Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji
Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
 
1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291799
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: ul. Żelazna 79
 
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-875
 
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wsse.warszawa@sanepid.gov.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej) 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji
Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3f3039-03bc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304241
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253522/02/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.5 Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl
Szczegóły zawarte w rozdziale XIII SWZ
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawarte w rozdziale XIII SWZ - ogólne zasady korzystania z Platformy
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 14/2024
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 3
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych "testy PCR w diagnostyce żywności" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ pt: Opis przedmiotu zamówienia/Formularz asortymentowo - cenowy 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
 
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XII SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60,00
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej
 
4.3.6.) Waga: 40,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych "testy lateksowe EPEC, EHEC, Salmonella" szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ pt: Opis przedmiotu zamówienia/Formularz asortymentowo - cenowy 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
 
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XII SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60,00
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej
 
4.3.6.) Waga: 40,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych "testy do systemów automatycznych VITEK i VIDAS" szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ pt: Opis przedmiotu zamówienia/Formularz asortymentowo - cenowy 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
 
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XII SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60,00
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej
 
4.3.6.) Waga: 40,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
Art. 109 ust. 1 pkt 8
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu
żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:
-specyfikację jakościową,
-świadectwo kontroli jakości,
- certyfikaty.
lub inne równoważne dokumenty, z którego w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada takie same parametry jakościowe jakie Zamawiający wymagał w Załączniku nr 2 do umowy . 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, zamawiający wezwie go do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegała odrzuceniu albo będą zachodziły przesłanki unieważnienia postępowania. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Obowiązki i uprawnienia Wykonawcy wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia nieistotnych zmian zawartej umowy 
w przypadku:
1) zaprzestania lub wstrzymania produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia, gdzie dla skuteczności tej zmiany wymagane jest, by Wykonawca niezwłocznie przedłożył pisemną informację od producenta o terminie zaprzestania bądź wstrzymania produkcji i po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczył w zamian przedmiotu zamówienia równoważny co do jakości, 
w cenie nie wyższej niż określona w Załączniku nr 2 do umowy, 
2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) zmiana wynagrodzenia przysługuje w przypadku, gdy z komunikatów Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłaszanych po zawarciu umowy i dotyczących sześciu następujących po sobie miesięcy wynika, że średnia zmiana ceny towarów i usług konsumpcyjnych (miesiąc do poprzedniego miesiąca) w tym okresie wynosi więcej niż +/- 2,0 % (w stosunku do cen z dnia zawarcia umowy);
2) zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy; 
3) wniosek o zmianę może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za części Przedmiotu umowy nie odebrane / nie dostarczone do dnia złożenia wniosku;
4) wniosek o zmianę nie może być składany częściej niż co 6 miesięcy realizacji umowy; 
5) maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia dokonanej zgodnie z pkt 1-4 wynosi 5 % pierwotnej wartości brutto umowy;
6) postanowienia dotyczące zmian wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym ust. 1 nie mają zastosowania w przypadku realizacji danej części umowy w warunkach zwłoki. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:00
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-08