Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy elementów zamkniętego systemu odsysania wydzielin i płynów od pacjenta przy użyciu próżni podczas zabiegów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy elementów zamkniętego systemu odsysania wydzielin i płynów od pacjenta przy użyciu próżni podczas zabiegów medycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480bff23-a72b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005218/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zamknięty system odsysania wydzielin i płynów od pacjenta przy użyciu próżni podczas zabiegów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.2.Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musiposiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymaganiatechniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przyich użyciu,opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. .Adres stronyinternetowej: https://www.szpital.kalisz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Doprzygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego. lub podpisu osobistego.2.Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany nakomputerze.NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10)Aplikacja nie jestdostępna dla systemu Linux i MAC OS.3 Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowaniaoferty opisanyzostał w Instrukcji użytkownika na miniPortalu. 4 Oferta powinna być sporządzona wjęzyku polskim, wpostaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt i opatrzonakwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.5 Zamawiającymoże równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,email:zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl6 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektronicznekopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń zapomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl7 Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). 8 Zamawiającynie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W skład zamkniętego systemu odsysania wydzielin i płynów od pacjenta przy użyciu próżni podczas zabiegów medycznych wchodzi:1) Wkład workowy (poz. nr 1 Formularza Cenowego):• pojemność 1000 ml i 2000 mlOsprzęt wielorazowy w pozycjach 2, 3, 4 kompatybilny z wkładami workowymi jak wyżej niezbędny do używania zaoferowanego systemu.2) Pojemnik wielorazowy - kanister (poz. nr 2 Formularza Cenowego):• o pojemności 2000 ml i 1000 ml.3) Uchwyty lub inny system do zamocowania pojemników (poz. 3, 4 i 5 Formularza Cenowego): na szynach, ścianach, łóżkach.4) Wózki (poz. 6 Formularza Cenowego):
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów