Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020749596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inwalidów Wojennych 26
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pcm-wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. przez okres 12 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06a3efc-75c0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004717/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych przez okres 12 miesięcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcm-wolow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcm-wolow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1 W przedmiotowym postępowaniu Zam. dop. możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:12.1.1 Elektr. na adres e-mail: przetarg@pcm-wolow.pl lub za pośr. Platformy znajdującej się pod adresem: https:// pcm-wolow.ezamawiajacy.pl w zakł. „Korespondencja”.12.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inf., które wpłyną do Zam., uważa się za dok. złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zam. przed upływem tego terminu (godziny pracy Zam: 7:00 – 14:35 w dni rob). Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiad. oraz inf. przekaz. na adres e-mail Zam. przyjmuje się datę dost. wiad. na adres e-mail Zam. Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiad. oraz inf. przyjmuje się datę ich złoż./wysł. na Platformie.12.3 Ogólne zas. korzyst. z Platformy, z zastrz. pkt 8 nin. Rozdz;12.3.1 zgłosz. do postęp. wymaga zalog. Wyk. do Systemu na subd. PCM w Wołowie Spółka z o. o.; https://pcm-wolow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.12.3.2 Wyk. po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekier. do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możli. zalog. lub do założ. bezpł. konta. Wyk. zakłada konto wykonując kroki procesu rejestr.; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje reg., klika polecenie „zarejestruj się”. 12.3.3 Rejestr. Wyk. trwa maks. do 2 dni rob. W zw. z tym Zam. zaleca Wyk. uwzględnienie czasu niezb. na rej. w proc. złożenia Oferty w postaci elektr. Wyk. wraz z potw. złożenia wniosku rejestr. otrzyma inf., o możliwości przyspieszenia proc. założenia konta, wówczas należy skontakt. się pod nr tel podanym w ww. potw. 12.3.4 Po założeniu konta Wyk. ma możliwość złożenia Oferty w postęp. Komunik. między Zam. a Wyk., w szczeg. zawiad. oraz inform., przekazywane są w formie elektr. za pośr. Platformy Zak.. Za datę przekazania zaświadczeń oraz inf. przyjmuje się datę ich wysłania za pośred. zakł.„Korespondencja”.12.4 Wyk. może zwrócić się do Zam. o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośr. Platformy Zak. przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zam., Wyk. klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wyk., temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wyk. klika klawisz POTWIERDŹ, wyk. uzyskuje potw. wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zam. udzieli wyjaśnień niezwł., jednak nie później niż na 2 dni przed upł. term. skł. ofert, pod war., że wniosek o wyj. treści SWZ wpłynął do Zam. nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyzn. term. skł. ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśn. treści SWZ wpłynie po upływie term., o którym mowa pow., lub dot. udzielonych wyj., Zam. może udzielić wyj. albo pozostawić wniosek bez rozp.. Przedł. terminu skł. ofert nie wpływa na bieg terminu skł. wniosku o wyj. treści SWZ.12.5 Treść pytań (bez ujawn. źr. zap.) wraz z wyjaśn. bądź inf. o dokonaniu mod. SWZ, Zam. przekaże Wyk. za pośr. Platformy Zakup.12.6 Zam. informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości zw. z zas.korzyst. z Platformy, Wyk. winien skontakt. się z dost. rozw. teleinform. Platforma zak. PCM w Wołowie Spółka z o. o. tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni rob., w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 12.7 Zam. zgodnie z § 4 Rozp. Pr. Rady Min. w sprawie użycia środków kom. elektr. w postęp. o udzielenie zam. publ. oraz udost. i przech. dok. elektr. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) - zwane dalej „Rozp." określa dopuszcz. format podpisu elektr., jako:12.7.1 dok. w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,12.7.2 dop. się podpisanie dok. w form. innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wyk. będzie zob. załączyć prócz podpisanego dok. oddzielny plik z podpisem.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pcm-wolow.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Sp. z o. o., 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 26.Wszelkie kwestie dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kierować do Inspektora Ochrony Danych: emailem biuro@dbi-consulting.pl listownie na adres Administratora danych osobowych z dopiskiem: Inspektor Ochrony DanychDane inspektora ochrony danych są dostępne na www.pcmwolow.pl w zakładce dane osobowe.Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie podstawowym. Nr sprawy: 3/PCM/2021/ZP/A Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 pkt c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.).Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.Wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://pcm-wolow.ezamawiajacy.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/PCM/2021/ZP/A
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Rękawice nitrylowe długi mankiet
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Rękawice nitrylowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Rękawice jałowe latekowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Rękawice lateksowe diagnostyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4