SUKCESYWNE DOSTAWY LEKU STOSOWANEGO W PROGRAMIE LEKOWYM DLA SZPZOZ im. Dzieci Warszawy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY LEKU STOSOWANEGO W PROGRAMIE LEKOWYM DLA SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDziekanów Leśny
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającySamodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00086675
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY LEKU STOSOWANEGO W PROGRAMIE LEKOWYM DLA SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65

1.5.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227657121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY LEKU STOSOWANEGO W PROGRAMIE LEKOWYM DLA SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b3f3340-a44e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074456/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa leków do programu lekowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaldziekanow.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaldziekanow.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy https://szpitaldziekanow.logintrade.net
Informacje ogólne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego https://szpitaldziekanow.logintrade.net W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej https://szpitaldziekanow.logintrade.net .
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie przetargowej SZPZOZ w Dziekanowie Leśnym ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania ofert a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej Szpitala.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8,9,10,11
Google Chrom 31
Mozilla Firefox 26
Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
Dostęp do sieci Internet
Zainstalowana wtyczka flash – flash player - dotyczy kupca
Obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequset – ajax
Włączona obsługa JavaScript
Zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
Zainstalowany Acrobat Reader
Zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Format przesyłanych danych:
1) wielkość pojedynczego pliku do 50 MB, w przypadku przekazywania plików o większej objętości zalecana jest kompresja danych, albo podział pliku na mniejsze,
2) zalecany format: .pdf, przy czym Zamawiający dopuszcza inne formaty danych, wymienione w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, np.: .doc, .docs, .rtf, .xps, .odt, przy czym wybór formatu nie może prowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców jednocześnie musi umożliwiać użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty, oświadczenia w formacie „.pdf” należy podpisywać formatem PAdES
2) dokumenty, oświadczenia składane w formatach innych niż „.pdf” należy podpisywać formatem XAdES.
Kodowanie i czas odbioru danych:
1) plik z ofertą, w tym dokumentami lub oświadczeniami składającymi się na ofertę, w tym jednolitym europejskim dokumentami zamówienia (JEDZ) złożone (załączone) na Platformie, są automatycznie szyfrowane przez system, który jednocześnie blokuje automatycznie dostęp do tych plików. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego (odszyfrowanie następują poprzez wpisanie przez Zamawiającego kodu autoryzacji) po upływie terminu składania ofert,
2) czasem odbioru danych oznaczany jest według czas systemowego widniejącego w prawym górnym rogu strony Platformy zapisany: „data dzienna”, hh:mm:ss + 01:00 (CET),
3) czas odbioru danych w postaci oferty, dokumentów składających się na ofertę, w tym jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia znajduje się w kolumnie „Data złożenia oferty” i jest zapisany jako: „rok-miesiąc-dzień; hh:mm:ss”,
4)czas odbioru danych innych niż wskazane powyżej znajduje się po prawej stronie przekazywanych dokumentów i jest zapisany jako: „rok-miesiąc-dzień; hh:mm:ss”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako
administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13
RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. 1) Zgodnie z art.
13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów
Opieki Zdrowotnej im. „Dzieci Warszawy” w Dziekanowie Leśnym. Adres: ul. M. Konopnickiej 65, 05-
092 Łomianki; NIP 118-13-49-898; REGON 000291210
• obowiązki Inspektora Ochrony Danych pełni p. Katarzyna Rawicka: e mail.: iod@szpitaldziekanow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy DZ/03/2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leku stosowanego w programie lekowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo - cenowy. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przez produkty lecznicze, stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (t. j. Dz.U.2020.944 ze zm.). Zaoferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z aktualnym na dzień składania ofert Obwieszczeniem Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (cena + termin dostawy + możliwość dostawy w trybie cito).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Możliwość dostawy w trybie CITO

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów rozumiane jako: Wykonawca posiada
aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej – prowadzenie hurtowni
farmaceutycznej w zakresie zaopatrywania podmiotów leczniczych (prowadzenie składu
konsygnacyjnego) wytwarzanie lub import produktów leczniczych - stosownie do przepisów
ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2019r. poz. 499) lub inne
zezwolenie, decyzję administracyjną wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, na
podstawie którego Wykonawca świadczy dostawy w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia.Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) spełnienie
warunku może wykazać jeden wykonawca spełniający samodzielnie warunek udziału w
postępowaniu lub wszyscy wykonawcy łącznie, spełniający razem warunek udziału w
postępowaniu. Jednakże spełnienie przedmiotowego warunku samodzielnie przez jednego z
wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu wiąże się z obowiązkiem realizacji
dostawy/usługi/roboty budowlane przez ten podmiot w zakresie, w którym wymagane jest
posiadanie uprawnień ustawowych.2) posiadają właściwe zdolności techniczne lub
zawodowe:Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie)
umowę/umowy, której/których zakres obejmował dostawę/dostawy produktów leczniczych
stosowanych w programach lekowych w warunkach szpitalnych na rzecz
Zamawiającego/Zamawiających, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika,
przychodnia) o łącznej wartości brutto zrealizowanej/zrealizowanych umowy/umów minimum: -
dla Pakietu nr 1 – 120.000,00 zł.
określone warunki tj.:1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dostaw której/których zakres obejmował dostawę/dostawy produktów leczniczych stosowanych w programach lekowych w warunkach szpitalnych na rzecz Zamawiającego/Zamawiających, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie dostawy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż dostawy zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą:
• oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125, iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8) i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a i 4b do SWZ),
• oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (art. 118 u.p.z.p.), składanego w oparciu o art. 125 ust 5 u.p.z.p., iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5) i pkt 7) i 8) oraz odpowiednio iż, spełnienia warunki udziału w postepowaniu określone w SWZ w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5a i 5b do SWZ)
• w przypadku gdy, wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust 1 u.p.z.p. w celu oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie winno określać w szczególności:
 zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego zasoby,
 sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) oferta Wykonawcy winna zawierać:
• wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
• wypełniony i podpisany szczegółowy formularz asortymentowo - cenowy, (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ)

b) w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą:
• oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125, iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8) i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a i 4b do SWZ,
• aktualny dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru o ile nie jest on dostępny w bezpłatnych i ogólnodostępnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w formularzu ofertowym (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski,
• w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny
potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:a. zmiany osób
odpowiedzialnych za realizację umowy,b. zmiany danych teleadresowych,c. zmiany
podwykonawców na zasadach określonych w umowie,d. zmiany przywoływanych w
przedmiotowej umowie ustaw oraz SWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź
wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).e. w przypadkach określonych w
art. 455 ust 2 ustawy u.p.z.p

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaldziekanow.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie paznokci w domu - Komorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie paznokci w domu. 2 osoby pod jednym adresem - do zrobienia pedicure i manicure u jednej osoby a u drugiej pedicure. Nowa Wieś/Komorów. Godziny po 17. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI