III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W przypadku składania oferty na dostawę preparatów do dezynfekcji rak, skóry i błon śluzowych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję / zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi. Dla Wykonawców składających ofertę na pozostałe preparaty i wyroby, jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentów, Wykonawca winien złożyć oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej: 1. w Pakiecie I jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 93 000,00 zł brutto,2. w Pakiecie II jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto,3. w Pakiecie III jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto,4. w Pakiecie IV jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł brutto,5. w Pakiecie V jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto,6. w Pakiecie VI jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 24 000,00 zł brutto,7. w Pakiecie VII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,8. w Pakiecie VIII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto,9. w Pakiecie IX jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto,10. w Pakiecie X jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,11. w Pakiecie XI jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł brutto,12. w Pakiecie XIA jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto,13. w Pakiecie XII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 38 000,00 zł brutto,14. w Pakiecie XIII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto,15. w Pakiecie XIV jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto,16. w Pakiecie XV jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 700,00 zł brutto,17. w Pakiecie XVI jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 300,00 zł brutto,18. w Pakiecie XVII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto,19. w Pakiecie XVIII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 100,00 zł brutto,20. w Pakiecie XIX jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 200,00 zł brutto,21. w Pakiecie XX jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto,22. w Pakiecie XXI jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350,00 zł brutto,23. w Pakiecie XXII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto,24. w Pakiecie XXIII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 43 000,00 zł brutto,25. w Pakiecie XXIV jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200,00 zł brutto,26. w Pakiecie XXV jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 400,00 zł brutto,potwierdzone dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 148 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.- ważną koncesję / zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
11.1 Ulotki informacyjne, katalogi, foldery oferowanego przedmiotu zamówienia. 11.2 Aktualne (po aktualizacji od 2015 roku) Karty Charakterystyki - zgodne z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 REACH, paragraf 31, załącznik II, który został zmieniony Rozporządzeniem WE 2015/830 z dnia 28.05.2015 r. ze sprostowaniem z dnia 17.01.2017 r. w spr. rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) lub oświadczenie, iż dokument nie jest wymagany. 11.3 Certyfikaty systemu zarządzania jakością ISO 9001, systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 / równoważne, wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą zgodną z zaleceniami PCA – dla preparatów przeznaczonych do stosowania w Dziale Żywienia i kuchenkach oddziałowych. 11.4 Dla produktów kosmetycznych należy dołączyć dokument potwierdzający zgłoszenie do Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (CPNP). 11.5 W przypadku produktów leczniczych / biobójczych należy dołączyć dokumenty, w których określone są m.in.: spektrum bójcze, czas działania preparatu i substancje czynne, czyli, zależnie od kwalifikacji preparatu:• Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym/ biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia,• Instrukcję stosowania produktu biobójczego,• Treść etykiety – dokument potwierdzony przez Ministra Zdrowia,• Charakterystykę Produktu Leczniczego (dla produktu leczniczego),• Ulotkę informacyjną dla pacjenta - dokument potwierdzony przez Ministra Zdrowia.11.6 W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyrób medyczny należy dołączyć aktualnie obowiązujący dokument dla produktów zakwalifikowanych jako wyrób medyczny (Powiadomienie/Przeniesienie Danych do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych),• dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania,• dla pozostałych klas medycznych: certyfikat oceny zgodności (klasa IIa), deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I).11.7 Dokumenty potwierdzające działanie bójcze preparatu. Celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatu dezynfekcyjnego do narzędzi (wymaga się, by był to wyrób medyczny) i powierzchni (we wskazanych pozycjach wymaga się podwójnej rejestracji jako wyrób medyczny i produkt biobójczy), należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany na mikroorganizmach testowych i / lub odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego. Produkty przewidziane do stosowania dla obszaru medycznego muszą być przebadane wg normy PN-EN 14885 lub stosownych norm krajowych lub metodyką zaakceptowaną przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywnie badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak np.; PZH, DGHM, RKI itp. Zamawiający dopuszcza jedynie dokumenty w języku polskim / poświadczone tłumaczenia.11.8 Oświadczenie Wykonawcy o niezmiennym spektrum działania przez cały okres ważności preparatu. 11.9 Deklaracja zgodności CE, aktualna rekomendacja producenta lub serwisu myjni MEIKO, Getinge- dla preparatu w Pakiecie X. 11.10 Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane preparaty myjące, odkażające i pielęgnujące do higieny rąk oraz do namulanego mycia i dezynfekcji endoskopów są kompatybilne ze sobą.11.11 Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku udokumentowania przez Zamawiającego wystąpienia alergii u pracowników Zamawiającego w związku ze stosowaniem danego środka, Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu preparat równoważny. 11.12 Oświadczenie Wykonawcy o gotowości dostarczania przy każdym zamówieniu dodatkowych pompek do opakowań zamawianych preparatów (w tym pielęgnacyjnych, np. do pielęgnacji rąk)/ urządzeń pomocniczych.11.13 Próbkę – uchwyt do preparatu dezynfekcyjnego zawieszanego na łóżko- Pakiet XIX
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.2.Wypełniony Formularz cenowy - wg załącznika 2.1-2.25 do SIWZ.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.