opakowanie 45,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 środek na bazie poliaminy w postaci chusteczek nasączonych środkiem do dezynfekcji wyrobów medycznych (m.in.. Głowic USG) i małych powierzchi,Chusteczki 400-450sztuk w opakowaniu- do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu wszelkich powierzchni. Spektrum działania B, V (HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno), F, Tbc, S w czasie max do 5 min. posiadający dobre właściwości myjące, rozpuszczający krew, białko, wydzielinę, ropę. Nie zawierający alkoholi, kwasu nadoctowego. Wymiary chusteczki: min. 115x220mm.Opakowanie a 400-450 chusteczek w wiaderku z wieczkiem opakowanie 60,00
2 2%- gotowy preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, do stosowania zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych, na bazie chlorheksydyny w alkoholu izopropylowym, spektrum działania: B, F, drozdże, V (Rota, HBV, HCV, HIV) w czasie max do 1 min., opakowanie 250ml. opakowanie 60,00
3 Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych. Dostarczany w postaci koncentratu o zapachu lawendowym lub innym łagodnym niedrażniącym. Nie wymagający po wykorzystaniu spłukiwania i nie pozostawiający śladów i osadów na powierzchniach. Spektrum Działania roztworu 5%: B (Clostridium difficile, MRSA, Tbc), F, V (HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno), S w czasie, 1) nie dłużej niż 5 minut przy myciu i dezynfekcji powierzchni, 2) nie dłużej niż 10 minut przy myciu i dezynfekcji narzędzi. Aktywność roztworu roboczego: niezanieczyszczonego do dnia ważności koncentratu z którego został przygotowany dany roztwór roboczy. Rr. do używania po sporządzeniu przez min 14dni. Opakowanie koncentratu: 5 litrów. Załączony do każdego opakowania koncentratu dozownik lub dodadkowa pusta butelka 1,0L z dozownikiem. opakowanie 130,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Koncentrat płynu zapachowego w posatci gotowych do sporządzenia r.r. saszetek, do mycia i dezynfekcji powierzchni, w tym do dezynfekcji podłóg, ścian, sprzętów, wyposażenia medycznego, łóżek szpitalnych, na bazie dwutlenku chloru, o przyjemnym, nie drażniącym zapachu. Nie wymagający po wykorzystaniu spłukiwania i nie pozostawiający śladów i osadów na powierzchniach. Nie zawierający aldehydów, fenoli, kwasu nadoctowego, QAC, z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Spektrum działania: sporobójcze (Clostridium difficile), bakteriobójcze (MRSA), prątkobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze (Adeno, HBV, HCV, HIV, Polio), w czasie nie dłuższym niż 5 min. Aktywność roztworu roboczego min. 12 godzin. 1 opakowanie/saszetka koncentratu wystarczające na przygotowanie min.5 litrów kompletnego (opakowanie / saszetka zawiera wszystkie niezbędne składniki potrzebne do sporządzenia roztworu roboczego) i gotowego do użycia roztworu roboczego o ww. spektrum. saszetka 500,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
CPV: 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Płyn do płukania ran,ran oparzeniowych 1 i 2 stopnia na bazie kwasu podchlorawego o ph 7,3.Spektrum działania bakterie G+, G-, w tym MRSA, wirusy,grzyby i spory. Opakowanie o pojemności 1L opakowanie 160,00
2 Płyn do płukania ran,ran oparzeniowych 1 i 2 stopnia na bazie kwasu podchlorawego o ph 7,3.Spektrum działania bakterie G+, G-, w tym MRSA, wirusy,grzyby i spory.Opakowanie o pojemności 0,25L ze spryskiwaczem opakowanie 100,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Detergent do procesu PAA do myjni endoskopowej Olympus ETD . Skład: niejonowe środki powierzchniowo czynne, środek wspomagający czyszczenie, Mycie w temp min ETD2-40 stopniC i 43 stopnie CETD4. Dozowanie min stężenie ETD2-7ml/l i ETD4-6ml/l. Wielkość opakowania handlowego 3 x 5L. opakowanie 23,00
2 Środek do dezynfekcji do procesu PAA do myjni endoskopowej ETD Skład kwas nadoctowy, nadtlenek wodoru, kwas octowy.Spektrum działania B,F,Tbc,,V,S.Dezynfekcja w temp min ETD2-35 stopni C, ETD4 -35 stopni C. Wielkość opakowania handlowego 3x 2,8L. opakowanie 23,00
3 Aktywator do poz wyżej do procesu PAA ,.Wiekość opakowania 3 x5L opakowanie 18,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Antybakteryjna (w tym na MRSA) i przeciwgrzybicza emulsja myjąca do mycia ciała i włosów pacjenta, bez mydła, barwników i substancji zapachowych, zawiera octenidynę, alantoinę i kwas mlekowy, opakowanie 500ml opakowanie 30,00
2 Płyn do płukania jamy ustnej- gotowy preparat do płukania jamy ustnej o smaku mięty, bezbarwny, nie zawiera alkoholu i chlorheksydyny, na bazie octenidyny. Hamuje rozwój bakterii w jamie ustnej, stosowany do leczenia kandydoz w jamie ustnej. Butelka o poj. 0,25L. opakowanie 40,00
3 Antybakteryjne i przeciwgrzybicze rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody, mycie nie wymagające spłukiwania, rękawice nasączone preparatem zawierającym w składzie octenidynę i alantoinę, bez substancji zapachowych i barwników, możliwość podgrzania w kuchence mikrofalowej, skuteczne wobec bakterii (w tym MRSA/ORSA/ESBL) oraz grzybów, gotowe do użycia, 1 opakowanie zawiera min. 10 sztuk rękawic opakowanie 300,00
4 Gotowy środek alkoholowy do dezynfekcji skóry, barwiony ale bez jodu, na bazie 3 substancji aktywnych -alkoholi i nadtlenku wodoru, bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Skuteczny na bakterie z Tbc i MRSA, grzyby, wirusy (Adeno , Herpes simplex, Rota, HCV, HBV, HIV, Vaccinia), Dobrze odtłuszczający skórę. Opakowanie 0,25L. z atomizerem opakowanie 40,00
5 Gotowy bezbarwny środek alkoholowy do dezynfekcji skóry, na bazie 3 substancji czynnych- alkoholi i nadtlenku wodoru, bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Skuteczny na bakterie z Tbc i MRSA, grzyby, wirusy (Adeno , Herpes simplex, Rota, HCV, HBV, HIV, Vaccinia), . Dobrze odtłuszczający skórę. Opakowanie 0,25L. z atomizerem opakowanie 1 200,00
6 Gotowy preparat dezynfekujący do błon śluzowych, do pielęgnacji ran, oparzeń, bezbarwny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny-na bazie octenidyny i fenoksyetanolu Spektrum B G(+), G(-), MRSA, Chlamydium, F, V (Herpes simplex, HBV, HIV). Butelki o poj. 1l. opakowanie 350,00
7 Gotowy preparat dezynfekujący do błon śluzowych, do pielęgnacji ran, oparzeń, bezbarwny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny, na bazie octenidyny i fenoksyetanolu Spektrum B G(+), G(-), MRSA, Chlamydium, F, V (Herpes simplex, HBV, HIV). Butelka z atomizerem o poj. 0,250L opakowanie 300,00
8 żel do nosa przeznaczony do nawilżania i dekontaminacji przedsionków nosa poprzez czyszczenie fizyczne i do wspomagania leczenia ran w przypadku uszkodzeń nabłonka nosa, zawierający octenidynę opakowanie 30,00
9 Czyszcząco - pielęgnująca pianka przeznaczona do oczyszczania i pielęgnacji zanieczyszconej skóry Zawiera pielęgnujące i odtłuszczające składniki, jak również alkohol benzylowy i fenyloetylowy o właściwościach przeciwbakteryjnych i przeciwgrzybicznych. Pochłanania nieprzyjemne zapachy moczu i kałuPoj 500ml. opakowanie 300,00
10 Gotowy preparat nawilżający i oczyszczający przewlekłe rany, usuwający biofilm bakteryjny z ran, bezbarwny, bezwonny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny, zawierający octenidynę. Po otwarciu można używać min. 7 tyg.bez zmiany parametrów preparatu. Butelka o poj. 0,35L opakowanie 250,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Enzymatyczny preparat o neutralnym pH do manualnego mycia endoskopów, narzędzi manualnie lub w myjkach ultradziwiękowych w temp. do 35st. C . Dokładnie się spłukuje, ochrania sprzęt przed korozją. Preparat na bazie enzymów i niejonowych tenzydów. Opakowanie -2l opakowanie 100,00
2 Preparat w postaci proszku z zawartością nadwęglanu sodu i TEAD (substancja czynna kwas nadoctowy) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Posiadający szerokie spektrum działania bez użycia dodatkowego aktywatora. Spektrum działania: B, F (C. albicans, A. niger), V (Polio, Adeno, Noro , Rota, HIV, HBV,HCV), Tbc (M. avium, M.terrae, M.tuberculosis), S (B.subtilis, C. difficile) w stężeniu 2% czasie 10min potwierdzone badaniami wg obowiązujących norm europejskich dla obszaru medycznego (faza 2 etap 2) . Preparat zachowujący stabilność roz. roboczego przez 36 godz. Opakowania – 6kg opakowanie 42,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Chusteczki- z włókniny wiskozowej nasączone preparatem dezynfekcyjnym na bazie alkoholu, bez związków amoniowych, pochodnych chlorheksydyny, chlorheksydyny, aldehydów i pochodnych jodu. Spektrum B, Tbc, MRSA, F, V (Adeno, Polio, Rota, Papova, Noro, HBV, HCV, HIV). Wymiar chusteczki min. 13cmx18,5cm, max. 20cmx27cm. Pojemnik na chusteczki sztywny, po otwarciu z możliwością zamknięcia chroniącego przed wyschnięciem chusteczek; zawierający 200sztuk chusteczek opakowanie 1 200,00
2 Chusteczki bez zawartości alkoholu, aldehydów. Do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu np. głowice ultradźwiękowe, sondy. Spektrum B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Papova, Vaccina). Wymiar chusteczki min. 14cmx20cm, max. 20cmx20cm. Pojemnik na chusteczki sztywny, po otwarciu z możliwością zamknięcia chroniącego przed wyschnięciem chusteczek; zawierający 100szt. chusteczek opakowanie 1 200,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
CPV: 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Chusteczki do stosowania na sucho i mokro- wkłady, wykonane z włókniny niskopyłowej, chłonne i wytrzymałe na rozdarcie, o gramaturze 50g/m2, opakowanie min. 250sztuk chusteczek o wymiarach min.18x39cm. Wkłady do wykorzystania w pojemnikach określonych w poz. nr 2. opakowanie 800,00
2 Chusteczki wkłady z pojemnikiem, do stosowania na sucho i mokro-pojemnik kompatybilny z wkładami z pozycji 1, chusteczki wykonane z włókniny niskopyłowej, chłonne i wytrzymałe na rozdarcie, o gramaturze 50g/m2, opakowanie min.250sztuk chusteczek o wymiarach min.18x39cm opakowanie 300,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Gotowy roztwór wodny PVP-jodu do dezynfekcji skóry, śluzówki, świeżych ran oparzeniowych i trudno gojących się. Stosowany do nawilżania środków opatrunkowych. Spektrum działania bakterie (w tym MRSA), prątki, pierwotniaki, grzyby, wirusy i spory. Butelka o poj. max 1 litr. opakowanie 6,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 "Preparat w koncentracie do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, zawierający kompleks enzymów (proteaza, lipaza, amylaza) i niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, bez pochodnych biguanidyny, alkoholu, chlorheksydyny, amin i pochodnych fenolowych, bez dodatków zapachowych, skuteczny wobec biofilmu, wykazujący działanie bójcze wobec B, F(C.albicans), V(HIV,HBV,HCV,Herpes,Vaccinia) w stężeniu 0,5% w czasie 10 minut, z możliwością rozszerzenia o Tbc, o potwierdzonej skuteczności wirusobójczej wg EN 17111, z możliwością zastosowania w myjkach ultradźwiękowych, o wysokiej kompatybilności materiałowej, potwierdzona analizą elektrochemicznej korozji wżerowej zgodnie z normą NF S94-402-1.
Wyrób medyczny kl. II b" opakowanie 85,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Preparat do dezynfekcji wysokiego poziomu i sterylizacji, na bazie kwasu nadoctowego i diazaadamantany (ISAZONE), zgodny z PN- EN 14937, przetestowany w warunkach brudnych i czystych zgodnie z wymogami PN- EN 14885.Sterylizacja sprzętu medycznego już w 10 minut Działanie sporobójcze w 5 minut. Pojemność opakowania a 5 l opakowanie 240,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca, na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania składa wraz z ofertą Oświadczenia wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ.
2. Formularz/e asortymentowo-cenowy/e, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ na pakiety dowolnie wybrane przez Wykonawcę .
3. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu składa każdy z ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawca. Oświadczenie te może być złożone
przez pełnomocnika, jednakże musi dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci
składają jedną ofertę, która musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie, występujących przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania,
sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za
wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do
czasu wykonania zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców występujących w formie spółki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus; https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak
Część 14 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.