Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Jana Jonstona w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiepury 45
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hanna.mietka@wsz.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b80c01b6-723d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071580/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b80c01b6-723d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b80c01b6-723d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-751-68/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - TESTY
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - STERYLIZACJA PLAZMOWA, ETYKIETY
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - MATERIAŁY DO DEZYNFEKCJI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - STERYLIZACJA PAROWA
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - OPAKOWANIA DO SYSTEMU INTEGRA - PACK
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - OLEJE DO KONSERWACJI NARZĘDZI I WIERTAREK
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 -TOREBKI I RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 -PAPIER STERYLIZACYJNY i WŁÓKNINA
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 -MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Kupujący przewiduje wznowienie, polegające na przedłużeniu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
2. Kupujący ma prawo poinformować Sprzedawcę o wznowieniu na 2 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy.
3. Kupujący może skorzystać z wznowienia do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
4. Kupujący poinformuje Sprzedawcę o wznowieniu poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w §2
ust. 3.
5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego wznowieniem będą takie same jak te, które wynikające z SWZ dla
zamówienia podstawowego.
6. Kupujący zastrzega również, że ceny jednostkowe za realizację zamówienia objętego wznowieniem będą identyczne, jak
ceny jednostkowe wskazane przez Sprzedawcę w ofercie, z uwzględnieniem postanowień §3 i §7.
7. Skorzystanie ze wznowienia w maksymalnym zakresie (6 miesięcy) lub w części (w skróconym okresie) jest zastrzeżone
do wyłącznej decyzji Kupującego. Sprzedawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nieskorzystania ze wznowienia
przez Kupującego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4.1. Oświadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 23.5 do SWZ – wezwanie będzie miało zastosowanie wyłącznie w przypadku jeżeli została złożona większa ilość ofert niż jedna w
pakiecie;
7.4.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
11.3.2.1. Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 23.3. do SWZ
11.3.2.2. Dokumenty potwierdzające wymagane parametry w oferowanych produktach (np. firmowe materiały informacyjne
producenta, katalogi, ulotki, foldery, instrukcje użytkownika, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające
szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego wraz z nazwą
producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji zamówienia
dotyczą
11.3.2.3. Próbki:
Pakiet nr 3:
- po 3 szt. testów pozostałości białkowej – z pozycji 6
- po 3 szt. testów z pozycji 1, 2, 4
- po wzorze koperty lub karty – poz. 10
Pakiet nr 7:
min. 100 cm rękawa z poz. 21 ,
min. 100 cm rękawa z zakładką z poz. 28,
Pakiet nr 8:
Min. 2 szt. papieru z pozycji A.5.,
min. 2 szt. papieru z pozycji B.5.,
po min. 2 szt., włókniny z pozycji C.2. w obu kolorach,
Pakiet nr 9: po 2 szt. wkładów z pozycji 4 i 6.
11.3.2.4. Oświadczenie producenta o możliwości współpracy oferowanego pistoletu z wodą demineralizowaną – dotyczy
Pakietu nr 3 pozycja 11
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
11.3.2.2. Dokumenty potwierdzające wymagane parametry w oferowanych produktach (np. firmowe materiały informacyjne
producenta, katalogi, ulotki, foldery, instrukcje użytkownika, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające
szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego wraz z nazwą
producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji zamówienia
dotyczą
11.3.2.3. Próbki:
Pakiet nr 3:
- po 3 szt. testów pozostałości białkowej – z pozycji 6
- po 3 szt. testów z pozycji 1, 2, 4
- po wzorze koperty lub karty – poz. 10
Pakiet nr 7:
min. 100 cm rękawa z poz. 21 ,
min. 100 cm rękawa z zakładką z poz. 28,
Pakiet nr 8:
Min. 2 szt. papieru z pozycji A.5.,
min. 2 szt. papieru z pozycji B.5.,
po min. 2 szt., włókniny z pozycji C.2. w obu kolorach,
Pakiet nr 9: po 2 szt. wkładów z pozycji 4 i 6.
11.3.2.4. Oświadczenie producenta o możliwości współpracy oferowanego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony elektroniczny formularz oferty udostępniony na Platformie e-zamówienia z Załącznikiem nr 23.1 do SWZ
2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
3. zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Punkcie 7.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
9.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem zamówienia Załącznik 23.2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe",
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak