IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) określonym w § 2 ust. 4 umowy (zmaina stawki podatku VAT) i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy, 2) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 3) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych pakietów, 4) zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy, 5) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, 6) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie, 7) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, 8) zmiany siedziby Zamawiającego, Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem zachowującym tę samą substancję czynną i wskazania terapeutyczne w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, 2) wygaśnięcia rejestracji, 3) udokumentowanego braku dostępności produktu na rynku, 4) pojawienia się na rynku "ulepszonej formy produktu". Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie. W każdym z przypadków określonych powyżej zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 0
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-17, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji. Skład: 1x kaniula 25G, 1x kaniula do hydrodysekcji 25G, 3x kaniula 27G, 1x obłożenie na stolik 140x140, 1x nóż grotowy , obustronnie ostrzony o kalibracji 1,2mm , 1x nóż typu slit obustronnie ostrzony o kalibracji 2,6mm, 1x kaseta do fakoemulsyfikatora INFINITI VISION SYSTEM, 1x mikrogąbki, 1x Tip 0,9 ABS 30’Kellman, 2x kubeczek 60ml, 1x cystotom irygacyjny 25G, 1x kubeczek 120 ml, 2x strzykawka tuberkulin. 1 ml, 2 x strzykawka 10 ml, 2 x strzykawka 3 ml, 1x osłonka plastikowa na oko, 2 x fartuchy large, 1 x obłożenie dla pacjenta 160x140, 1 x plastry, 2x ochraniacze na podłokietniki, 10x kompresy 7,5x7,5 cm - 779 zestawów Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji. Skład: 1x kaniula 25G, 1x kaniula do hydrodysekcji 25G, 3x kaniula 27G, 1x obłożenie na stolik 140x140, 1x nóż grotowy , obustronnie ostrzony o kalibracji 1,2mm , 1x nóż typu slit obustronnie ostrzony o kalibracji 2,6mm, 1x kaseta do fakoemulsyfikatora INFINITI VISION SYSTEM, 1x mikrogąbki, 1x Tip 0,9 ABS 30’Kellman, 2x kubeczek 60ml, 1x cystotom irygacyjny 25G, 1x kubeczek 120 ml, 2x strzykawka tuberkulin. 1 ml, 2 x strzykawka 10 ml, 2 x strzykawka 3 ml, 1x osłonka plastikowa na oko, 2 x fartuchy large, 1 x obłożenie dla pacjenta 160x140, 1 x plastry, 2x ochraniacze na podłokietniki, 10x kompresy 7,5x7,5 cm - 779 zestawów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731110-7, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Soczewki zwijalne jednoczęściowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Soczewki zwijalne jednoczęściowe, pakowane sterylnie - wymagany materiał: akrylowy - powierzchnia soczewki hydrofobowa, współczynnik uwodnienia soczewki poniżej 1%, stopień uwodnienia wnętrza soczewki 25-27%,wymagana wielkość części optycznej: 6,0 mm, wymagana długość całkowita soczewki: 11,0 – 13mm, wymagany zakres mocy w przedziale: 0 D do + 35D),co 0,5D, (w zależności od potrzeb zamawiającego), z filtrem dla UV,o dwóch haptenach zapewniających dobrą centrację i stabilizację soczewki, cartridgem z tzw. „motylkowym” słyszalnym zamknięciem + injector do implantacji soczewki,, kompatybilny z oferowaną soczewką i wejściem rogówkowym górnym-2,6mm szt. 770 2 Kartridż + injector do implantacji soczewki kompatybilny z soczewką szt. 30 Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia na czas trwania niniejszej umowy 6 pęset wielorazowego uzytku do implantacji soczewek zwijalnych dł. całkowita 10-11 cm, dł. cześci odgiętej 10-11 mm 1 Soczewki zwijalne jednoczęściowe, pakowane sterylnie - wymagany materiał: akrylowy - powierzchnia soczewki hydrofobowa, współczynnik uwodnienia soczewki poniżej 1%, stopień uwodnienia wnętrza soczewki 25-27%,wymagana wielkość części optycznej: 6,0 mm, wymagana długość całkowita soczewki: 11,0 – 13mm, wymagany zakres mocy w przedziale: 0 D do + 35D),co 0,5D, (w zależności od potrzeb zamawiającego), z filtrem dla UV,o dwóch haptenach zapewniających dobrą centrację i stabilizację soczewki, cartridgem z tzw. „motylkowym” słyszalnym zamknięciem + injector do implantacji soczewki,, kompatybilny z oferowaną soczewką i wejściem rogówkowym górnym-2,6mm szt. 770 2 Kartridż + injector do implantacji soczewki kompatybilny z soczewką szt. 30 Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia na czas trwania niniejszej umowy 6 pęset wielorazowego uzytku do implantacji soczewek zwijalnych dł. całkowita 10-11 cm, dł. cześci odgiętej 10-11 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731110-7, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Jakość |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Soczewki zwijalne trzyczęściowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Soczewka trzyczęściowa tylnokomorowa zwijalna, część optyczna wykonana z matriału akrylowego hydrofobowego, preferowane brzegi części optycznej o ostro ściętych krawędziach, współczynnik refrakcji 1,45-1,6, stopień uwodnienia <1%,filtr UV, średnica optyki 6,0 mm (+/- 0,5 mm), długość całkowita soczewki: 13,0 mm (+/- 0,5mm). Części haptyczne wykonane z PMMA z angulacją o typie "mod-C". Zakres mocy optycznej od - 0,5 D do +30 D (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Do każdej soczewki musi być dołączony kartridż kompatybilny z ofrowaną soczewką. szt. 7 Wykonawca zobowiązany jest oddac Zamawiającemu w depozyt: soczewki zwijalne trzyczęściowe o mocy +13D do +28D po 1 sztuce z pełnego rozmiaru, tj. 16 sztuk. Uwaga! w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy 2 zestawy implantacyjne, w skład których wchodzą pęseta i injektor wielorazowego użytku do implantacji soczewek zwijalnych trzyczęściowych. 1 Soczewka trzyczęściowa tylnokomorowa zwijalna, część optyczna wykonana z matriału akrylowego hydrofobowego, preferowane brzegi części optycznej o ostro ściętych krawędziach, współczynnik refrakcji 1,45-1,6, stopień uwodnienia <1%,filtr UV, średnica optyki 6,0 mm (+/- 0,5 mm), długość całkowita soczewki: 13,0 mm (+/- 0,5mm). Części haptyczne wykonane z PMMA z angulacją o typie "mod-C". Zakres mocy optycznej od - 0,5 D do +30 D (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Do każdej soczewki musi być dołączony kartridż kompatybilny z ofrowaną soczewką. szt. 7 Wykonawca zobowiązany jest oddac Zamawiającemu w depozyt: soczewki zwijalne trzyczęściowe o mocy +13D do +28D po 1 sztuce z pełnego rozmiaru, tj. 16 sztuk. Uwaga! w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy 2 zestawy implantacyjne, w skład których wchodzą pęseta i injektor wielorazowego użytku do implantacji soczewek zwijalnych trzyczęściowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731110-7, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Jakość |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Preparat wiskoelastyczny 1,4% hialuronian sodu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wiskoelastyk kohezyjny: preparat wiskoelastyczny o właściwościach kohezyjnych odtwarzający komorę przednią i zapewniający przestrzeń w czasie zabiegów fakoemulsyfikacji, skład chemiczny: 1,4 % hialuronian sodu o pojemności 0,85-1 ml w ampułkostrzykawce z kaniulą (sterylnie zapakowany). szt. 800 1 Wiskoelastyk kohezyjny: preparat wiskoelastyczny o właściwościach kohezyjnych odtwarzający komorę przednią i zapewniający przestrzeń w czasie zabiegów fakoemulsyfikacji, skład chemiczny: 1,4 % hialuronian sodu o pojemności 0,85-1 ml w ampułkostrzykawce z kaniulą (sterylnie zapakowany). szt. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Preparat wiskoelastyczny 2% hydroksylometyceluloza |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wiskoelastyk na bazie hydroksymetylocelulozy, izotoniczny, przezroczysty, sterylny, bez środków konserwujących. Skład chemiczny: 2% hydroksymetyloceluloza o lepkości 4000-6000mPas, pH 6,8-7,2, masie czasteczkowej 80,000g/mol i osmolarności 265-378 mOsm/kg, pojemność 2-2,5ml,sterylnie zapakowany. szt. 20 1 Wiskoelastyk na bazie hydroksymetylocelulozy, izotoniczny, przezroczysty, sterylny, bez środków konserwujących. Skład chemiczny: 2% hydroksymetyloceluloza o lepkości 4000-6000mPas, pH 6,8-7,2, masie czasteczkowej 80,000g/mol i osmolarności 265-378 mOsm/kg, pojemność 2-2,5ml,sterylnie zapakowany. szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dotorebkowy pierścień napinający |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dotorebkowy pierścień napinający o średnicy 11-14mm, fabrycznie umieszczony w iniektorze z zewnętrzną blokadą tłoka, sterylnie zapakowany. szt. 7 1 Dotorebkowy pierścień napinający o średnicy 11-14mm, fabrycznie umieszczony w iniektorze z zewnętrzną blokadą tłoka, sterylnie zapakowany. szt. 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pierścień rozszerzający źrenicę |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pierścień rozszerzający źrenicę w trakcie operacji okulistycznych, jednorazowego użytku, sterylnie zapakowany: - materiał: polipropylen; - kształt: kwadrat z pętlami w kątach do założenia na tęczówce; - w komplecie iniektor jednorazowego użytku do wszczepiania i usuwania pierścienia z jednego portu operacyjnego szt. 2 1 Pierścień rozszerzający źrenicę w trakcie operacji okulistycznych, jednorazowego użytku, sterylnie zapakowany: - materiał: polipropylen; - kształt: kwadrat z pętlami w kątach do założenia na tęczówce; - w komplecie iniektor jednorazowego użytku do wszczepiania i usuwania pierścienia z jednego portu operacyjnego szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Nóż do witrektomii przedniej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Nóż do witrektomii przedniej, kompatybilny z aparatem INFINITI VISION SYSTEM, sterylnie zapakowany. szt. 6 1 Nóż do witrektomii przedniej, kompatybilny z aparatem INFINITI VISION SYSTEM, sterylnie zapakowany. szt. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Błękit trypanu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Błękit trypanu 0,6mg/1ml x 5 fiol., sterylnie zapakowany op. 20 1 Błękit trypanu 0,6mg/1ml x 5 fiol., sterylnie zapakowany op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: