I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
22063828700000, ul.
Floriana Ceynowy
7
,
83-300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 854 800, , e-mail
sekretariat@pczkartuzy.pl, , faks
586 854 840.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.bip.pczkartuzy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.bip.pczkartuzy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.pczkartuzy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy. Sekretariat (budynek administracji)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 2) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) opisy oferowanego przedmiotu (ze wskazaniem części i pozycji produktu z formularza asortymentowo-cenowego, którego opis dotyczy) w oryginalnym katalogu/ach producenta, potwierdzających w swej treści, że oferowany Produkt posiada wymagane cechy jakie określił w SIWZ Zamawiający, opatrzone klauzulą „Za godność z oryginałem” a także datą i podpisem wykonawcy. Jeśli katalog sporządzony jest w języku obcym, należy dostarczyć go wraz z tłumaczeniem wykonawcy na j. polski) W przypadku braku w katalogu wszystkich informacji o oferowanym Produkcie, wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wymagań przez oferowany Produkt, może przedłożyć wraz z oryginalnym katalogiem producenta inne dokumenty tj. ulotki informacyjne, wydane przez autoryzowanego dystrybutora Produktu. b) Karta charakterystyki oferowanego Produktu (ze wskazaniem części i pozycji produktu z formularza asortymentowo-cenowego, którego karta dotyczy) podpisana przez Wykonawcę w sposób jak niżej: „Karta charakterystyki sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (REACH 2015 i 2017), zawierająca aktualne dane dotyczące oferowanego produktu” Opatrzona klauzulą „Za godność z oryginałem” a także datą i podpisem wykonawcy - dotyczy produktów dezynfekcyjnych
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty każdy Wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4 do SIWZ, z następującym zastrzeżeniem: a) Oświadczenie o którym mowa w ppk. 1) i 2) składają wszystkie podmioty które wspólnie złożą ofertę oraz podmioty udostępniające swój potencjał, b) Oświadczenia powinny być podpisane przez każdego z podmiotów, o których mowa ppkt a), w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy oświadczeń składanych przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. c) W imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć odrębnie każdego z wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i powinny potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zobowiązany jest złożyć oświadczenie – Załącznik nr 4 do SIWZ sporządzone przez te podmioty, dotyczące tych podmiotów, e) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie – Załącznik nr 4 do SIWZ sporządzone i podpisane przez podwykonawców, odrębnie dla każdego z podwykonawców, 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 9 i § 10 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert: 2019-12-09, godz. 10:30
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Preparat na bazie alkoholi i związków powierzchniowo czynnych , bez aldehydów QAV,etanolu i biguanidyny . zawierajacy minimum 3 substancje aktywne . Wymagana pozytywna opinia kliniczna IMiDz do stosowania na oddzialach pediatrycznych . 2 "Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych w postaci szybkodziałającej gotowej pianki . Preparat na bazie nadtlenku wodoru bez zawartości alkoholu, chloru 3 "Dezynfekcja powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi w postaci tabletek Preparat ma zawierać związki chloru 0,36% do 2 000 ppm. Preparat skuteczny względem clostridium defficile - badanie w waryunkach brudnych przy obciążeniu erytrocytami . 4 "Preparat myjąco-dezynfekujący do dużych powierzchni nie zawierajacy aldehydów, fenoli i ich pochodnych, QAV,chloru i subst nadtlenowych a zawierający subst nielotną glukoprotaminę .Wymagana pozytywocena kliniczna do stosowania na oddziałach pediatrycznych i noworodkowych . " 5 Koncentrat w płynie do dezynfekcji zawierający fenoksyetanol, czwartorzędowe związki amoniowe , dodecyloaminy . Nie zawierający aldehydów , chloru , substancji lotnych i zapachowych . 6 Preparat na bazie aktywnego tlenu do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni zmywalnych,również mających kontakt z zywnością .Nie zwierający aldehydów,QAV,fenoli, chloru.Oparty na działaniu kwasu nadoctowego .Skuteczny w obecności zanieczyszczeń organicznych 7 Chusteczki bezalkoholowe o właść. myjąco-dezynfekujacych nasączone roztworem QAV przeznaczone do wszystkich powierzchni i sprzętu w tym nieodpornych na działanie alkoholi łącznie z głowicami USG . Wielkośćchusteczki ok.130x220mm pakowane w zamykanych pudełkach (poza wkładami uzupełniającymi) . 8 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego i inych powierzchni . Preparat na bazie propanolu, etanolu , chlorku benzyloalkinoamonowego . preparat zatwierdzony do dezynfekcji inkubatorów i na oddziałach pediatrii . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz Preparat bezaldehydowy oparty o aktywny tlen , zawierający nadwęglan sodu .Bez aldehydów,chloru QAV. 2 Preparat tlenowy z aktywatorem do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oparty o nadwęglan sodu. Niepylący. Bez aldehydów, chloru, fenoli, benzenu i pochodnych benzenu, alkoholi, czwartorzędowych związków amonowych (QAV) i ich pochodnych.Przygotowanie roztworu roboczego poprzez dodanie preparatu do zimnej wody wodociągowej. Wymagana pozytywna opinia kliniczna do dezynfekcji inkubatorów potwierdzająca bezpieczeństwo preparatu dla noworodków 3 Preparat do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych,przeznaczony główie do dezynfekcji zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników naczyniowych . Preparat w postaci roztworu chlorcheksydyny w alkoholu izoprop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
DEZYNFEKCJA RĄK , SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do higienicznej i chirurg. 2 dezynfekcji rąk na bazie etanolu, bez zawartości jodu, chlorheksyd. izopropanolu,fenolu i jego poch. Preparat zawierajacy substancje nawilżające, pielęgnujące 3 i regenerujace skórę. 4 Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, bezbarwny, zawierający alkohol oraz nadtlenek wodoru, bez jodu fenoli i ich pochodnych ph 5,0 5 Preparat bezbarwny , do dezynf. skóry przed injekcjami , zawieraj. 6 alhohole oraz nadtlenek wodoru bez jodu,fenoli i poch.fenolowych 7 Preparat barwiony , do dezynfekcji i oznaczenia pola operacyjnego, 8 zawierający alkohole oraz nadtlenek wodoru , bez jodu fenoli i pochodnych fenolowych 9 Preparat barwiony służacy do odkażania i odtłuszczania skóry nieuszkodzonej przed operacjami , nakłuciami , szczepieniami zawier. 2-propanol i PVP-jod , ułatwiający dobre przyleganie folii przy zabiegach 10 Preparat służący do dekontamin. rąk, ciała pacjentów przed zab. chirurgicznym , zawierający 11 diglukonian chlorheksydyny i chlorek didecylodimetyloamonu 12 Preparat alkoholowy do higienicznej 13 i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu . Zawierający środki nawilżające i pielęgnujące skórę 14 Preparat do chirurgicznego i higien mycia rąk , bez subst zapachowych i barwników z dod emolientów przetestowany dermatologicznie , posiadający neutralne dla skory PH 15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
DEZYNFEKCJA SKÓRY , RAN |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylny , gotowy do użycia roztwór do irygacji, czyszczenia, nawilżania ran ostrych, przewlekłych, oparzeń I-II stopnia, usuwanie włóknistych 2 płaszczy i biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki , zawier poliheksanidynę i betainę , bezzapach wyrób medyczny klasy III nie majacy działania dezynfekującego . 3 Sterylny , gotowy do użycia zel do irygacji, czyszczenia, nawilżania ran ostrych, przewlekłych, oparzeń I-IV stopnia, usuwania włóknistych płaszczy i biofilmów z rany w sposób 4 zapewniający ochronę tkanki , zawier poliheksanidynę i betainę , bezzapach wyrób medyczny klasy III nie majacy działania dezynfekującego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ZWILŻANIE I WSTĘPNA DEZYNFEKCJA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i instrument, zawierajacy związki czwartorzędowe , dodecyloaminę orazinhibitory korozji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PŁUKANIE I DEZYNFEKCJA RAN OSTRYCH I PRZEWLEKŁYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wodny roztwór oksydantów ( ponadtlenków) do płukania i odkażania ran ostrych i przewlekłych. Bezpieczny dla galki ocznej i jamy ustnej, wspomagający oczyszczanie rany z martwicy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
DEZYNFEKCJA POMIESZCZEŃ ZA POMOCĄ SUCHEJ MGŁY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Środek dezynfekujący do pomieszczeń za pomocą suchej mgły o działaniu biobójczym, oparty na 6% roztworze nadtlenku wodoru i kationach srebra. Bez zapachu , niepowodujący osadu na powierzchni Środek nietoksyczny, niepowodujący korozji, biodegradowalny w 99,9%. Kompatybilny z urządzeniem Nocospray. 2 Środek dezynfekujący do pomieszczeń za pomocą suchej mgły o działaniu biobójczym, oparty na 12% roztworze nadtlenku wodoru i kationach srebra. Bez zapachu , niepowodujący osadu na powierzchni Środek nietoksyczny, niepowodujący korozji, biodegradowalny w 99,9%. Kompatybilny z urządzeniem Nocospray. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
MYCIE I DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Środek do mycia i dezynfekcji endoskopów na bazie tenzydów ulegających biodegradacji. Środek zawierającyinhibitory korozji, bez aldehydów i fenoli. Roztwór klarowny niebieskozielony o ph ok : 9 +/- 0,5 do stosowania także w myjniach ultradźwiękowych Roztwór aktywny do 14 dni 2 Paski testowe do roztworu roboczego 3 Środek myjący do endoskopów na bazie niejonowych środków powierzchniowo - czynnych o neutralnym ph, zawierający inhibitory korozji, kompatybilny ze wszystkimi środkami dezynfekującymi instrumenty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
DEZYNFEKCJA WYSOKIEGO POZIOMU I STERYLIZACJA ENDOSKOPÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Środek do dezynfekcji i sterylizacji endoskopów na bazie kwasu nadoctowego i diazaadamantyny o neutralnym ph (6-7), przetestowany w warunkach brudnych i czystych zgodnie z wymogami UNI PN-EN 14885. Skuteczność biologiczna i sporobójcza już po 5 min. Roztwór roboczy stabilny do 12-14 dni. Kontrola aktywności sprawdzana paskami, wysoka tolerancja materiałowa. Nie uszkadza dezynfekowanych wyrobów. 2 Paski testowe do pomiaru efektywności i minimalnej koncentracji kwasu nadoctowego. 3 Preparat multienzymatyczny do normalnego i maszynowego mycia endoskopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
ŚRODEK DO MYCIA W MYJNIACH DEZYNFEKTORACH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Środek do mycia w myjniach, dezynfektorach, skutecznie usuwajacy pozostalości organiczne typu zaschnięcia i denaturowana krew. Posiadający w składzie niejonowe i anionowe środki powierzchniowo czynne, enzymy, aloksylowane alkohole tłuszczowe. Niezawierajacy glicerolu, oraz nieskwalifikowany jako srodek niebezpieczny. Umożliwiajacy mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych w stężeniu od 2ml/l w temp do 60 st. Spelniajacy wymagania Instytutu Kocha w zakresie minimalizowania ryzyka przeniesienia nowego wariantu choroby Creuztfelda Jacoba. Niewymagajacy neutralizacji , umozliwiający zastosowanie w myjniach ultradźwiękowych. Ph 10,4-10,8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
MYCIE I DEZYNFEKCJA POMIESZCZEŃ CZYSTYCH KLASY A I B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylny , obojętny, niejonowy detergent przeznaczony do mycia obszarów krytycznych pozostawiajacy niewielkie pozostałości. Wydajny w usuwaniu tłustych i lepkich zanieczyszczeń. Preparat nietoksyczny, niedrażniący, niepowodujący korozji. Spryskiwacz pozwala nanosić ciecz zarówno w postaci strumienia oraz jako spray. 2 Sterylny preparat dezynfekcyjny zawierajacy ethanol 70/30 rozcieńczony w najwyższej jakości wodzie do injekcji. Sterylizowany radiacyjnie. Filtrowany w filtrach 0,2 mikrona. Pakowany w potrójne worki foliowe. Przeznaczony do pomieszczeń czystych klay A i B. 3 Sterylny roztwór 6% nadtlenku wodoru o działaniu sporobójczym niepowodujący korozji, przeznaczony do pomieszczeń czystych. Opakoweania sterylne i pakowane w podwójne torby. Regulowany spust, który umożliwia dozowanie cieczy w postaci strumienia lub sprayu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
ŚRODEK DO UŻYTKU W MYJNIACH DEZYNFEKTORACH DO KACZEK I BASENÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kwaśny ekoklogiczny środek do mycia , płukania i zapobiegania powstawaniu osadów wapiennych. Do użytku w myjniach - dezynfektorach do kaczek i basenów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: