„Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych w podziale na 2 części”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych w podziale na 2 części”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWytwórnia Filmów Dokumnetalnych i Fabularnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-27
  • Numer ogłoszenia578851-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578851-N-2020 z dnia 2020-08-27 r.

Wytwórnia Filmów Dokumnetalnych i Fabularnych: „Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych w podziale na 2 części”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt jest realizowany z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego Tytuł projektu Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wytwórnia Filmów Dokumnetalnych i Fabularnych, krajowy numer identyfikacyjny 384561270, ul. Chełmska   21 , 00-724  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225593398, 225593398, e-mail iwona.stepien@wfdif.com.pl, a.chlewicka@wfdif.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.wfdif.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.wfdif.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wfdif.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
w Warszawie przy ul. Chełmskiej 21, w budynku nr 4a (budynek typu Lipsk) w sekretariacie, pokój 239 lub 214

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych w podziale na 2 części”
Numer referencyjny: 04/ZLF/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych w podziale na 2 części.2. Zamawiający wymaga dostarczenia nowego przedmiotu zamówienia, nieużywanego, bez śladów użytkowania, pierwszego gatunku, pełnowartościowego.3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie Wytwórni Filmów dokumentalnych i Fabularnych w Warszawie przy ul. Chełmskiej 21.4. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.Kod CPV 33696500-0 odczynniki laboratoryjne 24930000-2 chemikalia fotograficzne 24957000-7 Dodatki chemiczne

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24930000-2
24957000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ROZDZIAŁ XIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oudzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu ozamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki udziału wpostępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej; Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotuzamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. 2) sytuacjiekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3) zdolnościtechnicznej lub zawodowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, którychspełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3. W niniejszympostępowaniu Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego ofertazostała oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu (art. 24 aa ust.1 Pzp) Jeżeli Wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowylub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zbada,czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24 aa ust.2 Pzp). 4. Określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celuocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy,którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu zudziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.ROZDZIAŁ XIV. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIEZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, októrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy (przesłanki wykluczenia obligatoryjne). 2. Zpostępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę w stosunku do któregootwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jestprzewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidacjęjego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tekstjednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1508, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiemWykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnympostanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjęmajątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy zdnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 z późn.zm.). 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje jeżeli nie upłynął okres określony zgodnie z art. 24 ust.7 ustawy Pzp. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust.4 uPzp). 5.Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzieleniezamówienia (art. 24 ust. 12 uPzp). ROZDZIAŁ XV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUBDOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Na ofertę składają się następującedokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcęoraz: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówieniaoraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego do ofertynależy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25 a ustawy). Informacje zawarte woświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zpostępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia brakupodstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dniazamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj.informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszympostępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie w tym zakresie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. ROZDZIAŁ XVI. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW WCELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału wpostępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 2.3) rozdziału XIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega nazdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiajączobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. 2.1. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikaćw szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający ocenia, czyudostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają nawykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzająspełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tychpodmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonymprzez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązałsię do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności technicznelub zawodowe, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 5. Jeżeli Wykonawca wykazującspełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w SIWZ, polegana zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje otych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy. 6. Wykonawca, któregooferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyćoświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności którego Wykonawca powoływał się w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazaniaspełniania tych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, którychspełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczejoświadczenie o o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
Termin dostawy zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załacznik nr 5 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówieńpublicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wnioskuprzez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem zawarcia aneksu lub ich akceptacji przez drugą Stronę w formie pisemnej podrygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany: firmy,nazwy, adresu, formy prawnej działania; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawcarealizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowiewynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego; 3) zmiany sposobuwykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 4)okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich,uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdywyklucza ją inne postanowienie umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 5)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeńlub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie toniezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celuwykonania umowy; 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodującychkonieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta wprzypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2. Wszystkie postanowienia, októrych mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie,bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiejzgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwośćwprowadzenia istotnych zmian do umowy w formie aneksu: 1) w przypadku wstrzymania produkcji,której nie można było przewidzieć, określonego modelu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, żeWykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, którezostały wyspecyfikowane w ofercie Wykonawcy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu zamówieniao nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu. Zamawiający zapłaci Wykonawcywynagrodzenie uwzględniające kwotę udokumentowanej wartości dostarczanego przedmiotu umowy, októrym mowa w zdaniu poprzednim, w przypadku gdy jego cena będzie niższa od ceny przedmiotuumowy pierwotnie zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie; 3) zmiany terminu wykonaniaumowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy; 4) w zakresie wysokości należnościStron w wyniku zawarcia ugody, poprzedzonej oceną zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. ofinansach publicznych. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W takimprzypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktówprawa. 5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-07, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Amoniak (L) 200Sodu bromek (kg) 100Sodu tiosiarczan (kg) 900Sodu pirosiarczyn (kg) 60Sodu wodorosiarczyn (kg) 100Calgon (kg) 533696500-0 odczynniki laboratoryjne 24930000-2 chemikalia fotograficzne 24957000-7 Dodatki chemiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 24930000-2, 24957000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin dostawy zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: częśąć 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kodak stabilizer (L) 4Chelating Agent (kg) 20033696500-0 odczynniki laboratoryjne 24930000-2 chemikalia fotograficzne 24957000-7 Dodatki chemiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 24930000-2, 24957000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin dostawy zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.