Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Sukcesywna dostawa środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.2.6 Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych UJ CM
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na sukcesywną dostawę środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawiera kalkulacja cenowa (wzory tabelaryczne) stanowiąca Załącznik A do Formularza oferty i będąca integralną część SWZ (1 plik w formacie Excel).
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić na Platformie e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załącznik A do Formularza oferty), oraz z podaniem informacji i danych pozwalających w sposób jednoznaczny identyfikować zaoferowany produkt, np. logo, typ, symbol itp. i/lub nazwę producenta – jeżeli posiada.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5.1 karty charakterystyki i/lub karty katalogowe i/lub prospekty i/lub foldery i/lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty, oświadczenia producenta albo jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty stanowiący Załącznik A do Formularza Oferty. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty wskazanych wyżej przedmiotowych środków dowodowych dotyczących danego produktu, jeśli Wykonawca zaoferował produkt wzorcowy wskazany przez Zamawiającego w Załączniku A do Formularza Oferty.
Wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć dla wszystkich pozycji z Załącznika A do Formularza Oferty z wyłączeniem: 39, 40, 50, 51, 52, 53, 54, 57, 62, 68, 91, 92, 93, 94, 95, 96,
5.2 karty charakterystyki środków sklasyfikowanych jako biobójcze zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j.: Dz. U. z 2021r. poz. 24). Zamawiający wymaga złożenia karty charakterystyki środków sklasyfikowanych jako biobójcze również w przypadku gdy Wykonawca zaoferował produkt wzorcowy wskazany przez Zamawiającego w Załączniku A do Formularza Oferty.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33711900-6 Mydło, 39811000-0 Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach, 39812100-8 Pasty do podłóg, 39813000-4 Pasty i proszki czyszczące, 39820000-6 Środki organiczne powierzchniowo czynne, 39831200-8 Detergenty, 39831220-4 Środki odtłuszczające, 39830000-9 Środki czyszczące, 39831250-3 Roztwory myjące, 39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg, 39810000-3 Preparaty i woski wonne, 39831000-6 Preparaty piorące, 33761000-2 Papier toaletowy,
33763000-6, Ręczniki papierowe do rąk 33760000-5 chusteczki higieniczne, serwety, ręczniki do rąk.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
11.1 Sukcesywne dostawy środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
11.2 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem dostaw przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Załączniku A do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, ilości środków czystości i materiałów sanitarnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% wartości wynagrodzenia umownego brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
11.3 Realizację sukcesywnych dostaw wraz z wniesieniem pod adres oraz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przy składaniu danego zamówienia, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum znajdujących się na terenie miasta Krakowa tj.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień,
11.4 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJ CM.
11.5 Transport przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia) a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
11.6 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia środków czystości i materiałów sanitarnych stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych*warunek dodatkowo punktowany od złożenia zamówienia, na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
11.7 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
11.8 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury jednostce składającej zamówienie, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
11.9 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych środków czystości i materiałów sanitarnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na środki czystości i materiały sanitarne wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
11.10 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
11.11 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
11.12 Termin ważności na wszystkie dostarczane środki czystości i materiałów sanitarnych w dacie dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
11.13 Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od 10.02.2024r. lub do wyczerpania wartości umowy.
11.14 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: - za pośrednictwem drogi elektronicznej lub bezpośrednio w siedzibie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
11.15 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ i do
Formularza oferty.
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39812100-8 - Pasty do podłóg
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
39831200-8 - Detergenty
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39830000-9 - Środki czyszczące
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39810000-3 - Preparaty i woski wonne
39831000-6 - Preparaty piorące
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Fizjoterapia, fizjoterapeuta, rehabilitacja, masaż leczniczy, terapia
Nowy Sącz (małopolskie)
Profesjonalny pedicure i manicure z dojazdem Kraków i okolice
Kraków, małopolskie (małopolskie)
Art Clinik Kraków - Chirurgia - Medycyna Estetyczna - Kosmetologia
Kraków gm Śródmieście pow m Kraków małopol (małopolskie)
TM-Studio Twój profesjonalny salon manicure i pedicure w Krakowie!
Kraków (małopolskie)
Optyk Pokorny
Tarnów (małopolskie)
Endodent. Dentysta Kraków
Kraków (małopolskie)
Endodent. Dentysta Kraków. Leczenie kanałowe protetyka ortodoncja
Kraków (małopolskie)
Lardent - Centrum Medyczne i Stomatologiczne
Kraków (małopolskie)
Bas Barber Shop - Złocień - Kraków
Kraków (małopolskie)