„SUKCESYWNE DOSTAWY PAKIETÓW TESTOWYCH BOWIE-DICK”, nr sprawy: SPL/06/PN/2021.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„SUKCESYWNE DOSTAWY PAKIETÓW TESTOWYCH BOWIE-DICK”, nr sprawy: SPL/06/PN/2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającySpecjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098656
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„SUKCESYWNE DOSTAWY PAKIETÓW TESTOWYCH BOWIE-DICK”,
nr sprawy: SPL/06/PN/2021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 526 43 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SUKCESYWNE DOSTAWY PAKIETÓW TESTOWYCH BOWIE-DICK”,
nr sprawy: SPL/06/PN/2021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2f9d7c-d7e4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004484/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 SUKCESYWNE DOSTAWY PAKIETÓW TESTOWYCH BOWIE-DICK'A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl ; www.spl.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: zamowienia@spl.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych
w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych reprezentujących Wykonawcę oraz osób fizycznych wskazanych przez niego jako osoby do kontaktu i inne osoby odpowiedzialne za wykonanie niniejszej Umowy.

11. Zamawiający informuje, że dane kontaktowe inspektora ochrony danych
są następujące: iod@spl.pl, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa.

12. Zamawiający informuje, iż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – spełnienie obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze, tj. konieczność udokumentowania zawartej umowy w związku
z przepisami prawa podatkowego,
b) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego oraz Wykonawcy, tj. konieczność dysponowania danymi osobowymi na potrzeby zawarcia oraz wykonania zawartej Umowy.

13. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1 powyżej, nie będą przekazywane podmiotom trzecim, jednakże zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Zamawiającego
np. na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych dostawcom usług IT, audytorom, doradcom, oraz na podstawie obowiązujących przepisów prawa podmiotom uprawnionym do uzyskania danych np. sądom lub organom ścigania – tylko gdy wystąpią z żądaniem uzyskania danych osobowych i wskażą podstawę prawną swego żądania.

14. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1 powyżej, nie będą przekazywane
do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.

15. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1 powyżej, będą przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania
np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inne wymagane przepisami prawa powszechnie obowiązującego.

16. Osobom, o których mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje prawo do żądania
od administratora danych dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te będą realizowane przez administratora w granicach obowiązujących przepisów prawa.

17. Osobom, o których mowa w ust. 1 powyżej, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych.

18. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1 powyżej, zostały podane przez Wykonawcę.

19. W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1 powyżej, Zamawiający nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.

20. W przypadku udostępnienia przez Wykonawcę, w związku z wykonaniem niniejszej Umowy, danych osobowych osób z nim związanych, w szczególności pracowników, pełnomocników, członków zarządu, kontrahentów, dostawców, a także innych osób nie podpisujących niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązuje się w imieniu Zamawiającego do poinformowania tych osób o treści informacji zawartej
w niniejszym paragrafie.**
** postanowienia znajdą zastosowanie w przypadku zawierania umowy z wykonawcą niebędącym osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPL/06/PN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 68538,43 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET TESTOWY BOWIE DICK
- Pakiet testowy Bowie Dick do autoklawów wyposażonych w system próżniowy. Ukazanie skuteczności usunięcia z komory sterylizatora gazów skondensowanych,przetestowanie szczelności, zdolności penetracji parą poszczególnych wsadów.
- zmiana koloru wskaźnika
- substancje chemincze zawarte w pakiecie pozbawione ołowiu i całkowicie bezpieczne dla środowiska
- zabezpieczenie pojedynczego pakietu woreczkiem foliowym zamykanym strunowo
- spełniające normy :
ISO 11140-1 typ 2
EN 867-1
EN 867- 4
AAMI ST 60 typ 2
- inormacje na teście zamieszczone są w języku polskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ilość punktów uzyskanych przez ofertę, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w kryteriach Cena „Co” oraz Termin dostawy zamówienia cząstkowego „Td”.

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminu dostawy zamówienia cząstkowego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
1) nie podlega wykluczeniu,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oświadczenia Wykonawcy,
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia z postępowania , składa każdy z tych Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz zmian wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Ustawy, Strony, działając
na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy prawo do wprowadzenia następujących zmian
do Umowy:
1) zmiana cen jednostkowych na korzyść Zamawiającego;
2) zmiana stawki podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym ze zmiany zapisów ustawowych, przy czym ceny jednostkowe netto oraz ogólna wartość brutto Umowy pozostaną niezmienione;
3) zmiana sposobu konfekcjonowania produktów - z odpowiednim przeliczeniem ilości
i ceny, stosownie do ilości i cen zawartych w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy. Zmiana nie wymaga sporządzania aneksu do Umowy, jeśli jest zmianą jednorazową i Wykonawca uzyskał e-mailową akceptację Zamawiającego. W przypadku zmiany stałej, wymaga ona akceptacji Zamawiającego i może nastąpić po sporządzeniu pisemnego aneksu do Umowy na wniosek Wykonawcy;
4) zmiana w przypadku wystąpienia innych okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie prowadzenia Postępowania, której wprowadzenie jest niezbędne
do prawidłowej realizacji Umowy, a nie spowoduje ona zmian charakteru zawartej Umowy – zmiana wymaga sporządzenia pisemnego aneksu i następuje na wniosek jednej ze Stron.
2. Zmiany do Umowy następować będą, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej,
w postaci aneksu.
3. Zmiana do Umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą Zamawiającego
i Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI