Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koreczek typu Combi o podwójnej końcówce (żeńska-męska) do stosowania jako zatyczka do aparatów do iniekcji i strzykawek. Wyrób medyczny.Ilość: 8 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nakłuwacz bezpieczny jednorazowy, używany do uzyskiwania próbek krwi (np. z opuszka palca). Mechanizm bezpieczeństwa eliminujący możliwość przypadkowego zakłucia. Dostępny w rozmiarze 21G i co najmniej 2 długościach. Wyrób medyczny.Ilość: 14 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny żel do błon śluzowych z wspomagającymi właściwościami znieczulającymi i odkażającymi ułatwiający wprowadzanie cewników i instrumentów medycznych. W składzie wymagany chlorowodorek lidokainy 2%, dwuglukonian chlorheksydyny 0,05%. Opakowanie jednostkowe 8 ml (+/- 3 ml), opakowanie bezpośrednie jednorazowe z przedłużoną końcówką ułatwiającą wprowadzenie żelu. Wyrób medyczny.Ilość: 500 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet 4 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej z wyeliminowaną przestrzenią martwą - pracujący w pozycji pionowej oraz leżącej (istotne między innymi podczas transportu). Zestaw może być podłączony pacjentowi natychmiast po wyjęciu z opakowania bez żadnych czynności wstępnych – bez wypełniania jakichkolwiek komór płynem- komora kolekcyjna o pojemności 1000 ml z podziałką co 10 ml oraz wydzieloną podziałką dla precyzyjnego pomiaru małych objętości- komora kolekcyjna z zaworem spustowym z możliwością opróżniania do worka - płynna mechaniczna regulacja siły ssania - wyskalowany optyczny wskaźnik membranowy informujący o faktycznej sile ssania - sucha mechaniczna zastawka jednokierunkowa o stałym oporze- wydzielona komora z siedmiostopniową skalą do oceny wielkości przecieku doopłucnowego- automatyczne odbarczanie wysokiego ujemnego podciśnienia w opłucnej- podwójny zawór odbarczający zabezpieczający przed wzrostem ciśnienia w drenowanych komorach w kierunku dodatnim- kontrolka sygnalizująca rozprężenie płuc- posiadający bezigłowy port do pobierania próbek- wyposażony w wieszak do zawieszenia na ramie łóżka oraz chwytak do transportu a także zaczep mocujący do ubrania pacjenta.Wyrób medyczny. Ilość: 5 sztuk2. Worek kolekcyjny na zdrenowaną wydzielinę o pojemności 1000 ml, wyposażony w korek zamykający, kompatybilny z zestawem do drenażu w poz. nr 1. Wyrób medyczny.Ilość: 10 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 4 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koreczek z zawartością 70 % IPA (izopropanol). Sterylny, pakowany pojedynczo. Do dezynfekcji zaworów bezigłowych. Wyrób medyczny.Ilość: 6 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet 6 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca z silikonowym rękawem odprowadzającym o długości 160-170 cm z balonikiem retencyjnym, z barwnie oznaczoną kieszonką dla umieszczenia palca wiodącego, z portem na worek kolekcyjny. Z rękawem zintegrowane wyraźnie oznaczone porty do napełniania balonika retencyjnego z systemem sygnalizacji poziomu wypełnienia balonika oraz do irygacji. Klamra zamykającą światło drenu. Dodatkowy port do pobierania próbek stolca. W zestawie minimum 3 worki o pojemności 1000 ml do zbiórki stolca z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25 ml, w tym numerycznie co 100 ml oraz z filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste. Pasek do podwieszania kompatybilny z ramami łóżek IT.Czas utrzymania do minimum 14 dni, biologicznie czysty. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk2. Worki wymienne kompatybilne z zestawem do kontrolowanej zbiórki stolca z poz. 1 o pojemności 1000 ml, skalowane co 25 ml w tym numerycznie co 100 ml, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości i filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste. Wyrób medyczny.Ilość: 10 sztuk3. Worek do opróżniania worka na mocz z substancją wiążącą płyny w żel, 2L, zastawka antyzwrotna, uniwersalny łącznik do kranika poprzecznego worka, regulowane podwieszenie, wzmocnione zgrzewy, szczegółowa skala co 25ml do 100ml, biała tylna ściana worka, zatyczka, do jednorazowego użytku.Ilość: 300 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 6 muszą być wyrobami medycznymi, z wyłączeniem poz. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet 7 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Tępa igła do pobierania leków. Bez filtra, sterylna. Igła przeznaczona do pobierania i rozpuszczania leków między innymi z fiolek z gumowym korkiem. Igła z otworem ułożonym centralnie, ostrze igły ścięte pod kątem 45 stopni, rozmiar 18G (1,2 mm x 40 mm). Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 40 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 400 opakowań2. Tępa igła do pobierania leków z filtrem. Sterylna igła przeznaczona do pobierania i rozpuszczania leków między innymi z szklanych ampułek. Igła z otworem ułożonym centralnie, ostrze igły ścięte pod kątem 45 stopni, z filtrem 5 mikronów, rozmiar 18G (1,2 mm x 40 mm), kolor nasadki igieł inny niż igieł bez filtra z poz. 1. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 20 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 200 opakowań3. Bezpieczne igły iniekcyjne z elementem zabezpieczającym przed zakłuciem, zamykającym się na igle po jej użyciu. Igły iniekcyjne: rozmiary 0,5-1,2. Każdy rozmiar dostępny w co najmniej dwóch długościach, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości. Element zatrzaskujący się na igle uaktywniany jedną ręką, bez potrzeby kontaktu z igłą ani z elementem zabezpieczającym. Akustyczne potwierdzenie zamknięcia się na stałe elementu zabezpieczającego na igle. Wyrób medyczny. Łączna liczba sztuk 10 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 100 opakowań4. Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy insulinowych 30G 0,30 mm x 5 mm, sterylne, po użyciu igła bezpiecznie zamknięta w plastikowej osłonce chroniącej przed zakłuciem, kompatybilne z wstrzykiwaczami wszystkich producentów. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 500. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 5 opakowań5. Strzykawka napełniona 3-5 ml izotonicznym roztworem 0,9% NaCl, gotowa do użycia bez konieczności odblokowywania tłoka, jałowa, sterylna wewnątrz i na zewnątrz, na opakowaniu wyraźnie zaznaczone miejsce otwarcia, wyrób medyczny klasa IIb lub III.Ilość: 8 000 sztuk6. Strzykawka napełniona 10 ml izotonicznym roztworem 0,9% NaCl, gotowa do użycia bez konieczności odblokowywania tłoka, jałowa, sterylna wewnątrz i na zewnątrz, na opakowaniu wyraźnie zaznaczone miejsce otwarcia, wyrób medyczny klasa IIb lub III.Ilość: 6 000 sztuk7. Strzykawka napełniona 20 ml izotonicznym roztworem 0,9% NaCl, gotowa do użycia bez konieczności odblokowywania tłoka, jałowa, sterylna wewnątrz i na zewnątrz, na opakowaniu wyraźnie zaznaczone miejsce otwarcia, wyrób medyczny klasa IIb lub III.Ilość: 200 sztuk8. Strzykawka trzyczęściowa do insuliny 1 ml, bezpieczna, z igłą w rozmiarze 29 G x 12,5 - 13 mm, wykonana z polipropylenu, z mechanizmem umożliwiającym nieodwracalne schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała widoczna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, sterylna. Możliwość łatwego odłamania tłoka po zabezpieczeniu igły. Wyrób medyczny. Łączna liczba sztuk 400. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 4 opakowania9. Strzykawka trzyczęściowa do insuliny 0,5 ml, bezpieczna, z igłą w rozmiarze 29 G x 12,5 lub 30 G x 8 mm, wykonana z polipropylenu, z mechanizmem umożliwiającym nieodwracalne schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała widoczna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, sterylna. Możliwość łatwego odłamania tłoka po zabezpieczeniu igły.Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 100. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań. Ilość: 1 opakowanie10. Strzykawka trzyczęściowa do tuberkuliny 1ml, bezpieczna, z igłą w rozmiarze 25 G x 16 mm lub 27 G x 12,5 mm, wykonana z polipropylenu, z mechanizmem umożliwiającym nieodwracalne schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała widoczna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, sterylna. Możliwość łatwego odłamania tłoka po zabezpieczeniu igły.Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 1 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 10 opakowań11. Strzykawka doustna z purpurowym tłokiem, skala wyrażona w mililitrach, łyżeczkach i kroplach adekwatnie do pojemności strzykawki, sterylne, pakowane pojedynczo, z zatyczką, o pojemności 5 i 20ml. Wyrób medyczny.Ilość: 500 sztuk12. Wielodostępowy system składający się z sześciu łączników, umożliwiający podłączenie od 6 do 7 drenów. System z drenem podłączeniowym. Łączniki ułożone na rampie równolegle i symetrycznie z każdej strony. Każdy z łączników wyposażony w zastawkę antyzwrotną uniemożliwiającą cofanie i mieszanie się płynów. Długość całego systemu maksymalnie 18 cm, objętość wypełnienia 1,1 ml. Końcówka rampy przystosowana do końcówek LUER LOCK, z jednej strony końcówka rotacyjna z minimalną przestrzenią martwą maksymalnie 0,03ml. Przy odłączaniu strzykawki, pompy ciśnieniowej neutralne ciśnienie, bez efektu zasysania krwi. Czas stosowania do 7 dni, lub minimum 100 aktywacji. Wyrób medycznyIlość: 250 sztuk13. Kranik z dwoma przeźroczystymi portami bezigłowymi i drenem przedłużeniowym. Zawory zapewniają przepływ min. 145 ml/min, posiadają przeźroczystą obudowę, zawory w postaci bezbarwnej, silikonowej, jednoczęściowej membrany z gładką powierzchnią, wnętrze pozbawione części metalowych, prosty tor przepływu. Przestrzeń martwa zaworu max. 0,02 ml. Długość całego systemu ok. 20 cm, objętość wypełnienia poniżej 1,9 ml. Możliwość podłączenia u pacjenta min. przez 7 dni lub 200 aktywacji. Przystosowany do wielokrotnego toczenia krwi, tłuszczów, leków przeciwnowotworowych i izotopów. Produkt sterylny, pakowany pojedynczo. Wyrób medyczny.Ilość: 200 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 7 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet 8 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Łyżka do laryngoskopu, światłowodowa, jednorazowego użytku, typ Macintosh. Nieodkształcająca się łyżka wykonana ze stali nierdzewnej, kompatybilna z rękojeściami z tzw. „zielonym standardem”. Wytrzymały zatrzask kulkowy zapewniający trwałe mocowanie w rękojeści. Światłowód wykonany z polerowanego tworzywa sztucznego. Światłowód nieosłonięty, doświetlający wnętrze jamy ustnej i gardło. Wyraźne oznakowanie typu i rozmiaru łyżki na jej powierzchni oraz symbol „jednorazowego użytku” (przekreślona cyfra 2), opakowanie zapewniające zachowanie czystość mikrobiologiczną. Rozmiary Macintosh: 2 / 3 / 4. Pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny.Ilość: 300 sztuk2. Maska anestetyczna jednorazowego użytku z nadmuchiwaną poduszką twarzową z PCV, korpus maski oraz haczykowaty pierścień wykonane z poliwęglanu, silikonowy zawór skierowany pionowo w nosowej części maski, w rozmiarach: dorosły 4,5,6,7. Złącze 22 mm , rozmiary kodowane kolorem pierścienia i/lub oznaczony numerycznie na części ustnej korpusu, produkt mikrobiologicznie czysty. Maska anestezjologiczna pozbawiona DEHP i lateksu. Pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny.Ilość: 200 sztuk3. Maska anestezjologiczna, jednorazowego użytku, biologicznie czysta, z miękkim mankietem z TPE, niewymagającym zewnętrznego uszczelniania, umożliwiającym szczelne dopasowanie do twarzy pacjenta. W rozmiarach 3,4,5,6,7, rozmiar maski kodowany barwą mankietu i/lub oznaczony numerycznie na części ustnej korpusu. Korpus maski wykonany z polipropylenu, o anatomicznym kształcie zapewniającym dokładne dopasowanie do twarzy pacjenta, wykonany z przezroczystego materiału, zakończony kominem 22 F. Maska anestezjologiczna pozbawiona PCV, DEHP i lateksu. Pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny.Ilość: 400 sztuk4. Ostrza chirurgiczne ze stali węglowej, jałowe, grawer z nr ostrza na każdym ostrzu, ostrza pakowane pojedynczo w zgrzaną folię z wytłoczonym min. nr serii, datą ważności, dostępne co najmniej w rozmiarach 10, 11,15, 20, 22, 23, 24. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 3 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 30 opakowań5. Jednorazowe jałowe urządzenie do zdejmowania standardowych ostrzy skalpeli we wszystkich rozmiarach, samoprzylepna podstawa w kontrastowym kolorze w komplecie, graficzne oznaczenie kierunku układania ostrza, zabezpieczanie ostrza wymaga użycia tylko jednej rękiIlość: 700 sztuk6. Stabilizator powieki górnej oka dla pacjenta wentylowanego mechanicznie, protekor rogówki, wykonany z materiału przepuszczalnego dla powietrza i utrzymującego wilgoć, warstwa klejąca na bazie kleju medycznego, hypoalergiczny. Owalny kształt o wymiarach 5,5 x 3,5 cm, z listkiem ułatwiającym założenie i usunięcie. Produkt biologicznie czystyIlość: 500 par7. Zestaw niesterylny do drenów, składający się z łącznika Y (w jednej płaszczyźnie) o konstrukcji: jeden koniec żeński (lejek) dwa końce męskie, oraz zastawki ssącej z bezkontaktową kontrolą ssania, umożliwiający rozgałęzienie drenów na ssaku.Ilość: 100 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 8 muszą być wyrobami medycznymi, z wyłączeniem poz. 5 - 7.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet 9 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Strzykawka insulinowa 1 ml/100 U ml w zestawie z zdejmowaną igłą 40 G ,13 mm sterylna. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 200. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 2 opakowania2. Strzykawka 3-częściowa 2 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,1 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 7 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 70 opakowań3. Strzykawka 3-częściowa 5 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,2 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 12 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 120 opakowań4. Strzykawka 3-częściowa 10 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,2 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 20 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 200 opakowań5. Strzykawka 3-częściowa 20 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,5 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Wyrób medyczny.Łączna liczba sztuk 30 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 300 opakowań6. Strzykawka trzyczęściowa jednorazowego użytku z końcówką do cewników JANETA – 50 ml (sterylna). Wyrób medycznyIlość: 1 200 sztuk7. Strzykawka JANET 100 ml sterylna, ze skalą, z dodatkową końcówką wielkości 2 - 3 cm ściętą pod kątem 45 st., wyposażona w dodatkową końcówkę w kształcie stożka. Wyrób medycznyIlość: 500 sztuk8. Strzykawka trzyczęściowa z gumowym tłokiem Luer Lock do leków światłoczułych, bursztynowa, jednorazowego użytku, przystosowana do pomp infuzyjnych 50 ml. Wyrób medycznyIlość: 400 sztuk9. Strzykawka trzyczęściowa z gumowym tłokiem Luer Lock, jednorazowego użytku, przystosowana do pomp infuzyjnych 50 ml. Wyrób medycznyIlość: 12 500 sztuk10. Kranik trójdrożny, sterylny, transparentny, wyjścia zabezpieczone koreczkiem. Wyrób medycznyIlość: 4 000 sztuk11. Przedłużacz do pomp strzykawkowych 150 cm, średnica wewnętrzna drenu nie większa niż 1,25 mm. Wyrób medycznyIlość: 5 000 sztuk12. Przedłużacz do pomp strzykawkowych 150 cm bursztynowy. Wyrób medycznyIlość: 200 sztuk13. Przyrząd do wielokrotnego pobierania leku z butelki zakończony portem bezigłowym z końcówką luer-lock. Wyrób medycznyIlość: 1 000 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 9 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet 10 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rurka do intubacji przełykowo-tchawiczej dwuświatłowa z podwójnym światłem umożliwiająca wprowadzenie rurki do tchawicy lub przełyku. Przeznaczona do użycia na przedszpitalnym etapie pomocy doraźnej. Linia RTG na całej długości ułatwia bezpieczne pozycjonowanie rurki. Rozmiar 37 dla pacjentów o wzroście 122-183 cm Rozmiar 41 dla pacjentów o wzroście ≥152 cmWyrób medycznyIlość: 2 sztuki2. Jednorazowa rurka krtaniowa dwukanałowa wykonana z PVC : - z portem do sondy żołądkowej; - rurka wentylacyjna z łącznikiem standardowym 15 mm;- znacznik poziomu zębów na rurce;- dwa mankiety uszczelniające: bliższy i dalszy; - jeden przewód do pompowania obu mankietów;- otwory wentylacyjne pomiędzy mankietami; - sterylna, bez lateksu; - dostępne rozmiary: 2,5; 3; 4; 5 kodowane kolorami;- zestaw zawiera: strzykawkę z wyskalowanymi objętościami do danego rozmiaru, rurkę krtaniową. Wyrób medycznyIlość: 10 sztuk3. Maska krtaniowa jednorazowego użytku, mankiet z silikonu gwarantujący utrzymanie szczelności przy wartości ciśnienia do 20 cm H2O w drogach oddechowych. Kanał oddechowy wyposażony w użebrowanie chroniące przed możliwością wklinowania nagłośni, rozmiary : 1,0 - 6,0. Wyrób medycznyIlość: 10 sztuk4. Rurki ustno gardłowe z kolorowym kodem, roz.- 2, 3, 4, sterylnaWyrób medycznyIlość: 1 200 sztuk5. Rurka tracheotomijna z mankietem niskociśnieniowym, rozm. od 6.5 do 10 co 0.5. Wyrób medycznyIlość: 10 sztuk6. Prowadnica do trudnej intubacji, wzmocniona na całej długości, wielorazowaWyrób medycznyIlość: 10 sztuk7. Prowadnica do intubacji średnica 4,0 mm, jednorazowaWyrób medycznyIlość: 20 sztuk8. Prowadnica do intubacji średnica 5,0 mm, jednorazowaWyrób medycznyIlość: 20 sztuk9. Zestaw do konikotomii metodą jednostopniową dla dorosłych. Zawiera: igłę punkcyjną z nałożoną kaniulą o średnicy 4 mm z łącznikiem 15 mm do worka resuscytacyjnego i łącznikiem Luer; stoper kontroli głębokości wkłucia; strzykawkę do kontroli aspiracji gazów; tasiemkę do mocowania kaniuli oraz ultra cienki mankiet uszczelniający tchawicę, zapewniając wydajną wentylację z jednoczesną ochroną przed zachłyśnięciem. Wyrób medycznyIlość: 2 sztuki10. Cewniki do odśluzowywania górnych dróg oddechowych z minimum dwoma otworami bocznym CH-10, CH – 12, CH-14, CH-16, CH-18, długość 58-66 cm. Wyrób medycznyIlość: 10 000 sztuk11. Łącznik karbowany kątowy, martwa przestrzeń, podwójnie obrotowy z portem do odsysania i bronchoskopii Wyrób medycznyIlość: 200 sztuk12. Łącznik karbowany kątowy, martwa przestrzeń.Wyrób medycznyIlość: 100 sztuk13. Wymiennik ciepła i wilgoci z portem tlenowym zatykanym koreczkiem, jednomembranowy, masa max 8,5g, sterylnyWyrób medycznyIlość: 150 sztuk14. Dreny-linie do pomiaru kapnometrii do podłączenia do filtrów oddechowych. Długość minimum 250 cm. Jednorazowe, pakowane pojedynczo. Dostępne opcje złączy Luer M/M i Ż/M.Wyrób medycznyIlość: 150 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 10 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet 11 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rurka intubacyjna niskociśnieniowa z odsysaniem z nad mankietu zwężającym się ku dołowi, o potwierdzonej badaniami klinicznymi obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu, z wbudowanym przewodem do odsysania, z otworem Murphy’ego, balonik kontrolny wskazujący na stan wypełnienia mankietu z oznaczeniem nazwy producenta, średnicy rurki i mankietu oraz rodzaju mankietu, dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku, linia Rtg na całej długości rurki, skala centymetrowa podana na korpusie rurki, sterylna, jednorazowa, rozmiary od 6,0 do 9,0 mm co 0,5 mmWyrób medycznyIlość: 120 sztuk2. Rurka tracheostomijna z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu SoftSeal z balonikiem kontrolnym wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem) posiadający oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu, posiadająca elastyczny, przezroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wymianę rurki, sterylna.Rozmiary od 6,0 mm do 9,0 mm.Wyrób medyczny.Ilość: 2 sztuki3. Rurka tracheotomijna z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu SoftSeal z balonikiem kontrolnym posiadający oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu, posiadająca elastyczny, przezroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wymianę rurki, sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 9,0 mm.Wyrób medyczny.Ilość: 1 sztuka4. Rurka tracheostomijna z regulowanym położeniem kołnierza posiadająca mechanizm blokujący umożliwiający przesuwanie kołnierza wzdłuż osi rurki oraz obracanie o kąt 360º, z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu SoftSeal z balonikiem kontrolnym wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem), półprzezroczysta, z oznaczeniem rozmiaru rurki, rodzaju i średnicy mankietu na baloniku kontrolnym i zakresem zmiennej długości podanym na kołnierzu, sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 9,0 mmWyrób medyczny.Ilość: 1 sztuka5. System do odsysania w układzie zamkniętym Dwuświatłowy system do wielokrotnego odsysania w układzie zamkniętym do rurek intubacyjnych, o czasie stosowania do 72 godziny, kanał irygacyjny wtopiony w ścianki cewnika, suwak zaworu sterującego ssaniem z blokadą przypadkowego użycia, uchwyt z oznaczeniem rozmiaru, gładko wykończone krawędzie, przeźroczysty łącznik ,,T" , PORT mdi, klin do rozłączania układu, przejściówka 15/22mm, do użytku dla jednego pacjenta.Rozmiary 12F/57cm , 14/57 cm, 16F/57cm.Wyrób medyczny.Ilość: 300 sztuk6. Rurka intubacyjna z mankietem zwężającym się ku dołowi, o potwierdzonej badaniami klinicznymi obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu, z otworem Murphy’ego, balonik kontrolny z oznaczeniem nazwy producenta, średnicy rurki i mankietu oraz rodzaju mankietu, dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku, linia Rtg na całej długości rurki, skala centymetrowa, oznaczenie poziomu strun głosowych, oznaczenie miejsca cięcia korpusu rurki ustna/nosowa - linia przerywana, sterylna, jednorazowa, rozmiary od 5,0 do 9,0 mm co 0,5 mm.Wyrób medyczny.Ilość: 400 sztuk7. Kompletny zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, z wielorazowym peanem, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiary 0,7 do 9,0 mmWyrób medyczny.Ilość: 1 sztuka8. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa oparty na użyciu peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiary 0,7 do 9,0 mmWyrób medyczny.Ilość: 5 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 11 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet 12 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przyrząd do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻWyrób medyczny.Ilość: 100 sztuk2. Przyrząd do przetoczeń krwi z komorą kroplową o długości min. 9 cm, z odpowietrznikiem, zaciskiem rolkowym oraz drenem o długości 150-200 cm; opakowanie o kolorystyce /wymagane czerwone/ odróżniającej od przyrządów do przetoczeń płynów infuzyjnychWyrób medyczny.Ilość: 1 500 sztuk3. Aparat do infuzji grawitacyjnych z odpowietrznikiem, z filtrem p/bakteryjnym i klapką. Automatycznie zatrzymujący infuzję po opróżnieniu "jeziorka" - zastawka zatrzymująca powietrze. Z zabezpieczeniem przed wypływem płynu z drenu podczas jego wypełniania- hydrofobowa zatyczka na końcu drenu. Dł. 150-170 cm. Zestaw nie może zawierać DEHP.Wyrób medyczny.Ilość: 16 000 sztuk4. Grawitacyjny aparat do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem szybkości przepływu w zakresie minimum 5 do 250 ml/h z łącznikiem Luer Lock męskim bez łącznika żeńskiego.Wyrób medyczny.Ilość: 375 sztuk5. Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych kompatybilny z pompą objętościową VolumatAgilia. Wyrób medyczny.Ilość: 1 000 sztuk6. Zestaw bursztynowy do pompy Agilia Wyrób medyczny.Ilość: 30 sztuk7. Zestaw do przetaczania krwi kompatybilny z pompą AgiliaWyrób medyczny.Ilość: 30 sztuk8. Zestaw do żywienia pozajelitowego z dwoma filtrami 15um i 1,2um kompatybilny z pompą objętościową VolumatAgilia. Wyrób medyczny.Ilość: 300 sztuk9. Kaniula dożylna bezpieczna bez portu. Wykonana z poliuretanu z minimum dwoma paskami kontrastującymi w RTG. Zawór eliminujący wypływ krwi podczas kaniulacji. Igła zaopatrzona w automatyczny metalowy zatrzask samozakładający się po wyjęciu igły z kaniuli, zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu. Hydrofobowy filtr gwarantujący wysokie bezpieczeństwo zatrzymujący wypływ krwi poza kaniulę. Dostępne w rozmiarach od 18G do 24G. Wyrób medyczny.Ilość: 6 000 sztuk10. Kaniula dotętnicza wykonana z PTFE z zaworem odcinającym 20G 1,1 mm x 45 mm, przepływ 49 m/l min. Wyrób medyczny.Ilość: 150 sztuk11. Cewnik do tętnicy udowej , z biokompatybilnego poliuretanu zakładany metoda Seldingera, z zaciskiem szczelinowym w części proksymalnej, nasadka z oznaczeniem rozmiaru kaniuli, zabezpieczona koreczkiem luer lock, skrzydełka mocujące oraz czytelne kodowanie kolorem, w zestawie igła wprowadzająca oraz prowadnica. Do wyboru rozmiary: 18G, 20G długość 8cm, 12cm, 16cm. Wyrób medyczny.Ilość: 50 sztuk12. Cewnik do tętnicy udowej - jednoświatłowy zakładany metodą Seldingera. 4 Fr x 200mm, prowadnica igłowa 17G x 70mm, drut prowadzący 0,6 x 450mm. Wyrób medycznyIlość: 100 sztuk13. Strzykawka sterylna 3 częściowa 10 ml z zawartością 3 ml roztworu 0,9% NaCl. Korek dezynfekcyjny do dostępu naczyniowego zintegrowany i zapakowany ze strzykawką. Strzykawka przeźroczysta. Wyrób medyczny.Ilość: 2 000 sztuk14. Strzykawka sterylna 3 częściowa 10 ml z zawartością 10 ml roztworu 0,9 % NaCl. Korek dezynfekcyjny do dostępu naczyniowego zintegrowany ze strzykawką. Strzykawka przeźroczysta. Wyrób medyczny.Ilość: 2 000 sztuk15. Igła do znieczuleń podpajeczynówkowego dostępna w rozmiarach 22G, 25G, 29G długość 90 -130mm . Wyrób medyczny.Ilość: 100 sztuk16. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego składający się z: igły Tuohy kodowanej kolorem, z dokładnie dopasowanym mandrynem, ze zdejmowanymi „skrzydełkami”; cewnika z trzema otworami bocznymi, wykonanym z obojętnego chemicznie tworzywa medycznego, odporny na załamania, znaczniki długości; filtr zewnątrzoponowy płaski 0,2, skuteczny przez min. 96h, sterylny; strzykawka niskooporowa z końcówką luer slip 10ml; zatrzaskowy łącznik do cewnika wykluczający przypadkowe rozłączanie; prowadnik i etykieta identyfikacyjna cewnika ZO, zatrzaskowy system mocowania cewnika do skóry pacjenta typu Lockit z przezroczystą, sztywną, płaską częścią zatrzaskową i gąbkową częścią przylepną, rozmiary: 16G/8cm, 18G/8cm. Wyrób medyczny.Ilość: 4 sztuki17. Aplikator typu Mini Spike do przygotowywania i pobierania leków, zawierający filtr antybakteryjny 0,45 µm, posiadający nieruchomą osłonkę otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką, samozamykająca się zatyczka portu, z zastawką zabezpieczającą przed wyciekaniem w pozycji odwróconej. Wyrób medyczny.Ilość: 2 000 sztuk18. Cewnik do żyły głównej dwuświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, dwuświatłowy, zawierający cewnik dł. 20 lub 30 cm 7F o średnicy kanałów 16/16G, igłę typu V ( możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG. Wyrób medyczny.Ilość: 50 sztuk19. Cewnik do żyły głównej trzyświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzyświatłowy, zawierający cewnik dł. 20 lub 30 cm 7F o średnicy kanałów 16/18/18G, igłę typu V ( możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG. Wyrób medyczny.Ilość: 200 sztuk20. System do transferu leku: strzykawka – strzykawka. Wyrób medyczny.Ilość: 100 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 12 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet 13 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zgłębnik żołądkowy silikonowy jednorazowego użytku CH 14 dł. min. 1000 mm, CH 16 dł. min. 1000 mm, CH 18 dł. min. 800 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 150 sztuk2. 3-drożna sonda Sengstakena do tamponady żylaków przełyku długość 100 cm, rozmiary CH 16, 18, 21. Wyrób medyczny.Ilość: 4 sztuki3. Cewnik Foleya wykonany ze 100% silikonu, dwudrożny z balonem 5-10 ml z dołączoną strzykawką z 10 ml wody jałowej i 10% gliceryny. Długość 42 cm , rozmiary CH14, CH16, CH18, CH20, CH22, CH24. Wyrób medyczny.Ilość: 500 sztuk4. Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, rozmiary CH 12, CH 14, cewnik wykonany z silikonu z prostą lub zagiętą końcówką z zintegrowanym balonem. Zestaw gotowy do użycia. Wyrób medyczny.Ilość: 8 sztuk5. Worek sterylny do dobowej zbiórki moczu o poj. 2l z białą tylną ścianką z nadrukowanym polem do opisu danych pacjenta, z wyraźną skalą pomiarową co 100 ml, z uniwersalnymi wieszakami, z komorą Pasteura z filtrem hydrofobowym z zastawką antyzwrotną i portem bezigłowym do pobierania próbek. Wyrób medyczny.Ilość: 10 sztuk6. Zestaw do godzinowej zbiórki moczu sterylny z komorą pomiarową o pojemności 500 ml ze skalą pomiarową co 1ml do min. 40 ml z workiem o pojemności 2000 ml z tylną białą ścianką z wyraźną skalą pomiarową co 100 ml, z zastawką antyzwrotną w łączniku z cewnikiem Foley'a, worek z filtrem hydrofobowym oraz odpływem, dren dwukanałowy wyposażony w port bezigłowy do pobierania próbek moczu. Wyrób medyczny.Ilość: 5 sztuk7. Worek stomijny jednoczęściowy zamknięty, z możliwością obserwacji stomii. Płytka hydrokoloidowa z dodatkowym składnikiem wspomagającym gojenie. Płytka z nacięciami bocznymi, z możliwością przycięcia 13 - 70 mm, worek posiada filtr węglowy zabezpieczony przez wewnętrzną membranę przed zatykaniem się. Worek obustronnie pokryty jest wodoodporną fizeliną. Wyrób medyczny.Ilość: 200 sztuk8. Worek urostomijny, wodoodporny, jednoczęściowy, z kurkiem pozwalającym na jego opróżnianie. Wyrób medyczny.Ilość: 50 sztuk9. Zatyczka do cewnika sterylna. Wyrób medyczny.Ilość: 200 sztuk10. Kanka doodbytnicza CH 16 -30 dł. 28 - 30 cm. Wyrób medyczny.Ilość: 10 sztuk11. Dren brzuszny otrzewnowy, sterylny, transparentny, dł. 30 – 40 cm, pasek kontrastujący w RTG, rozmiar CH 16 – 36. Wyrób medyczny.Ilość: 10 sztuk12. Dren do jamy brzusznej lateksowy sterylny typu Pezzer CH 30, CH32, CH34, CH36. Wyrób medyczny.Ilość: 20 sztuk13. Butelka Redona - sterylna o poj. 250 ml. Wyrób medycznyIlość: 170 sztuk14. Dren perf. do butelki REDONA CH10, CH12, CH14, CH16, CH18. Kompatybilny z butelką z poz. 13. Wyrób medyczny.Ilość: 100 sztuk15. Dren z PCV na rolce 30m-35m średnica wewnętrzna 7mm/10mmIlość: 5 sztuk16. Dren z trokarem typu trójgraniec wykonany z termoplastycznego PCV, z linią RTG, ze znacznikiem głębokości co 2cm, rozm. CH28, CH32. Wyrób medyczny.Ilość: 10 sztuk17. Jednorazowa komora wilgotna na oko- rozmiar dla dorosłychIlość: 150 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 13 muszą być wyrobami medycznymi, z wyłączeniem poz. 15 i 17.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet 14 Jednorazowy materiał medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 14 * Jednorazowy materiał medyczny:1. Strzykawka heparynizowana do pobierania krwi do gazometrii o pojemności do 1 ml, sterylna pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny.Ilość: 4 000 sztuk2. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania biochemiczne o pojemność 4,0 - 5,0 ml z aktywatorem wykrzepiania, o średnicy 13 mm, wysokość 75 mm, bez etykiety. Wyrób medyczny.Ilość: 6 000 sztuk3. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania biochemiczne o pojemność 2,0 - 3,0 ml z aktywatorem wykrzepiania, o średnicy 13 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 2 000 sztuk4. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania hematologiczne o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 13 mm Wyrób medyczny.Ilość: 5 000 sztuk5. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania wskaźników krzepnięcia o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 11 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 4 000 sztuk6. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania OB o pojemności 3,0 - 4,0 ml (wersja logarytmiczna). Wyrób medyczny.Ilość: 50 sztuk7. Strzykawko-probówka do pseudotrombocytopenii z jonami magnezu, o pojemności 2-3 ml. Wyrób medyczny.Ilość: 50 sztuk8. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania oznaczenia glukoz o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 13 mm, wysokość 75 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 600 sztuk9. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość do 25 mm, średnica 0,8. Wyrób medyczny.Ilość: 200 sztuk10. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość od 25 do 40 mm, średnica 0,8. Wyrób medyczny.Ilość: 800 sztuk11. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość do 25 mm, średnica 0,9. Wyrób medyczny.Ilość: 400 sztuk12. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość od 25 do 40 mm, średnica 0,9. Wyrób medyczny.Ilość: 300 sztuk13. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań w zamkniętym systemie, długość drenu 80 mm, średnica 0,8 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 1 300 sztuk14. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań w zamkniętym systemie, długość drenu 80 mm, średnica 0,9 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 2 400 sztuk15. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań krwi na posiew w zamkniętym systemie, długość drenu 200 mm, średnica 0,8 mm. Wyrób medyczny.Ilość: 240 sztuk16. Łącznik do końcówek typu Luer (Multi-Adapter). Wyrób medyczny.Ilość: 2 000 sztuk17. Łącznik do podawania leków (Adapter membranowy). Wyrób medyczny.Ilość: 900 sztuk18. Staza jednorazowa bez lateksu, papierowa.Ilość: 2 000 sztuk* Zamawiający wymaga, aby produkty w pozycji 1-17 były wzajemnie kompatybilne.Wszystkie produkty objęte pakietem 14 muszą być wyrobami medycznymi, z wyłączeniem poz. 18.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do nakłucia jamy opłucnowej w składzie: worek do zbiórki płynów 2000ml skalowany co 100 ml z zastawką przeciwzwrotną, strzykawka o pojemności 60 ml, trzy igły do wyboru 14G, 16G, 19G, z zaworem przeciwzwrotnym na drenie odprowadzającym, który zapobiega cofaniu się płynów, jałowy. Wyrób medyczny.Ilość: 15 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamknięty bezigłowy łącznik dostępu naczyniowego, nie dłuższy niż 2cm, zewnętrznie wykonany z przeźroczystego materiału, kompatybilny z końcówką luer i luer-lock, o przepływie grawitacyjnym minimum 350 ml/min, możliwość podłączenia u pacjenta przez 7 dni lub minimum100 aktywacji. Zastawka w postaci silikonowej podzielnej membrany, możliwa do dezynfekcji, wnętrze pozbawione części mechanicznych, prosty tor przepływu. Dostosowany do użytku z płynami infuzyjnymi, krwią i tłuszczami.Przestrzeń martwa max. 0,10 ml. Protektor męski umożliwiający podłączenie bez ryzyka skażenia wkłucia, sterylny, jednorazowy, pakowany pojedynczo. Wyrób medyczny.Ilość: 8 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet 17 Obłożenia medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Serweta sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia polietylenowa lub folia polietylenowo-polipropylenowa) o całkowitej gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 75-85cm x 40-50 cm .Pakowana pojedynczo.Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierająca min.: nr lot, data ważności.Ilość: 1 000 sztuk2. Serweta operacyjna sterylna, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia polietylenowa lub folia polietylenowo-polipropylenowa), o całkowitej gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 145-165 cm x 90-110 cm.Pakowana pojedynczo.Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierająca min.: nr lot, data ważności.Ilość: 7 000 sztuk3. Serweta operacyjna sterylna, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia polietylenowa lub folia polietylenowo-polipropylenowa), o całkowitej gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 85-95cm x 75-85 cm Pakowana pojedynczo.Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierająca min.: nr lot, data ważności.Ilość: 10 000 sztuk4. Serweta operacyjna sterylna, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia polietylenowa lub folia polietylenowo-polipropylenowa), o całkowitej gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 240-260 cm x145-165cm.Pakowana pojedynczo.Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierająca min.: nr lot, data ważności.Ilość: 3 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet 18 Odzież medyczna jednorazowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Maska chirurgiczna trzywarstwowa, z gumką.Maska wykonana z trzech warstw niepylącej włókniny (25g/m2+ 25g/m2 + 25g/m2 (+/- 2 g/m2)), regulowana nasadka na nos. Zgodna z normą PN-EN 14683:2019 + AC lub równoważne (Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia oceny skuteczności filtracji z wykorzystaniem bakterii, oceny czystości biologicznej i oceny oporów oddechowych, oceny działania uczulającego i drażniącego na skórę założonych w powyższej normie) typ co najmniej II, stopień filtracji BFE minimum 98%.Łączna liczba sztuk: 60 000 Opakowanie zbiorcze 50 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 1 200 opakowań2. Maska chirurgiczna trzywarstwowa, wiązana na troki.Maska wykonana z trzech warstw niepylącej włókniny (25g/m2+ 25g/m2 + 25g/m2 (+/- 2 g/m2)), regulowana nasadka na nos. Zgodna z normą PN-EN 14683:2019 + AC lub równoważne (Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia oceny skuteczności filtracji z wykorzystaniem bakterii, oceny czystości biologicznej i oceny oporów oddechowych, oceny działania uczulającego i drażniącego na skórę założonych w powyższej normie) typ co najmniej II, stopień filtracji BFE minimum 98%.Łączna liczba sztuk: 5 000 Opakowanie zbiorcze 50 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SIWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.Ilość: 100 opakowańZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Pakiet 19 Odzież medyczna jednorazowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ochraniacze sanitarne na buty, folioweIlość: 3 000 sztuk2. Czepek chirurgiczny z gumką, wykonany z włókniny, jednorazowy, typu beretIlość: 20 000 sztuk3. Czepek chirurgiczny - furażerka, wykonana z włókniny, jednorazowa, wiązanaIlość: 3 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Pakiet 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy, jałowy, pełnobarierowy, fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny hydrofobowej typu SMS o gramaturze minimum 35 g/m2 wzmocniony na rękawach, w okolicy brzucha i klatki piersiowej, chłonnym i nieprzemakalnym dwuwarstwowym laminatem o gramaturze minimum 40 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. 4 wszywane troki o długości min. 45 cm, 2 zewnętrzne troki umiejscowione w specjalnym kartoniku umożliwiającym zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego. Dodatkowo zapięcie w okolicy karku na rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Do każdego fartucha dołączone dwa ręczniki o wymiarach 25-30 cm x 25-30 cm, gramatura min. 50 g/m². Fartuch wraz z ręcznikami zawinięty w serwetkę włókninową.Odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej minimum 66 cm H2O.Na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierająca min.: nr lot, data ważności.Dostępne w rozmiarze: M, L, XL, XXL.Ilość: 2 000 sztukZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Pakiet 21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Antystatyczna odzież pod kombinezon wykonana z oddychającej włókniny, posiadająca wytrzymałość na rozciąganie, zapewniająca ochronę przed pyłami i cząstkami stałymi, bluza z długim rękawem zakończonym elastycznym mankietem, bluza wkładana przez głowę, długie spodnie ze ściągaczem lub gumką w pasie, niepyląca z możliwością sterylizacji radiacyjnej bądź parowej. Odzież przeznaczona do pracy w pomieszczeniach czystych spełniających klasę czystości C.Ilość: 350 kompletówWykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję sterylizacji radiacyjnej bądź parowej odzieży z określaniem warunków sterylizacji.Ilości sztuk i poszczególne rozmiary (M, XL) będą wskazywane każdorazowo przez Zamawiającego w poszczególnych zamówieniach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Pakiet 22 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy zestaw (komplet) chirurgiczny uniwersalny w składzie: 1. Serweta operacyjna 180x180 (+/-5cm) cm, z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25x50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze powyżej 110g/m2. Obłożenie posiada wbudowane organizatory przewodów. 2. Serweta operacyjna 240x150 cm (+/-5cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt 4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25x50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze powyżej 110g/m2. Obłożenie posiada wbudowane organizatory przewodów.3. Serwety operacyjne 90x75 cm (+/-5cm), wzmocnione – 2 szt. 4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25x50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze powyżej 110g/m2. 4. Osłona na stolik Mayo 80x 145 cm (+/-5cm) – 1 szt, osłona wykonana z mocnej folii PE o grubości minimum 60 µm i chłonnym wzmocnieniu o rozmiarze 65x85 (+/-5cm) cm i gramaturze min. 27 g/m2.5. Ręczniki chłonne 20x30 cm (+/-5 cm) – 4 szt.6. Taśma lepna – 1 szt. wykonana z folii PE i włókniny poliestrowej o gramaturze minimum 40 g/m2, którą można dowolnie formować. 7. Osłona na stół narzędziowy 155x190 cm (+/-5cm), wzmocnienie włókninowe 80x190 cm (+/-5cm) – będące również owinięciem zestawu.Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zaw. nr lot., data ważności.Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny.Ilość: 600 kompletówZamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do wyznaczonego magazynu na terenie Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.